Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση για την Έρευνα και την υποστήριξη νέων επιστημόνων, 60 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερώτηση για την Έρευνα και την υποστήριξη των νέων επιστημόνων, 60 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ-Ζητούν απαντήσεις σχετικά με το σχεδιασμό των αρμόδιων υπουργείων για αξιοποίηση των πόρων της νέας χρηματοδοτικής περιόδου ΕΣΠΑ 2021-2027.

Ερώτηση για την Έρευνα και την υποστήριξη των νέων επιστημόνων
Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως και Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη για τη στήριξη των νέων επιστημόνων κατέθεσαν 60 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία των Τομεαρχών Παιδείας Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη, του Τομεάρχη Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση και του αναπλ. Τομεάρχη για την Έρευνα Γιάννη Σαρακιώτη.
Όπως επισημαίνουν,
η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ υλοποίησε ένα συνεκτικό σχέδιο για την ενίσχυση της Έρευνας και της Καινοτομίας, με θεσμικές παρεμβάσεις και αύξηση των δημόσιων δαπανών.
Πιο ειδικά,
οδήγησαν, μεταξύ άλλων, στην κατακόρυφη αύξηση των δαπανών για την Έρευνα & Ανάπτυξη (μεγαλύτερο του 1% του ΑΕΠ ή 2 δις €).
Παράλληλα, οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τονίζουν την ενίσχυση και του ιδιωτικού τομέα,
μέσω στοχευμένων δράσεων και πολιτικών της Γενικής Γραμματείας Έρευνας & Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), του αναπτυξιακού νόμου και του νόμου Στρατηγικών Επενδύσεων.
Ως αποτέλεσμα,
η Ελλάδα πέτυχε την καλύτερη ιστορικά επίδοσή της στο δείκτη έντασης δαπανών για την έρευνα και την ανάπτυξη. 
Ωστόσο, σύμφωνα με την Ερώτηση, τα μέτρα «στήριξης» της κυβέρνησης της ΝΔ περιλαμβάνουν
  • ακύρωση των προσλήψεων νέων επιστημόνων,
  • υποχρεωτική ένταξη των μεταδιδακτόρων ερευνητών στο ενιαίο μισθολόγιο,
  • επαναφορά των συμβάσεων έργου έναντι των συμβάσεων εργασίας,
  • κομματικοποίηση του ΕΛΙΔΕΚ, όπως και
  • αποσάθρωση του ενιαίου χώρου πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων,
με τη μεταφορά του χαρτοφυλακίου από το υπουργείο Παιδείας στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητούν απαντήσεις σχετικά με:
  • το σχεδιασμό των αρμόδιων υπουργείων για αξιοποίηση των πόρων της νέας χρηματοδοτικής περιόδου ΕΣΠΑ 2021-2027 ώστε να υποστηριχθούν οι νέοι ερευνητές,
  • τη συνέχεια του προγράμματος απόκτησης «Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας» για νέους επιστήμονες,
  • τη συνέχεια του προγράμματος υποτροφιών σε υποψήφιους διδάκτορες και μεταδιδάκτορες ερευνητές του ΙΚΥ που ενεργοποιήθηκε το 2015.
Τέλος, ρωτούν:
  1. Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί η κυβέρνηση ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και οι σκοποί του ΕΛΙΔΕΚ, καθώς και η συνέχιση της επαρκούς χρηματοδότησής του, ειδικά με δράσεις για τους νέους επιστήμονες, πέραν των πόρων που έχει εξασφαλίσει η προηγούμενη κυβέρνηση;
  2. Πώς σκοπεύει να στηρίξει τους νέους επιστήμονες μέσα από τους πόρους του ταμείου ανάκαμψης;

Δείτε επίσης

Δίχρονη προσχολική αγωγή: Να λειτουργήσει άμεσα ζητούν 44 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Ανοιγμα πινάκων ΑΣΕΠ για απόφοιτους ειδικής αγωγής: Στη Βουλή επιστολή με κατάθεση Αναφοράς της Χ. Κεφαλίδου
Κατάργηση Πολιτειακής Παιδείας και Κοινωνικών Επιστημών από το Λύκειο: Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΙΝΑΛ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση