“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εργασιακές σχέσεις: Διάλογος Κ. Μητσοτάκη στο Βόλο – Τι απάντησε σε αναπληρωτή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εργασιακές σχέσεις: Διάλογος Κ. Μητσοτάκη στο Βόλο – Τι απάντησε σε αναπληρωτή καθηγητή Πληροφορικής σε ερώτηση για τις προσλήψεις.

Εργασιακές σχέσεις: Διάλογος Κ. Μητσοτάκη στο Βόλο – Τι απάντησε σε αναπληρωτή

Τις ερωτήσεις που δέχθηκε και τις απαντήσεις που έδωσε, κατά τη διάρκεια ανοιχτής συζήτησης στο Βόλο ο Αρχηγός της Ν.Δ. Κ. Μητσοτάκης με θέμα ζητήματα εργασιακών σχέσεων κοινοποίησε η Νέα Δημοκρατία.

Ανάμεσα σ αυτές υπάρχει και μια ερώτηση από έναν Αναπληρωτή Καθηγητή Πληροφορικής, ο οποίος στην ερώτηση που απηύθυνε στον κο Μητσοτάκη αναφέρθηκε στην αβεβαιότητα αναφορικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών.

Ο Αρχηγός της ΝΔ, αφού τον ρώτησε πόσα χρόνια δουλεύει ως αναπληρωτής, αναφέρθηκε στην πρόθεση της Νέας Δημοκρατίας να δώσει «περισσότερες δυνατότητες σε αναπληρωτές να καταλαμβάνουν θέσεις τακτικού προσωπικού, επιβραβεύοντας και την προϋπηρεσία».

Οχι μόνον την προϋπηρεσία, αλλά και την προϋπηρεσία, τόνισε, αναφέροντας πως οι αναπληρωτές είναι απαραίτητοι για την κάλυψη κενών

Επίσης ανέφερε πως ανάλογα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες και σταδιακά, σε βάθος χρόνου,, θα προσλαμβάνεται τακτικό προσωπικό.

Τέλος επεσήμανε πως μεγάλη σημασία αποδίδει, ως καθηγητής Πληροφορικής, στην διδασκαλία της Πληροφορικής στα σχολεία.

Δείτε αναλυτικά το απόσπασμα από την Ερώτηση του Αναπληρωτή και την Απάντηση του Αρχηγού της ΝΔ Κ. Μητσοτάκη

ΓΙΩΡΓΟΣ: Ονομάζομαι Γιώργος. Φέτος δούλεψα σαν αναπληρωτής καθηγητής πληροφορικής. Στο χώρο της πληροφορικής, των αναπληρωτών υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τις προσλήψεις και το τι μέλλει γενέσθαι στους αναπληρωτές. Θα ήθελα να σας πω ότι από την πλευρά μας είμαστε εκπαιδευτικοί ο, κατά κύριο λόγο μικροί σε ηλικία.

Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Πόσα χρόνια δουλεύεις ως αναπληρωτής;

ΓΙΩΡΓΟΣ: Πρώτη φορά δούλεψα στα 33. Οπότε, είμαστε μικροί και έχουμε άγχος σχετικά με αυτό το πράγμα. Ποιες είναι οι δεσμεύσεις σας σχετικά με το θέμα των αναπληρωτών;

Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Καταρχάς, εστιάζεις σε ένα πολύ ουσιαστικό πρόβλημα το οποίο αφορά στην εκπαίδευση. Δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές καλύπτουν θέσεις που θα έπρεπε να καλύπτονται από τακτικό προσωπικό. Πολλοί δουλεύουν για πολλά χρόνια.

Έχω συναντήσει αναπληρωτές που δουλεύουν για παραπάνω από μια δεκαετία. Πηγαίνουν σε όλη την Ελλάδα και έχουν αυτή την εργασιακή ανασφάλεια, τι θα γίνει με το μέλλον τους.

Η πρόθεση μας είναι ξεκάθαρη. Στο πλαίσιο που δίνουν  τα δημοσιονομικά που έχουμε, θα δώσουμε περισσότερες δυνατότητες σε αναπληρωτές να καταλαμβάνουν θέσεις τακτικού προσωπικού, επιβραβεύοντας και την προϋπηρεσία.

Όχι μόνο την προϋπηρεσία αλλά και την προϋπηρεσία. Γιατί είναι σημαντικό να υπάρχει μια επιβράβευση για ανθρώπους οι οποίοι έχουν μια εμπειρία μέσα στην τάξη.

Άρα σε πρώτη φάση θα εξακολουθούμε να έχουμε για το εκπαιδευτικό έτος 19- 20 τον θεσμό των αναπληρωτών, αλλά δεν πρέπει να αισθάνεται κανείς καμία ανασφάλεια για αυτό. Διότι οι αναπληρωτές είναι απαραίτητοι για να καλύψουμε τα κενά τα οποία έχουμε.

Και θα αρχίσουμε σταδιακά -σε βάθος χρόνου προφανώς θα γίνει αυτή η άσκηση-, και ανάλογα με τις δυνατότητες που έχουμε, να προσλαμβάνουμε τακτικό προσωπικό.

Θέλω να θυμίσω ότι τακτικές προσλήψεις στην εκπαίδευση έχουν να γίνουν εδώ και μια δεκαετία και προφανώς δεν γίνεται να έχουμε ένα τόσο μεγάλο κενό σε δασκάλους και καθηγητές που επιτελούν ένα τόσο σημαντικό ρόλο.

Και βέβαια, ως καθηγητής πληροφορικής να σας πω πόσο μεγάλη σημασία αποδίδω στην διδασκαλία της πληροφορικής στα σχολεία και πόσο σημαντικό είναι πια τα παιδιά μας από μικρές ηλικίες, από το Δημοτικό συγκεκριμένα, να αποκτούν δεξιότητες πληροφορικής που θα τους είναι απολύτως απαραίτητες σε ένα κόσμο που αλλάζει τόσο γρήγορα.

Διότι αν σκεφτείτε ότι ένα παιδί που μπαίνει σήμερα στην 1η Γυμνασίου το 2019 θα τελειώσει το σχολείο το 2025. Ή ένα παιδί το οποίο μπαίνει στην 1η Δημοτικού θα τελειώσει το σχολείο το 2031.

Ο κόσμος θα είναι πολύ διαφορετικός τότε και πρέπει να ξανασκεφτούμε συνολικά πως διδάσκουμε την τεχνολογία και την πληροφορική. Ενδεχομένως ήδη η πληροφορική να είναι μια λέξη η οποία να πρέπει να την προσαρμόσουμε στο που πηγαίνει η τεχνολογία σήμερα.

Έχει πάρα πολύ σημασία αυτό. Άρα νομίζω ότι διδάσκεις μια δεξιότητα και είσαι σε ένα γνωστικό αντικείμενο το οποίο ολοένα και μεγαλύτερη σημασία θα έχει, καθώς ξανασκεφτόμαστε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διδάσκουμε τα γνωστικά αντικείμενα στα σχολεία μας.

Δείτε αναλυτικά ολόκληρη τη Θεματική συζήτηση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για τα ζητήματα εργασιακών σχέσεων στο Βόλο

Δείτε ακόμη:

Προγράμματα Παιδείας: Τι λένε για την Εκπαίδευση ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ

Κεραμέως για προσλήψεις: Χωρίς κομματικές σκοπιμότητες σε νευραλγικούς τομείς

Παγώνουν τα Μισθολογικά Κλιμάκια των Δημοσίων Υπαλλήλων; Δημοσίευμα εφημερίδας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. konstantina d. σε

    …..΄΄Ανάλογα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες΄΄΄΄……. και όπως είπε πριν 6 ημέρες σε συνέντευξη ΄΄΄Εγώ δεν έχω τάξει και πολλά πράγματα…΄΄΄΄ τουλάχιστον είναι ειλικρινής .. μην πούμε μετά ότι κάτι δεν καταλάβαμε καλά…

Γράψτε μία απάντηση