“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερωτήσεις-Απαντήσεις Μέρος Γ: Εγκυκλίου Μεταθέσεων 2020 και Οριστικής Τοποθέτησης ΕΕΠ-ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ερωτήσεις-Απαντήσεις Μέρος Γ: Εγκυκλίου Μεταθέσεων 2020 και Οριστικής Τοποθέτησης νέων διορισμένων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Ερωτήσεις-Απαντήσεις Μέρος Γ

Σύμφωνα με όσα καταλάβαμε μελετώντας την Εγκύκλιο Μεταθέσεων και την Οριστική Τοποθέτηση των νέων διορισμένων και τα οποία επιβεβαιώσαμε από το ΥΠΑΙΘ, παραθέτουμε, μετά την Πρώτη Σειρά και τη Δεύτερη Σειρά, την Τρίτη Σειρά Ερωτήσεων και Απαντήσεων, πιστεύοντας πως έτσι μπορούν να διευκολυνθούν τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στην συμπλήρωση της αίτησης της Εγκυκλίου Μεταθέσεων.
Πριν προχωρήσουμε στις Ερωτήσεις – Απαντήσεις μερικές διευκρινήσεις για νεοδιόριστους και μεταταχθέντες

1.  Από 6-4-2020  έως 10-4-2020 υποβάλλονται οι αιτήσεις Οριστικής Τοποθέτησης σε ΣΜΕΑΕ, των νεοδιόριστων  και των μεταταχθέντων, εντός της περιοχής διορισμού ή μετάταξής τους.

2. Στις αιτήσεις δεν αναγράφονται προτιμήσεις ΣΜΕΑΕ.

3. Η αίτηση αφορά στο δικαίωμα της Οριστικής Τοποθέτησης των νεοδιόριστων.

4. Η Αίτηση Οριστικής Τοποθέτησης είναι η ίδια με την Αίτηση Μετάθεσης ΕΕΠ-ΕΒΠ.

5. Ο Πίνακας προτιμήσεων της Αίτησης Μετάθεσης δεν συμπληρώνεται.

6. Οι νεοδιοριζόμενοι και οι μεταταχθέντες αποστέλλουν όσα δικαιολογητικά απαιτούνται και δεν τα έχουν καταθέσει ήδη.

Ερωτήσεις-Απαντήσεις Μέρος Γ

1. Αρκετοί νεοδιοριζόμενοι θεωρούν ότι δεν πρέπει να συμπληρώσουν κάποιο από τα κριτήρια στην Αίτηση Μετάθεσης και ότι θα πρέπει να συμπληρώσουν μόνο τα προσωπικά τους στοιχεία. Ισχύει κάτι τέτοιο;
  • Θα πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία. Θα πρέπει να δηλωθούν τα στοιχεία που θα εξεταστούν κατά την Οριστική Τοποθέτηση.
  • Η Αίτηση των νεοδιόριστων ΕΕΠ-ΕΒΠ θα εξεταστεί τους προσεχείς μήνες, άρα πρέπει να δηλώσουν τι θέλουν να εξεταστεί, ώστε αυτό να είναι ελεγμένο όταν θα έρθει η ώρα των Οριστικών Τοποθετήσεων.
2. Για τους νεοδιοριζόμενους, ισχύουν τα κριτήρια του ΠΔ  50/96,  Αρθρο 16:  α) Η συνολική υπηρεσία, β) Οι οικογενειακοί λόγοι,  γ) Οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν, δ) Η συνυπηρέτηση,  ε) Η εντοπιότητα; Συνεπώς θα πρέπει, όσοι δεν τα έχουν καταθέσει να τα καταγράψουν στην αίτησή τους και να τα υποβάλλουν, αν δεν τα έχουν καταθέσει ήδη στις Διευθύνσεις;
  • Ισχύουν τα κριτήρια των Οριστικών Τοποθετήσεων που αναφέρονται στο Αρθρο 16 παρ. 2.
  • Πιστεύουμε πως η πλειονότητα όλων αυτών των δικαιολογητικών έχει ήδη κατατεθεί στις Δ/νσεις Εκπ/σης διορισμού. Αν δεν έχει κατατεθεί κάτι να  κατατεθεί τώρα, π.χ. εντοπιότητα, συνυπηρέτηση κ.λ.π.
3. Τη βεβαίωση προϋπηρεσίας για το τρέχον έτος πρέπει να την αναζητήσουν οι συνάδελφοι και να επισυνάψουν το δικαιολογητικό ή θα καταχωρηθεί από τις υπηρεσίες; 
  • Οι νεοδιοριζόμενοι μπορούν να υποβάλλουν Υπεύθυνη Δήλωση, με την οποία να ζητούν η μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης να την αναζητήσει από την άλλη.
  • Εδώ να τονίσουμε πως τα θέματα των νεοδιόριστων δεν επείγουν, με την έννοια ότι δεν υπάρχουν για αυτούς οι ασφυκτικές ημερομηνίες υλοποίησης που υπάρχουν για τους άλλους μόνιμους.
4. Με ποιο τρόπο θα είναι διασφαλισμένος κάποιος ότι κατέθεσε εντός της προθεσμίας την Αίτησή του, από τη στιγμή που δε θα λάβει αριθμό πρωτοκόλλου; Υπάρχει ο φόβος ότι οι υπηρεσίες μπορεί να μη λάβουν υπόψιν τους τις αιτήσεις μέσω e-mail,  εξαιτίας της υπολειτουργίας των υπηρεσιών από τα περιοριστικά μέτρα λόγω κορονοϊού.
  • Το e-mail τουλάχιστον στο outlook έχει αποδεικτικό παραλαβής. Αναφορικά με τα λοιπά  e-mail στα οποία πιθανά αυτό να μην συμβαίνει, δύναται κάποιος/α να αναγράψει στο e-mail που θα αποστείλει: “Παρακαλώ απαντήστε μου με ένα  “οκ” ότι λάβατε το εν λόγω e-mail, σε διαφορετική περίπτωση θα σας καλέσω τηλεφωνικά προς επιβεβαίωση”
5. Σε περίπτωση που δεν δύναται κάποιος/α να καταθέσει κάποιο δικαιολογητικό, το οποίο δεν αφορά σε ευθύνη υπηρεσιών και εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων μπορεί να μην το έχει μαζί του εκεί όπου διαμένει, τι μπορεί να κάνει;
  • Λόγω των εξαιρετικών συνθηκών δύναται κάποιος/α να υποβάλλει μια Υπεύθυνη Δήλωση ότι θα το καταθέσει. Υπενθυμίζουμε πως όσον αφορά στις Οριστικές Τοποθετήσεις υπάρχει χρόνος προς κατάθεση δικαιολογητικών.
  • Στην περίπτωση των Μεταθέσεων η κατάθεση θα πρέπει να γίνει πριν τη συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΚΥΣΕΕΠ). Κάτι ανάλογο συμβαίνει με την περίπτωση των ΚΕΠΑ και τις Βεβαιώσεις Αναπηρίας.

Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγιας

Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ

Δείτε σχετικά

Μεταθέσεις-Τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ενημέρωση Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ
Μέρος Α: Ερωτήσεις-Απαντήσεις Εγκυκλίου Μεταθέσεων 2020 και οριστικής τοποθέτησης ΕΕΠ-ΕΒΠ
Μέρος Β: Ερωτήσεις-Απαντήσεις Εγκυκλίου Μεταθέσεων 2020 και οριστικής τοποθέτησης ΕΕΠ-ΕΒΠ
Οργανικά κενά Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020: Σε περιοχές μετάθεσης και σε ΚΕΣΥ-Αριθμοί μητρώου νεοδιόριστων
Εγκύκλιος Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020: Αιτήσεις 6 έως 10 Απριλίου
Υπεύθυνη Δήλωση: Οδηγίες έκδοσης και συμπλήρωσης

Δείτε επίσης

Μισθοδοσία Απριλίου νέων διορισμένων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ο μισθός αναλυτικά με όλες τις κρατήσεις
Επαγγελματικός προσανατολισμός-ΚΕΣΥ: Εγκύκλιος για εκπαιδευτικές-ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις
Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ | Εγκύκλιος
Ειδικά σχολεία-ΕΕΠ: Εγκύκλιος για εξ αποστάσεως συμβουλευτική και υποστήριξη
Εκ περιτροπής εργασία υπηρεσιών Υπουργείου Παιδείας: ΠΔΕ-ΔΠΕ-ΔΔΕ-Δ/ντες, Υποδ/ντες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση