Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση για την τηλεκπαίδευση από 56 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερώτηση για την τηλεκπαίδευση από 56 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ: Aναφέρεται σε αποκλεισμό μαθητών, όπως και σε άλλα λειτουργικά και παιδαγωγικά προβλήματα.

Ερώτηση για την τηλεκπαίδευση

Εφ’ όλης της ύλης Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως κατέθεσαν στη Βουλή 56 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία των Τομεαρχών Παιδείας κ.κ. Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη.

Η Ερώτηση αφορά στη διαδικασία της Τηλεκπαίδευσης και αναφέρεται σε αποκλεισμό μαθητών, όπως και σε άλλα λειτουργικά και παιδαγωγικά προβλήματα.

Οι Βουλευτές καταγγέλλουν πως η κυβέρνηση αποφάσισε την επαναλειτουργία των σχολείων χωρίς να έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα, ενώ επισημαίνουν πως το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ δεν έχουν παρουσιάσει καμία μελέτη με παιδαγωγικά συμπεράσματα και ποιοτικά αποτελέσματα για την τηλεκπαίδευση, ώστε να υπάρχει εικόνα των προβλημάτων, των μαθησιακών αποτελεσμάτων και των απαιτούμενων διορθωτικών ενεργειών.

Τονίζουν επίσης

πως το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει συστηματικά να μην απαντά στις ερωτήσεις των βουλευτών, τόσο του ΣΥΡΙΖΑ όσο και των άλλων κομμάτων, στις οποίες αναδεικνύονται σοβαρές ελλείψεις και αποκλεισμοί μαθητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οπως αναφέρουν,

χαρακτηριστικό είναι πως σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης, σημαντικός αριθμός μαθητών σε αρκετές περιοχές της χώρας είτε δε διαθέτει τον απαιτούμενο εξοπλισμό, είτε δεν έχει σύνδεση στο internet, παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες για διάθεση 93.000 υπολογιστών.

Παράλληλα,

οι 56 βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφέρουν πως το Υπουργείο Παιδείας ουδέποτε απάντησε στις επιστολές που έχει λάβει από τον Συνήγορο του Πολίτη, οι οποίες επισημαίνουν τα προβλήματα και τις συνέπειες λόγω του αποκλεισμού παιδιών από την τηλεκπαίδευση.

Όπως επίσης ουδέποτε έλαβε τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών, όπως ζητούσε με γνωμοδότησή της η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2020.

Τι ζητούν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ  ζητούν από την κα Νίκη Κεραμέως να παρουσιάσει τα μαθησιακά αποτελέσματα της τηλεκπαίδευσης και να δημοσιοποιήσει τον αριθμό των μαθητών που δε συμμετείχαν καθόλου ή συμμετείχαν πλημμελώς στην τηλεκπαίδευση.

Ακόμα, ζητούν να ενημερωθούν

για τον αριθμό των μαθητών που αιτήθηκαν ενίσχυση με ψηφιακά μέσα ή αναβάθμιση των συνδέσεων, όπως και για τον αριθμό των αιτημάτων που κάλυψε το υπουργείο Παιδείας και μέσω ποιων τρόπων χρηματοδότησης (δωρεές, ΕΣΠΑ, κρατικός προϋπολογισμός).

Επιπρόσθετα, ζητούν εξηγήσεις

για τους λόγους που δεν υλοποιήθηκε η δέσμευση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφορικά με την παράδοση 93.000 υπολογιστών, όπως και για τους λόγους που το υπουργείο Παιδείας επιλέγει να μην απαντά στο Συνήγορο του Πολίτη.

Όσον αφορά την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων,

οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν αν το Υπουργείο Παιδείας έχει εφαρμόσει τις συστάσεις της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και αν υπάρχει νέα γνωμοδότηση που επιβεβαιώνει την πλήρη συμμόρφωσή του.

Ταυτόχρονα,

ζητούν για άλλη μια φορά την ανάρτηση της σύμβασης με τη Cisco στη Δι@υγεια και την κατάθεσή της στη Βουλή.

Τέλος,

καλούν την κυβέρνηση να διαμορφώσει σύγχρονη εθνική υποδομή τηλεκπαίδευσης, δυναμικότητας 200.000 ψηφιακών τάξεων, ώστε η χώρα να σταματήσει να βασίζεται σε υποδομές ιδιωτικών εταιρειών, με όλα τα προβλήματα λειτουργίας και ασφάλειας που αυτό συνεπάγεται.

Δείτε επίσης

 Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών A/θμιας-B/θμιας | Αιτήσεις έως 28.01
Νίκος Φίλης-απαγόρευση συναθροίσεων: “Η κυβέρνηση οδηγεί τη Δημοκρατία μας σε εκτροπή”
49.000 προσλήψεις αναπληρωτών έως 26.01.2021: Α/θμια-Β/θμια-ΕΕΠ&ΕΒΠ | Πίνακες
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply