Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

eSchools: Το νέο Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα της εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

eSchools: Το νέο Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ξεκινά να υλοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας.

Το Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τον τίτλο “eSchools, ξεκινά να υλοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με προϋπολογισμό σχεδόν 13 εκ. ευρώ.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

Το eSchools θα αποτελεί το κεντρικό σημείο πρόσβασης και αναφοράς σχετικά με διοικητικά θέματα της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘ, των διευθύνσεων, των γραφείων και των σχολικών μονάδων, το οποίο θα ενημερώνεται διαρκώς για όλες τις μεταβολές, παρέχοντας πλήρως επικαιροποιημένη πληροφορία και υπηρεσίες στους χρήστες του. Συγχρόνως, θα δημιουργηθεί ένα σημείο προσπέλασης για όλα τα συστήματα, μέσω του οποίου θα γίνεται η είσοδος των εξουσιοδοτημένων χρηστών σε αυτά.

Το έργο έχει ως σκοπό

τον επανασχεδιασμό, την αναβάθμιση την επέκταση και την πλήρη διαλειτουργικότητα όλων των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων που λειτουργούν σήμερα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Νέες ψηφιακές πλατφόρμες για μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και διοικητικούς υπαλλήλους, ολοκληρωμένα συστήματα διαλειτουργικότητας με υφιστάμενες υπηρεσίες και πλατφόρμες, αναμένεται να δημιουργηθούν και/ή να αναβαθμιστούν τεχνολογικά, παρέχοντας νέες, ψηφιακές υπηρεσίες.

Υπηρεσίες Business Intelligence

Επιπλέον, στο πλαίσιο της δημιουργίας του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, θα δημιουργηθούν και εξελιγμένες υπηρεσίες Business Intelligence που θα προσφέρουν στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την αναγκαία πληροφόρηση για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Οφέλη και πλεονεκτήματα του έργου είναι, μεταξύ άλλων:
  • Απλούστευση των διοικητικών εργασιών μέσω του επανασχεδιασμού των διαδικασιών.
  • Μείωση λειτουργικού κόστους και δαπανών.
  • Προσφορά νέων ψηφιακών υπηρεσιών προς εκπαιδευτικούς, διοικητικό προσωπικό, γονείς και μαθητές.
  • Αναβάθμιση ψηφιακών υπηρεσιών, π.χ. για την αντικατάσταση των γραπτών εντύπων.
  • Επίτευξη της διαλειτουργικότητας με άλλες εφαρμογές που σχετίζονται με την εκπαίδευση.
  • Ενίσχυση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στα σχολεία.
  • Βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εκπαιδευτικούς, τους λοιπούς εργαζόμενους του ΥΠΑΙΘ, τους μαθητές, τους γονείς τους και όλους τους πολίτες.
  • Διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που χρειάζονται, όποτε το χρειάζονται, από οποιοδήποτε σημείο πρόσβασης.
Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

“Η ψηφιοποίηση, η απλούστευση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών της εκπαίδευσης, με την ταυτόχρονη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών των Σχολείων μας, έχουν τελικό ωφελούμενο τον μαθητή, τον γονέα, τον εκπαιδευτικό, τον πολίτη. Ένα Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα συμβάλλει και στην καλύτερη αποτύπωση των μετρήσιμων στοιχείων της εκπαίδευσης και, συνακόλουθα, στην πιο αντικειμενική λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Η Παιδεία αλλάζει στην πράξη.”.

Δείτε επίσης

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά: Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι 

Κεραμέως-γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Εξετάζεται για προσεχείς προσλήψεις και διορισμούς 

Ανακοίνωση μόνιμων διορισμών από το Υπουργείο Παιδείας: 8.586 σύνολο 

Αποτελέσματα Πανελλαδικών με SMS: Ανοίγει η πλατφόρμα 

Κεραμέως-επέκταση ωραρίου ολοήμερου: Εως τις 17:30 από τον Σεπτέμβριο 2022 

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Ηλεκτρονικές εγγραφές-μετεγγραφές σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ μέσω της εφαρμογής “e-εγγραφές”

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply