Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση στη Βουλή για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Αναφορές για τα Ολιγομελή Τμήματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερώτηση στη Βουλή για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Αναφορές για τα Ολιγομελή Τμήματα από την Βουλευτή του ΚΙΝΑΛ κα Χαρά Κεφαλίδου.

Ερώτηση κατέθεσε η κα Χαρά Κεφαλίδου, Bουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τo θέμα της μη καταβολής των αποζημιώσεων για τους σχεδιαστές – αξιολογητές της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) κατά τα σχολικά έτη 2008 – 2009 και 2009 – 2010.

Η Ερώτηση

Προς: την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

 Θέμα: “Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) κατά τα σχολικά έτη 2008-2009 και 2009-2010

 Για πολλοστή φορά επανέρχομαι με σχετική Ερώτηση στο θέμα της μη καταβολής των αποζημιώσεων για τους σχεδιαστές – αξιολογητές της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ), κατά τα σχολικά έτη 2008- 2009 και 2009 – 2010.

Το ζήτημα αφορά σε 1.700 εκπαιδευτικούς,

οι οποίοι ενώ προσέφεραν τις υπηρεσίες τους κανονικά, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 113321/Γ7/04.09.2008, δεν αποζημιώθηκαν ποτέ.

Τα σχολικά έτη 2008 – 2009 και 2009 – 2010 απασχολήθηκαν,

στον θεσμό της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) στα σχολεία, καθηγητές ως σχεδιαστές – αξιολογητές.

Την ίδια περίοδο άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της αποζημίωσής τους και για να πληρωθούν απαιτείτο να δημιουργηθεί ένας νέος κωδικός από τα συναρμόδια Υπουργεία Παιδείας και Οικονομικών, ο οποίος  όμως δεν δημιουργήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η πληρωμή των δεδουλευμένων στους εν λόγω εκπαιδευτικούς.

Τον Δεκέμβριο του 2016,

σε σχετική Ερώτησή μου, ο Υπουργός Οικονομικών είχε απαντήσει ότι η αρμοδιότητα δεν ανήκει στο δικό του Υπουργείο, αλλά στο Υπουργείο Παιδείας. Το Υπουργείο Παιδείας στην απάντησή του, τον Ιανουάριο του 2017, ανέφερε:

Σύμφωνα με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους

δαπάνες που προκαλούνται από κανονιστικές διοικητικές πράξεις αναγνωρίζονται μόνον εφόσον εκδίδονται με τη σύμπραξη και του Υπουργείου Οικονομικών, εκδίδοντας σχετική ΚΥΑ, άρθρο 22 παράγραφος 3 του ν. 2362/1995 περί δημοσίου λογιστικού”.

Το Υπουργείο Παιδείας μάλιστα κάνει λόγο

και για παραγραφή των μισθολογικών απαιτήσεων των καθηγητών μετά την παρέλευση διετίας, (σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 90 παράγραφος 3 και 91 του νόμου 2362/1995 (ΦΕΚ247, τ.Α).

Με σειρά αποφάσεων τα δικαστήρια

δικαιώνουν τους εκπαιδευτικούς που προσέφυγαν ζητώντας να τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα που, με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, εδώ και μια δεκαετία δεν τους έχουν καταβληθεί.

Ενδεικτικά αναφέρουμε

τις με αριθμό 23390/2017, 1234/2018 αποφάσεις του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθήνας και τις με αριθμό 222 και 223/2016 αποφάσεις του Διοικητικού Πρωτοδικείου Μυτιλήνης, οι οποίες δικαιώνουν τους προσφεύγοντες.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται  η αρμόδια Υπουργός Παιδείας:
1. Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας,

ώστε να καταβληθούν, μετά και από τις ως άνω δικαστικές αποφάσεις που δικαιώνουν τους προσφεύγοντες, τα δεδουλευμένα στο σύνολο των 1.700 εκπαιδευτικών που απασχολήθηκαν στην ΠΔΣ τα σχολικά έτη 2008-2009 και 2009-2010 (συμμορφούμενο και με τις αποφάσεις και επιταγές της Δικαιοσύνης);

2. Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να λάβει την απόφαση

να διορθώσει την κατάφωρη αυτή αδικία και να προβεί στις απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις, ώστε να είναι δυνατή η πληρωμή των δεδουλευμένων στο σύνολο των ανωτέρω εκπαιδευτικών (και όχι μόνο σε όσους έχουν προσφύγει δικαστικά), αίροντας έτσι την 10ετή οικονομική εκκρεμότητα σε βάρος τους;

__________________

Επίσης,

2 Αναφορές κατέθεσε η κα Χαρά Κεφαλίδου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ν. Κεραμέως.

Με την πρώτη

ζητά να επανεξεταστεί η αναγκαιότητα της λειτουργίας Ολιγομελών Τμημάτων Ομάδων Μαθημάτων Προσανατολισμού Γενικού Λυκείου, για το σχολικό έτος 2021-22, σε σχολεία της Δράμας.

Με τη δεύτερη

επισημαίνει την αναγκαιότητα της κατ’ εξαίρεση λειτουργίας του Ολιγομελούς Τμήματος της ειδικότητας «ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ & ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ» του Τομέα Μηχανολογίας, του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.

Δείτε επίσης

Λατινικά: Εξέταση στις Πανελλαδικές χωρίς να έχουν διδαχθεί το μάθημα οι μαθητές-Ερώτηση στη Βουλή
Κεφαλίδου προς Κεραμέως: Γονείς, μαθητές, εκπ/κοί σήκωσαν μόνοι το βάρος της ανεπάρκειας του ΥΠΑΙΘ
Εγγραφές-μετεγγραφές μαθητών: Από 16.09 απαιτείται η συναίνεση και των 2 γονέων και κηδεμόνων
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή: Μέχρι πότε έχει ισχύει και μέχρι πότε πρέπει να προσκομισθεί στο σχολείο

Πριν φύγετε

 Μητρώο Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση