Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση στη Βουλή για τα ΚΕΠΕΑ: Αποκλεισμός από Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ-ανανέωση εξοπλισμού-χρηματοδότηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερώτηση στη Βουλή για τα ΚΕΠΕΑ: Αποκλεισμός από Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ-ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού-Χρηματοδότηση-Της Βουλευτού της Ελληνικής Λύσης κας Σοφία Ασημακοπούλου.

Αναφορικά με τις δομές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, τα ΚΕΠΕΑ, κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, με την οποία ζητείται από την Υπουργό ΠΑΙΘ να απαντήσει:

1. Αν σκοπεύει να εντάξειτους εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τα ΚΕΠΕΑ στους δικαιούχους του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”.

2. Αν είναι στις προθέσεις της η ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού των ΚΕΠΕΑ.

3. Αν σκοπεύει να αυξήσει τη χρηματοδότηση των ΚΕΠΕΑ, ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία τους.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΘΕΜΑ: «Άδικος ο αποκλεισμός των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε όλες τις δομές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από τους δικαιούχους του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”»

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με το νόμο 4823/2021: «ο ρόλος των Κ.Ε.ΠΕ.Α. είναι εκπαιδευτικός, επιστημονικός και ερευνητικός και για την εκπλήρωση της αποστολής τους…», ενώ μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι: «…ζ) οργανώνουν επιμορφωτικά προγράμματα και παρέχουν επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, σε συνεργασία με τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή τους Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της έδρας του Κ.Ε.ΠΕ.Α., κατόπιν έγκρισης του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης».

Παρά το γεγονός ότι προσφέρουν μεγάλο έργο στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών, στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και γενικά, στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και εργαλείων Τ.Π.Ε. στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε όλες τις δομές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης έχουν αποκλειστεί από τους δικαιούχους του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”.

Επίσης, με επιστολή τους προς το Υπουργείο σας, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί σας πληροφόρησαν, ότι δεν ανανεώθηκε ο ήδη «γερασμένος» τεχνολογικός εξοπλισμός των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία («Κ.Ε.ΠΕ.Α./Κ.Π.Ε.»), ενώ, υπάρχουν σημαντικά προβλήματα χρηματοδότησης για την εύρυθμη λειτουργία των τελευταίων (θέρμανση, έξοδα φιλοξενίας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών κ.ά.).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σκοπεύετε να εντάξετε τους εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τα «Κ.Ε.ΠΕ.Α.» στους δικαιούχους του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”;

2. Είναι στις προθέσεις σας η ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού των «Κ.Ε.ΠΕ.Α»;

3. Σκοπεύετε να αυξήσετε τη χρηματοδότηση των «Κ.Ε.ΠΕ.Α.», ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία τους;

Η ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Απαραίτητη η δημιουργία ΕΕΕΕΚ στην Α’ Δ.Δ.Ε. Αθήνας: Ερώτηση στη Βουλή 

Τι είπε το Υπουργείο στη ΔΟΕ για την κατανομή, την αξιολόγηση, τον τρόπο διορισμού, το Ολοήμερο

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση