Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση από το ΙΕΠ και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ερευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση

Διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο σχεδιασμού πολιτικών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, υλοποιεί έργο έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προτάσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες, βάσει επιστημονικών δεδομένων και καλών πρακτικών από διεθνή εκπαιδευτικά συστήματα. Με το έργο αυτό επιδιώκεται η περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης καθώς και η ενίσχυση συμμετοχής και ένταξης όλων των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιοποιηθούν για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών, συμβάλλοντας στη διαρκή βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Στόχος της έρευνας

Η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση και αξιολόγηση της λειτουργίας της Παράλληλης Στήριξης και στην ανάπτυξη μιας νέας πρότασης που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες, βασισμένη στα επιστημονικά δεδομένα και στα διεθνή παραδείγματα. Η εφαρμογή αυτής της πρότασης αναμένεται να οδηγήσει στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα και στην ενίσχυση της κοινωνικής και ακαδημαϊκής ένταξης των μαθητών/τριών, με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων και την αποδοχή της διαφορετικότητας

Προϋπολογισμός του έργου

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/prosklisi-gia-ypovoli-prosforas-apo-to-panepistimio-thessalias-gia-tin-apeftheias-anathesi-tou-ergou-dienergeia-erevnas-me-stoxo-tin-apotyposi-ton-anagkon-kai-tin-anadeiksi-simantikon-diastaseon-tis-symperiliptikis-ekpaidefsis-sto-plaisio-sxediasmoy-politikon-sto-elliniko-ekpaideftiko-systima

Δείτε επίσης

Μάθημα Ηθικής: Πρόσκληση για εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών – Για μαθητές που απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά 

Εθισμός στο διαδίκτυο: Παρουσιάστηκε η Εθνική Στρατηγική Προστασίας Ανηλίκων-Εργαλεία στους γονείς 

Αυξήσεις στο δημόσιο το 2025: Μια άμεση, μια έμμεση και το Bonus 

Δώρα δημοσίων υπαλλήλων: Κατατέθηκε η αίτηση της ΑΔΕΔΥ προς το ΣτΕ για την διεξαγωγή πρότυπης δίκης 

Τα δυο νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδείας: Ανάλυση περιεχομένου από τον Κ. Πιερρακάκη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply