Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση για Κέντρα Ξένων Γλωσσών στη Βουλή: Πότε θα λειτουργήσουν πλήρως;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ερώτηση για Κέντρα Ξένων Γλωσσών στη Βουλή: Πότε θα λειτουργήσουν πλήρως; Αναφορά της Μερόπης Τζούφη με κατάθεση επιστολής του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ιωαννίνων.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Σαφές χρονοδιάγραμμα για το πλήρες άνοιγμα των Κέντρων Ξένων Γλωσσών ζητά η Μερόπη Τζούφη, τονίζοντας πως η μερική λειτουργία και μόνο για τα τμήματα των υποψηφίων για εξετάσεις αποτελεί εμπαιγμό, ειδικά από τη στιγμή που οι μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο έχοντας κάνει self ή rapid-test.
Στο πλαίσιο αυτό,
η Βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσε ως αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, την επιστολή του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ιωαννίνων, στην οποία υπογραμμίζεται πως τα Κέντρα τηρούν όλα τα μέτρα προστασίας που έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ.
Σύμφωνα με το Σύλλογο Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ιωαννίνων,

η έναρξη λειτουργίας μόνο των τμημάτων των υποψηφίων για εξετάσεις στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών αποτελεί εμπαιγμό, ειδικά από τη στιγμή που οι μαθητές μπορούν να πηγαίνουν στο σχολείο έχοντας κάνει self-test ή rapid-test.

Επιπλέον,

τονίζουν ότι στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών/Φροντιστήρια τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας που έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ. Στο πλαίσιο αυτό ο Σύλλογος ζητά την επαναλειτουργία όλων των τμημάτων των Κέντρων Ξένων Γλωσσών και των Φροντιστηρίων.

Η επιστολή
Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ιωαννίνων

Σύμφωνα με τις πρόσφατες κυβερνητικές ανακοινώσεις, από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 ανοίγουν και πάλι οι εκπαιδευτικές δομές που αφορούν στα Δημοτικά Σχολεία, τα Γυμνάσια & τα Λύκεια. Ωστόσο, για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών και τα Φροντιστήρια προβλέπεται να λειτουργήσουν μόνο τα τμήματα των υποψηφίων για εξετάσεις & τα υπόλοιπα να συνεχίσουν διαδικτυακά.

Θεωρούμε ότι αυτό αποτελεί εμπαιγμό για τους εξής λόγους:
1. Οι μαθητές μπορούν να πηγαίνουν κανονικά στο Σχολείο

με αρνητικό αποτέλεσμα Self ή Rapid Test αλλά όχι στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών ή το Φροντιστήριο. Άραγε η ισχύς του Test ακυρώνεται σε αυτούς τους χώρους;

2. Προβάλλεται η δικαιολογία ότι στο Σχολείο οι μαθητές προέρχονται από μια περιοχή μόνο

ενώ στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών/Φροντιστήριο από πολλές διαφορετικές περιοχές με αποτέλεσμα τη διασπορά του ιού. Να θυμίσουμε, όμως, τα Πειραματικά Σχολεία και το Μουσικό Γυμνάσιο με μαθητές από όλη την πόλη & τα περίχωρα, Σχολεία με μαθητές προερχόμενους από πολλά διαφορετικά χωριά, τους μαθητές των Ιδιωτικών Σχολείων, καθώς και περιπτώσεις παιδιών που για διάφορους λόγους φοιτούν σε Σχολεία μακριά από την οικία τους.

3. Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών/Φροντιστήρια

τηρούνται συνεχώς όλα τα μέτρα προστασίας που έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ.

4. Επί 6 μήνες με τους χώρους μας κλειστούς και διαδικτυακή διδασκαλία

παρατηρούμε τους “συναδέλφους” των ιδιαίτερων να μπαίνουν ανενόχλητοι από σπίτι σε σπίτι με κίνδυνο διάδοσης του ιού. Η δε απάντηση της Πολιτείας: “Αδυνατούμε να τους πιάσουμε”!!! Ωστόσο, δεν αδυνατεί να εισπράξει τους φόρους μας!!!

Με βάση τα ανωτέρω,

ζητούμε να επιτραπεί άμεσα το πλήρες άνοιγμα των Κέντρων Ξένων Γλωσσών/Φροντιστηρίων.

Για το ΔΣ Η Πρόεδρος

Μαρία Χαραλάμπους

Δείτε επίσης

ΦΕΚ-Μέτρα άρσης lockdown: Από την Παρασκευή 14 έως τη Δευτέρα 24 Μαΐου 2021
Σκέρτσος: 11.532 θετικά self test-Πως θα μετακινούμαστε από 14.05-Γιατί ανοίγουμε με τα κρούσματα ψηλά
Εφαρμογή self test: ΙΕΚ-ΣΔΕ-Κολλέγια-Πιστοποίηση Μεταλυκειακού Έτους/Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ | ΦΕΚ
Υπουργείο Παιδείας: Ενα self test την εβδομάδα για τα σχολεία από 17.05-Ανακοινώσεις για εξετάσεις ΑΕΙ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply