Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εργαλεία αποτίμησης αξόνων εκπαιδευτικού έργου κοινοποίησε το ΙΕΠ για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εργαλεία αποτίμησης αξόνων εκπαιδευτικού έργου κοινοποίησε το ΙΕΠ στο πλαίσιο της υποστήριξης των διαδικασιών της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων. 

Εργαλεία αποτίμησης αξόνων εκπαιδευτικού έργου

Δύο νέους Οδηγούς, ένας για το Νηπιαγωγείο και ένας για το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο, με ενδεικτικά ερωτήματα αποτίμησης των αξόνων του εκπαιδευτικού έργου έχει αναρτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο της υποστήριξης των διαδικασιών της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σχετικά με τους νέους οδηγούς-εργαλεία για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί και οι υπεύθυνοι για την εξωτερική αξιολόγηση έχουν τη δυνατότητα να αναστοχαστούν κριτικά σχετικά με τον βαθμό στον οποίο πληρούνται οι προϋποθέσεις για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχολικής μονάδας.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Στο πλαίσιο της υποστήριξης των διαδικασιών της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, η Μονάδα Ποιότητας και Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου του ΙΕΠ έχει αναρτήσει δύο νέους Οδηγούς (ένας για το νηπιαγωγείο και ένας για το δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο) με ενδεικτικά ερωτήματα αποτίμησης των αξόνων του εκπαιδευτικού έργου.

Οι Οδηγοί έχουν στόχο να αποτελέσουν επικουρικά εργαλεία για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας στο πλαίσιο της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησής της αφενός και αφετέρου στο πλαίσιο της Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολείων από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης ή τη ΔΕΠΠΣ για την περίπτωση των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων.

Επισημαίνεται πως τα ερωτήματα είναι ενδεικτικά. Οι εκπαιδευτικοί και οι υπεύθυνοι για την εξωτερική αξιολόγηση έχουν τη δυνατότητα να αναστοχαστούν κριτικά σχετικά με τον βαθμό στον οποίο πληρούνται οι προϋποθέσεις για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχολικής μονάδας.

Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis

Δείτε επίσης

Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη-Η τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης: Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι 

Παράταση προθεσμίας αιτήσεων απόσπασης για το Ψηφιακό Φροντιστήριο έως την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 

Ομάδα εργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπ. Παιδείας: Δράσεις Κόμβου GR digiGOV-innoHUB 

Λειτουργία σχολικών επιτροπών: Ρύθμιση θεμάτων οικονομικής διαχείρισης-Υποδείγματα βιβλίων και εντύπων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση