“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερωτήματα για την επαναλειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερωτήματα για την επαναλειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών: Του Σάββα Σεχίδη, Γενικού Γραμματέα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Αλέξανδρος Δελμούζος”.

Ερωτήματα για την επαναλειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

Σάββας Σεχίδης

Γεν. Γραμματέας Συλλόγου Εκπαιδευτικών

«Αλέξανδρος Δελμούζος»

Εκλεγμένος με τα

Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών

15 ερωτήματα με αφορμή την επαναλειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών

Αρκετές συναδέλφισσες και αρκετοί συνάδελφοι, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων, θέτουν προβληματισμούς και θέτουν ερωτήματα για τον τρόπο λειτουργίας νηπιαγωγείων, δημοτικών και σχολείων ειδικής αγωγής για τα οποία δεν είμαι σε θέση να απαντήσω αλλά οπωσδήποτε με ανησυχούν.

Σίγουρα τα ερωτήματα είναι πολύ περισσότερα από αυτά που ενδεικτικά αναφέρω παρακάτω.

Εύχομαι η σημερινή εξειδίκευση όλων αυτών και όσων μου διαφεύγουν από τους αρμόδιους υπουργούς να είναι πλήρης και να επιλύει προβλήματα αντί να δημιουργεί.

 Αναλυτικά :
  1. Πώς θα γίνεται η προσέλευση και κυρίως η αποχώρηση των μαθητών όταν όλοι μας γνωρίζουμε τον συνωστισμό που δημιουργείται κυρίως στο σχόλασμα;
  2. Τα ολοήμερα θα λειτουργήσουν;
  3. Τι θα γίνει με τον συνεχή καθαρισμό των σχολείων;

4.Πώς θα απασχολούνται οι μαθητές των εκπαιδευτικών που λόγω έκτακτης άδειας(κανονικής ή αναρρωτικής) θα απουσιάζουν χωρίς να διαταράσσεται ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα;

  1. Πώς θα απασχολούνται οι μαθητές των συναδέλφων που θα έχουν άδεια και θα απουσιάζουν επειδή ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς για λόγους υγείας;

6.Τι θα γίνει με τις εφημερίες και τα διαλείμματα; Αν, όπως ακούγεται, κάθε τμήμα θα έχει διάλειμμα σε διαφορετική ώρα αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θα τα επιτηρεί την ώρα αυτή ο εκπαιδευτικός που έχει μάθημα στο τμήμα. Άρα οι εκπαιδευτικοί δεν θα έχουν διάλειμμα.

  1. Πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να τηρήσει τις αποστάσεις αν κάποια παιδιά διαπληκτιστούν στο διάλειμμα και πρέπει να τους «χωρίσει»;
  2. Πώς ο εκπαιδευτικός θα τηρήσει τις αποστάσεις αν κάποιο παιδί τραυματιστεί και θα πρέπει να το βοηθήσει για να το οδηγήσει στο γραφείο;
  3. Πώς θα προσφέρονται οι πρώτες βοήθειες σε μικροτραυματισμούς μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί που θα παρέχουν τις βοήθειες αυτές θα φορούν μάσκες ;
  4. Που θα βρεθούν τόσες διδακτικές ώρες όταν κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να διδάσκει δύο φορές το κάθε μάθημα λόγω της εκ περιτροπής προσέλευσης των μαθητών του κάθε τμήματος; Τι θα γίνει με τα μονόωρα μαθήματα; Θα έχουμε αλλαγή του αναλυτικού ωρολογίου προγράμματος; Τι θα γίνει με τους συναδέλφους που διδάσκουν σε πολλά σχολεία ακόμη και την ίδια ημέρα (αυτοί οι συνάδελφοι δεν θα κινδυνεύουν περισσότερο απ΄όλους);
  5. Πώς θα καταφέρουν εκπαιδευτικοί και μαθητές να αντέξουν τις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής και να κάνουν μάθημα μέσα σε κοντέινερ ή αίθουσες που η οροφή τους είναι «πλάκα» χωρίς τη χρήση κλιματιστικού;

12.Ποιος θα κάνει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τους μαθητές που δεν θα έρχονται στο σχολείο με επιλογή των γονιών τους ( όπως έχει δεσμευθεί η Υπουργός) αφού οι εκπαιδευτικοί θα εξαντλούν το ωράριό τους στο σχολείο;(είναι αυτονόητο ότι δεν συζητάμε σε καμιά περίπτωση για κάμερες στις τάξεις)

  1. Τι θα γίνει με τους μαθητές για τους οποίους οι γονείς τους θα δηλώσουν ότι δεν θα τους στέλνουν στο σχολείο με υπεύθυνη δήλωση τους ; Αυτό θα είναι οριστικό και δεσμευτικό; Αν κάποιοι γονείς, για δικές τους ανάγκες κάποιες ημέρες αλλάζουν γνώμη και στέλνουν τα παιδιά αυτά απροειδοποίητα δεν θα ανατρέπεται ο προγραμματισμός του σχολείου για 15 μαθητές ανά τμήμα;
  2. Πώς το “πρωτόκολλο” αυτό είναι δυνατό να εφαρμοστεί στα νηπιαγωγεία, στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και από τους συναδέλφους της παράλληλης στήριξης;
  3. Πώς μετά από όλα αυτά δεν θα καταστρατηγηθεί το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών;

 Σάββας Σεχίδης

 Δείτε σχετικά

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση