Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΣΑμεΑ-εκπαιδευτικοί με αναπηρία: Αμεση εξέταση και επίλυση θεμάτων μεταθέσεων-τοποθετήσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΣΑμεΑ-εκπαιδευτικοί με αναπηρία: Αμεση εξέταση και επίλυση των πολύ σημαντικών θεμάτων στις τοποθετήσεις και μεταθέσεις-Επιστολή προς το ΥΠΑΙΘ.

Επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων απέστειλε η ΕΣΑμεΑ με θέμα την άμεση εξέταση και επίλυση των θεμάτων στις τοποθετήσεις και μεταθέσεις των εκπαιδευτικών με αναπηρία ή/και χρόνια πάθηση καθώς και των γονέων και των συζύγων ατόμων με βαριές αναπηρίες.

Η ΕΣΑμεΑ ζητά

την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία, με δικαίωμα άμεσης μετάθεσης, άμεσης απόσπασης, οριστικής τοποθέτησης κατά προτεραιότητα για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους ή τα τέκνα τους αναπηρία άνω του 67%, ανεξαρτήτως παθήσεως.

Δείτε την επιστολή
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΕΣΑμεΑ) – NATIONAL CONFEDERATION OF DISABLED PEOPLE (N.C.D.P.)

Αθήνα: 18.02.2022

Ap. Πρωτ.: 230

ΠΡΟΣ: κ. Ν. Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΚΟΙΝ: «Πίνακας Αποδεκτών»

ΘΕΜΑ: «Αμεση εξέταση και επίλυση των πολύ σημαντικών θεμάτων στις τοποθετήσεις και μεταθέσεις των εκπαιδευτικών με αναπηρία ή/και χρόνια πάθηση καθώς και των γονέων και των συζύγων ατόμων με βαριές αναπηρίες»

Κυρία Υπουργέ,

Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.), όπως γνωρίζετε, αποτελεί την τριτοβάθμια Οργάνωση των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους στη χώρα και αναγνωρισμένο Κοινωνικό Εταίρο της ελληνικής Πολιτείας σε ζητήματα αναπηρίας.

Κύρια αποστολή της είναι η καταπολέμηση των διακρίσεων σε βάρος των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους και η προώθηση, προστασία και απόλαυση των ανθρωπίνων και συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων τους.

Όσον αφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, αυτά κατοχυρώνονται με τη Σύμβαση του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, που η χώρα μας μαζί με το Προαιρετικό της Πρωτόκολλο επικύρωσε με τον Ν. 4074/2012.

Με το παρόν θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας για ακόμη μία φορά, τα σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι νεοδιοριζόμενοι (αναπληρωτές και μόνιμοι) εκπαιδευτικοί με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, αλλά και εκπαιδευτικοί γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες ή σύζυγοι ατόμων με βαριές αναπηρίες, αναφορικά με τις τοποθετήσεις τους σε σχολικές δομές.

Οπως είχαμε επισημάνει και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 1658.07.12.2021 επιστολή μας, η σταδιακή κατάργηση όλων των ευεργετικών διατάξεων που είχαν προβλεφθεί, στο πλαίσιο των εύλογων προσαρμογών στην εργασία, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω κατηγορίες εκπαιδευτικών στις τοποθετήσεις τους σε σχολικές δομές, οι οποίες τους προστάτευαν ώστε να μην τοποθετούνται σε απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα μέρη, διευκολύνοντάς τους στην άσκηση των καθηκόντων τους στην εκπαίδευση, σε συνδυασμό, με την πανσπερμία νομοθετικών διατάξεων που ισχύουν σήμερα, έχουν επιφέρει τεράστια προβλήματα και δυσκολίες στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά και στην οικογενειακή τους ζωή και καθημερινότητα και έχει τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση.

Αυτό είναι εμφανές και στην ανοιχτή επιστολή των εκπαιδευτικών με αναπηρία, που σας επισυνάπτουμε, στην οποία διαμαρτύρονται εντόνως και ζητάνε την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία, με δικαίωμα άμεσης μετάθεσης, άμεσης απόσπασης, οριστικής τοποθέτησης κατά προτεραιότητα για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους ή τα τέκνα τους αναπηρία άνω του 67%, ανεξαρτήτως παθήσεως.

Κυρία Υπουργέ,

Θεωρούμε επιβεβλημένη την άμεση παρέμβασή σας για την εξέταση και την επίλυση των εν λόγω πολύ σημαντικών θεμάτων που απασχολούν τη συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών, ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Σε αναμονή των ενεργειών σας και την ενημέρωσή μας

Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος                        Ο Γεν. Γραμματέας

I. Βαρδακαστάνης              Β. Κούτσιανος

Δείτε επίσης

Μεταθέσεις-ενημέρωση Φασφαλή: Θα γίνουν με “δοτούς” αιρετούς από εβδομάδα-Μέσα Μαρτίου Γενικής-Ειδικής Αγωγής 

Τμήματα Ενταξης: Eπιτακτική η ανάγκη ίδρυσης τους-Οι 395 αποφάσεις Δήμων για τη λειτουργία τους 

Εγκύκλιος: Καταγραφή οργανικών κενών Δευτεροβάθμιας για τις μεταθέσεις του έτους 2022 

Συνάντηση με Διευθυντή Ειδικής Αγωγής της ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Διορισμοί-Νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Τμήματα Ενταξης-Μεταθέσεις-ΚΕΔΑΣΥ 

Απαντήσεις σε ερωτήματα για Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 | Ενημερωτικό 

Νομοπαρασκευαστική Ειδικής Αγωγής: Στη συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply