Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερευνα ΙΜΕΓΕΕ για επιπτώσεις της πανδημίας στο ΕΕΠ-ΕΒΠ και εκπαιδευτικούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερευνα ΙΜΕΓΕΕ για επιπτώσεις της πανδημίας στο ΕΕΠ-ΕΒΠ και εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην γενική και ειδική αγωγή και εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Ερευνα ΙΜΕΓΕΕ

H ερευνητική ομάδα και το ΔΣ του Ινστιτούτου Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ), επιστημονικού φορέα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, πραγματοποιεί έρευνα η οποία στοχεύει στην καταγραφή και μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας στο Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΕΠ-ΕΒΠ) και τους Εκπαιδευτικούς, που εργάζονται στην γενική και ειδική αγωγή και εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021, την περίοδο της πανδημίας

Η Ανακοίνωση του ΙΜΕΓΕΕ

Αθήνα 22/6/2021

Αρ. Πρωτ.  22/2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

Το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.), επιστημονικός φορέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.), έχει ως έναν από τους βασικούς σκοπούς του την ερευνητική, αναπτυξιακή και εκπαιδευτική δραστηριότητα καθώς και την αξιοποίηση αποτελεσμάτων Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης και μεθόδων, εργαλείων και τεχνικών σε θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό,

με απόφαση του Δ.Σ., πραγματοποιεί μελέτη καταγραφής και διερεύνησης της επαγγελματικής εξουθένωσης, του στρες, του άγχους, της κατάθλιψης και της επαγγελματικής ικανοποίησης των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.) και Εκπαιδευτικών, που εργάζονται στην ΕΙΔΙΚΗ (Σ.Μ.Ε.Α.Ε. όλων των βαθμίδων) και στην ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ καθώς και στα ΚΕΣΥ,  την περίοδο της πανδημίας.

Επίσης η μελέτη στοχεύει

στην διερεύνηση των απόψεων του παραπάνω προσωπικού, όσον αφορά την αναζήτηση βοήθειας, τρόπων αντιμετώπισης και παραγόντων (όπως για παράδειγμα η εποπτεία, η επιμόρφωση, οι συνθήκες εργασίας, κ.ά) που μπορεί να επιδράσουν θετικά στην επαγγελματική ικανοποίηση και την αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας.

Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο αποτελεί ένα έγκυρο-σταθμισμένο εργαλείο

διερεύνησης ορισμένων παραμέτρων του στρες και της επαγγελματικής ικανοποίησης. Οι ερωτήσεις που θα σας τεθούν αφορούν τη δεδομένη χρονική περίοδο. Αν και κάποιες από τις ερωτήσεις φαινομενικά δείχνουν παρεμφερείς, στην πραγματικότητα είναι διαφορετικές και καθεμία από αυτές πρέπει να υπολογιστεί ως ανεξάρτητη από τις άλλες.

Ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για να προχωρήσετε είναι να απαντάτε σύντομα. Δεν υπάρχουν σωστές ή λανθασμένες απαντήσεις, ούτε ερωτήσεις «παγίδες», για αυτό και οι απαντήσεις σας πρέπει να είναι αυθόρμητες.

Το Ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο

και έχει καθαρά ερευνητικό σκοπό. Όλα τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας και δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτους με οποιονδήποτε τρόπο. Επίσης είναι μικρής έκτασης και απαιτείται λίγος χρόνος για την συμπλήρωση του.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων

για τη διάθεση του πολύτιμου χρόνου σας. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με την έρευνα ή επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τα αποτελέσματά της, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο imegee@hotmail.com

Σας ευχαριστούμε που είστε ένθερμοι υποστηρικτές των δράσεων του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.

Παρακάτω παρατίθενται το link συμμετοχής στην έρευνα:

https://forms.gle/fojCEZGMidsKzptj8

Με εκτίμηση το ΔΣ του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. και η ερευνητική ομάδα της μελέτης

Δείτε επίσης

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ι_ΑΜ με τη συμμετοχή του Ινστιτούτου Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ)
Εξ αποστάσεως υποστήριξη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τα πρωτόκολλα του ΙΜΕΓΕΕ
Οδηγός υποστήριξης ΙΜΕΓΕΕ: Σημαντικό υλικό για την αντιμετώπιση επιπτώσεων της πανδημίας κορονοϊού

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-Επιλογή στελεχών: Τα 9 σημεία του νομοσχεδίου-Πρώτη αξιολόγηση Ιούνιος του 2023
 Επίδομα ανεργίας αναπληρωτών: Οδηγίες από τον ΟΑΕΔ-Επισήμανση λαθών και παραλείψεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση