Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση 59 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Ολοκληρωτική αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ερώτηση 59 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: “Ολοκληρωτική αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας» – Τα κλειστά σχολεία μεγέθυναν τις εκπαιδευτικές ανισότητες”.
Ερώτηση 59 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ
Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσαν 59 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία των Τομεαρχών Παιδείας Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη με θέμα: “Ολοκληρωτική αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας» – Τα κλειστά σχολεία μεγέθυναν τις εκπαιδευτικές ανισότητες”
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
στην Ερώτηση αναδεικνύονται για μια ακόμα φορά οι σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης όσον αφορά την αποτυχημένη διαχείριση της πανδημίας στην εκπαίδευση. 
Πιο ειδικά, όπως επισημαίνεται
το Υπουργείο Παιδείας «ανέδειξε» τη χώρα μας «πρωταθλήτρια» στα κλειστά σχολεία, έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω της προβληματικής τηλεκπαίδευσης και γιγάντωσε τα μαθησιακά κενά και τις εκπαιδευτικές ανισότητες, αμφισβητώντας έμπρακτα το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση.
 Όπως επισημαίνουν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ,
τα αρνητικά αποτελέσματα της παρατεταμένης αναστολής λειτουργίας των σχολείων αναδεικνύονται και στην πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Μελέτης και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ, με τίτλο: «Όψεις της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα».
Για παράδειγμα,
το 82,5% των εκπαιδευτικών δε θεωρεί ότι μπορεί να αξιολογήσει τις μαθήτριες και τους μαθητές αντικειμενικά, αν η αξιολόγηση διενεργηθεί με τις προβλεπόμενες διατάξεις (πχ: διαγωνίσματα, τράπεζα θεμάτων), ενώ το 61,4% δηλώνει ότι η τηλεκπαίδευση, με τον τρόπο που διεξάγεται, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών.
Την ίδια στιγμή το 77,8% των εκπαιδευτικών
ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα με την πλατφόρμα της Cisco, ενώ το 75% δηλώνει ότι δεν έτυχε επιμόρφωσης, που σύμφωνα με όλους τους ειδικούς ήταν απαραίτητη προκειμένου η «σύγχρονη» τηλεκπαίδευση να λειτουργήσει αποτελεσματικά. 
Τέλος,
οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλούν το Υπουργείο Παιδείας να λάβει, όπως οφείλει, τα ενδεικνυόμενα μέτρα, έστω και με τεράστια πλέον καθυστέρηση.
Προκειμένου, οι αναμφίβολα σοβαρές συνέπειες στο μάθημα και στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να μην γιγαντωθούν ακόμα περισσότερο. 
Δείτε σε μορφή pdf την Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την Τηλεκπαίδευση

Δείτε επίσης

Ερευνα ΚΕΜΕΤΕ για την Τηλεκπαίδευση: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα
Τηλεκπαίδευση και Cisco: Το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ απαντά σε μια σειρά από ερωτήματα
Συζήτηση για προσωπικά δεδομένα Τηλεκπαίδευσης: Τι ειπώθηκε στη Βουλή
Απάντηση Υπουργείου Παιδείας στην ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για τις συμβάσεις τηλεκπαίδευσης
SPIEGEL-Ουρουγουάη: Γιατί οι μαθητές τα καταφέρνουν τόσο καλά με την πανδημία
e-κόπωση: Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας-Διαδικτυακή Ημερίδα

Πριν φύγετε

1η Συνεδρίαση Ομάδας Εργασίας για την εκπαίδευση ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες παρουσία της πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση