Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερώτηση στη Βουλή για συντελεστές βαρύτητας εξεταζόμενων μαθημάτων Πανελλαδικών 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερώτηση στη Βουλή για συντελεστές βαρύτητας εξεταζόμενων μαθημάτων Πανελλαδικών 2022 από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς την Υπουργό ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως, η κα Σοφία Ασημακοπούλου, Βουλευτής Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης, ζητά απαντήσεις αναφορικά με τους λόγους καθυστέρησης από μεγάλο αριθμό Σχολών ΑΕΙ, της κοινοποίησης των συντελεστών βαρύτητας μαθημάτων για τις Πανελλαδικές 2022.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 4/10/2021

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Συντελεστές βαρύτητας των εξεταζόμενων μαθημάτων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2022»

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με την παράγραφο 3, του άρθρου 11, του νόμου 4777/2021, οι συντελεστές βαρύτητας που αποδίδονται στα σχετικά με το αντικείμενο των Σχολών των ΑΕΙ πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, καθορίζονται με απόφαση της συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι., η οποία εκδίδεται, έπειτα από πρόταση κάθε σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης και αφορά στην εισαγωγή στην όποια οικεία σχολή, στο όποιο οικείο τμήμα ή στην όποια οικεία εισαγωγική κατεύθυνση.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο,

κάποιο ως άνω ανώτατο ίδρυμα δεν καθορίσει έγκαιρα τους ανωτέρω συντελεστές βαρύτητας, αυτοί καθορίζονται με απόφαση του/της εκάστοτε Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αναλυτικότερα,

σύμφωνα με την παράγραφο 3, του άρθρου 58, του 4777/2021: «Ειδικά η παρ. 6, του άρθρου 13Δ, του ν. 4186/2013, η οποία προστίθεται με την παρ. 3, του άρθρου 11, του παρόντος, ισχύει για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής.

Οι αποφάσεις που προβλέπονται στην ίδια παράγραφο και αφορούν στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ανωτέρω ακαδημαϊκό έτος εκδίδονται έως τις 31 Μαΐου 2021».

Μέχρι τώρα,

οι μόνες σχολές που καθόρισαν συντελεστές βαρύτητας των σχετικών με το αντικείμενό τους εξεταζόμενων μαθημάτων στις πανελλήνιες εξετάσεις του 2022 είναι οι Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών («Α.Σ.Σ.Υ.»), η Σχολή Αστυφυλάκων, η Σχολή Πυροσβεστών, η Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, οι Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού («ΑΕΝ»), καθώς και οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης («Α.Σ.Τ.Ε.»), του Υπουργείου Τουρισμού.

Οι υπόλοιπες σχολές ΑΕΙ

δεν γνωστοποίησαν τους συντελεστές βαρύτητας των σχετικών με το αντικείμενό τους εξεταζόμενων μαθημάτων για τις πανελλήνιες εξετάσεις 2022, ως όφειλαν.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Για ποιους λόγους έχει καθυστερήσει από μεγάλο αριθμό Σχολών ΑΕΙ η κοινοποίηση των συντελεστών βαρύτητας των σχετικών με το αντικείμενό τους εξεταζόμενων μαθημάτων για τις πανελλήνιες εξετάσεις του 2022;

2. Σκοπεύετε να ζητήσετε άμεσα από τους υπευθύνους των ανωτέρω Σχολών ΑΕΙ να επισπεύσουν την κοινοποίηση των συντελεστών βαρύτητας των σχετικών με το αντικείμενό τους εξεταζόμενων μαθημάτων για τις πανελλήνιες εξετάσεις του 2022 ή θα αυτοί θα καθοριστούν από το Υπουργείο σας;

3. Αν δεν θεωρείτε επουσιώδες το χρονικό περιθώριο της ανακοίνωσης/κοινοποίησης των συντελεστών βαρύτητας από τους ως άνω υπευθύνους των Σχολών ΑΕΙ των σχετικών με το αντικείμενό τους εξεταζόμενων μαθημάτων για τις πανελλήνιες εξετάσεις για ποιον λόγο νομοθετήσατε επ’ αυτού;

Δείτε επίσης

Ερώτηση στη Βουλή: Προβλήματα προσβασιμότητας στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας
Ειδικά Σχολεία Ιωαννίνων: Να προσληφθεί προσωπικό-Να επιλυθεί το στεγαστικό πρόβλημα
Τζούφη-Παράλληλη στήριξη: Περικοπές για εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης
Ζέτα Μακρή-Παράλληλη στήριξη: 125% αύξηση στα αιτήματα από το 2016-17-Ειδική πρόσκληση για Σχολ. Νοσηλευτές
Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή
Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή
Τροπολογία 7 άρθρων: Σχολικοί Νοσηλευτές-Βοηθοί Βρεφοκόμοι/Παιδοκόμοι-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΒΕ-ΚΔΒΜ-ΔΙΕΚ
Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας edupass σε Διευθυντές σχολείων και ΑΕΙ-Πως γίνονται οι δηλώσεις

Πριν φύγετε

Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
 Εξετάσεις Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων πιστοποίησης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση