Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΣΑμεΑ: Επιτέλους πάρτε μέτρα για τους εκπ/κούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και τους εκπ/κούς που προστατεύουν ΑμεΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΣΑμεΑ: Επιτέλους πάρτε μέτρα για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και τους εκπαιδευτικούς που προστατεύουν ΑμεΑ

ΕΣΑμεΑ: Επιτέλους πάρτε μέτρα

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΣΑμεΑ και άλλη επιστολή διαμαρτυρίας εστάλη προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ζητώντας “με σαφή και έντονο τρόπο” όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση, την άμεση λήψη μέτρων για την προστασία των εκπαιδευτικών με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και των εκπαιδευτικών που προστατεύουν ΑμεΑ.

Αναφέρει σχετικά η ΕΣΑμεΑ

 

Η ΕΣΑμεΑ με σειρά επιστολών έχει μεταφέρει τις έντονες, δίκαιες και αιτιολογημένες διαμαρτυρίες που έχει δεχτεί όλο αυτό το χρονικό διάστημα από ολόκληρη την Ελλάδα, από συλλόγους, εκπαιδευτικούς φορείς, από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, καθώς και από εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία, οι οποίοι είναι αγανακτισμένοι από τη διαπίστωση της χαμηλής μοριοδότησης που λαμβάνουν στο νέο σύστημα προσλήψεων, που δεν μπορούν να διοριστούν κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.

Αυτό το νέο σύστημα προσλήψεων που προωθεί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σε συνδυασμό με την υποχρέωση των νεοδιοριζόμενων να υπηρετήσουν για 2 χρόνια στην οργανική τους θέση, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019, έχει φέρει σε απόγνωση τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και τους εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία.

Το υπουργείο Παιδείας δείχνοντας το πιο σκληρό του πρόσωπο καταργεί, με την 104627/ΓΔ5 υπουργική απόφαση, όλα τα κοινωνικά κριτήρια που αφορούσαν στην τοποθέτηση των αναπληρωτών στα σχολεία, χωρίς να εξαιρεί ούτε τους εκπαιδευτικούς με μεσογειακή αναιμία και σκλήρυνση κατά πλάκας ούτε τους γονείς με ανάπηρο τέκνο οι οποίοι είχαν προτεραιότητα στην τοποθέτηση.

Παραμερίζει την προηγούμενη ευεργετική γι΄ αυτές τις κατηγορίες εκπαιδευτικών νομοθεσία, χωρίς να λαμβάνει υπόψη της τις ανάγκες των εκπαιδευτικών αυτών σε άμεση πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Με την επιστολή της η ΕΣΑμεΑ διεκδικεί

από την υπουργό Παιδείας να προβλεφθεί έστω και τώρα ρύθμιση ώστε κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση όσων προστατεύουν άτομο με αναπηρία σε σχολική μονάδα, να λαμβάνεται υπόψη και ο τόπος κατοικίας τους καθώς και να μην τοποθετούνται σε πολλαπλές σχολικές μονάδες, λόγω δυσκολιών μετακίνησης που μπορεί να αντιμετωπίζουν και επιβάρυνση της υγείας τους.

Επίσης η ΕΣΑμεΑ ζητά
  • Να μην ισχύσει ο χρονικός περιορισμός της παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 για απόσπαση ή μετάθεση σε εκπαιδευτικούς ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση και σε όσους προστατεύουν άτομο με βαριά αναπηρία.
  • Τέλος, όσον αφορά στη διαδικασία τοποθέτησης, θα πρέπει οι νεοδιόριστοι αλλά και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία, χρόνια πάθηση και όσοι προστατεύουν άτομο με αναπηρία να έχουν προτεραιότητα στην τοποθέτηση στο νομό όπου θα κληθούν να υπηρετήσουν.

Δείτε επίσης

Οδηγίες προσωρινής τοποθέτησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ανάληψης υπηρεσίας αποσπασμένων
Ανακοίνωση Υπουργείου για προσλήψεις αναπληρωτών για το 2020-21
Δωρεάν μάσκες στους μαθητές της χώρας: Το ανακοίνωσε ο Υπ. Εσωτερικών Τ. Θεοδωρικάκος
Υποχρεωτικά μάσκα από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο: Τι είπε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως στον Alpha
Λειτουργία σχολικών μονάδων: Με το σύνολο των μαθητών-εκτεταμένη χρήση μάσκας-διαφορετικά διαλείμματα-Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση