Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερωτηματολόγια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ: Πρόσκληση για ανάδοχο επεξεργασίας δεδομένων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερωτηματολόγια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ: Αναζητείται ανάδοχος για στατιστική επεξεργασία των δεδομένων, από το ΙΕΠ.

Ερωτηματολόγια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο του έργου «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης» του Υποέργου 1 της Πράξης «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» με κωδικό ΟΠΣ: 5022549, κοινοποίησε το ΙΕΠ.

Σύμφωνα με τη σχετική Ανακοίνωση

Περιγραφή του Φυσικού Αντικειμένου του προς Ανάθεση Έργου

Από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση που υλοποιήθηκε τη χρονική περίοδο Μαΐου – Ιουνίου 2021 συμπληρώθηκαν 1100 ερωτηματολόγια και από την επιμόρφωση Απριλίου-Ιουνίου 2022 συμπληρώθηκαν 1100 ερωτηματολόγια. Αντίστοιχος αριθμός ερωτηματολογίων προβλέπεται και από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση σχολικού έτους 2022-2023.

Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:

Μετά την επιλογή του αναδόχου, την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης έργου και την ανάρτησή της στη Διαύγεια, θα δοθεί πρόσβαση στον ανάδοχο στα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια των επιμορφούμενων όλων των επιμορφωτικών φάσεων για κάθε Θεματική Ενότητα:
ΘΕ1: Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ2: Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ3: Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή – Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ4: Ψυχολόγος – Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/ συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές.

Οι προδιαγραφές του έργου της στατιστικής ανάλυσης των ερωτηματολογίων και των απαντήσεων είναι οι εξής:
Α) Περιγραφική στατιστική ανάλυση στην οποία να εξετάζονται ενδεικτικά οι παρακάτω παράμετροι:

• είδος κατανομής
• μέσος όρος, μέγιστο, ελάχιστο, διάμεσος κατανομής σε ποσοστό σημαντικότητας 5%,
• τυπική απόκλιση
• δείκτης σημαντικότητας (R2)

Β) Επαγωγική στατιστική ανάλυση στην οποία θα εφαρμοστούν 2 τεχνικές:
1. Για να μελετήσουμε αν μία μεταβλητή επηρεάζει τις απαντήσεις μιας άλλης θα αξιοποιηθούν οι παρακάτω μεταβλητές (ανεξάρτητες μεταβλητές) για να ελέγξουμε αν επηρεάζουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σχετικά με την επιμόρφωση (εξαρτημένες)

• Είδος σχολικής μονάδας Α2
• Εμπειρία Α3 και Α4
• Ειδικότητα, εφόσον μπορεί να ομαδοποιηθεί σε 4-5 κατηγορίες
• Επιμόρφωση Α6
• Φύλο
• Ηλικία
• Επίπεδο Σπουδών

2. Έλεγχος ζευγαρωτών παρατηρήσεων στις ερωτήσεις που αφορούν πριν και μετά (Ερ. Σύμβουλοι Α31 μέχρι Α39, Ερ. Μαθηματικών Α31-Α34, Ερωτηματολόγιο για Ψυχολόγους είναι Α30-Α37 ως προς τον έλεγχο της μέσης τιμής της επιμόρφωσης (μέση τιμή μετά > μέση τιμή πριν).

Παραδοτέο

Τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας των δεδομένων που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια που συγκεντρώνονται κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023.

Διάρκεια – Παράδοση παραδοτέου
Η συνολική διάρκεια του έργου σχετικά με την «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης», συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31 Μαρτίου 2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο συνολικός Προϋπολογισμός του έργου «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης» ανέρχεται στο ποσό των τριών χιλιάδων διακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ογδόντα ένα λεπτά (3.225,81€) πλέον Φ.Π.Α, ήτοι τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (4.000,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Δικαίωμα Συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά πρόσωπα/επιτηδευματίες ή νομικά πρόσωπα οι οποίοι ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα συναφή με το αντικείμενο των προς παροχή υπηρεσιών ήτοι παροχή υπηρεσιών αξιολόγησης, έρευνας, μελετών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα, επί ποινή αποκλεισμού, τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, και θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση tenderprocedure@iep.edu.gr έως την Τρίτη, 27/12/2022 και ώρα 12:00.

Δείτε επίσης

Εκπτωση στα ακτοπλοϊκά αναπληρωτών εκπαιδευτικών από 20 Δεκεμβρίου 2022 έως 9 Ιανουαρίου 2023 

 Μακρή-νέοι μόνιμοι διορισμοί: Εντατική η προσπάθεια από το ΥΠΑΙΘ-44.632 προσλήψεις αναπληρωτών για το 2022-23

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση