Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ Ειδικών σχολείων Β/θμιας για τη λειτουργία τους στην πανδημία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ Σχολείων Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: “Προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής εν καιρώ πανδημίας”.
Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Το Kέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ κοινοποίησε προς συμπλήρωση Ερωτηματολόγιο για προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής εν καιρώ πανδημίας.
Το εν λόγω Ερωτηματολόγιο απευθύνεται εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ Σχολείων Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αναλυτικά
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, & ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής εν καιρώ πανδημίας»

Αξιότιμοι συνάδελφοι, αξιότιμες συναδέλφισσες,

Το παρόν ερωτηματολόγιο αφορά στην έρευνα που εκπονείται από το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ με Θέμα: «Προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής εν καιρώ πανδημίας».

Η έρευνα έχει ως περίοδο αναφοράς το διάστημα Νοέμβρη – Δεκέμβρη 2020 και απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες συναδέλφων που υπηρετούν στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής της Β/θμιας εκπαίδευσης.
Η συμμετοχή σας στην έρευνα είναι εθελοντική, το ερωτηματολόγιο είναι σύμφωνο με τους κανόνες ηθικής και δεοντολογίας της έρευνας και είναι ανώνυμο.

Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν θα αξιοποιηθούν για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας. Η συνεργασία σας είναι εξαιρετικά σημαντική για την εκπόνηση της έρευνας.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το χρόνο που θα διαθέσετε.

Το Δ.Σ. του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.

Μπορείτε να συμπληρώσετε το Ερωτηματολόγιο από εδώ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewiZb1eUx6TFx34y_0ZR_ihSuRStOfEmJ1KcCnnAj3B52usw/viewform?fbclid=IwAR0dNWGP5_eql5UV5jFiipGoen9nVuQlZkqbzpmxLGHL1xcW2moHZhMb5UA

Δείτε επίσης

Ανάκληση πρόσληψης 774 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2020-21
Πίνακες-προσλήψεις αναπληρωτών: Πλήθος-Θέση τελευταίου και ανά περιοχή-Εκκαθαρισμένοι
Προτεραιότητα στο Λύκειο όταν εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ωράριο και σε Γυμνάσιο στις κόκκινες περιοχές
Οι κόκκινες περιοχές όπου θα παραμείνουν κλειστά τα Λύκεια και θα συνεχίσουν την Τηλεκπαίδευση
Ανακοινώσεις-σχολεία: Ανοιχτά Γυμνάσια-Λύκεια σε όλη τη χώρα-Οχι στα Λύκεια κόκκινων περιοχών (και η Αττική)

Πριν φύγετε

Εγκύκλιος επαναλειτουργίας Γυμνασίων-Λυκείων: Ενημέρωση γονέων-υπενθύμιση μέτρων covid τις 2 πρώτες ώρες
Task Force-Πλατφόρμα ελέγχου covid 19: Εγγραφο με οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση