Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών: Ερώτηση στη Βουλή για τη λήψη μέτρων από το ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών: Ερώτηση στη Βουλή για τη λήψη μέτρων από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών

Ερώτηση της Βουλευτού της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου, κατατέθηκε στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου με θέμα: “Αναλγησία για τις ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών”.

Η Βουλευτής ρωτά το ΥΠΑΙΘ αν προτίθεται να λάβει ειδικά μέτρα για τους μαθητές και τις μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και υποφέρουν από σοβαρότατα προβλήματα υγείας ώστε να αξιοποιήσουν προς όφελός τους το δικαίωμα της δωρεάν εκπαίδευσης.

Ακολουθεί η Ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 20/09/2022

Της: Σοφίας – Χάιδως Ασημακοπούλου, Βουλευτού Β΄ Πειραιά

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Αναλγησία για τις ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών»

Κυρία Υπουργέ,

Όπως μας καταγγέλλουν γονείς μαθητών αλλά και εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο σας δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο προστασίας από τον κορωνοϊό για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και μαθητές των σχολείων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Αποτέλεσμα είναι να κινδυνεύουν οι ανωτέρω, εν όψει των φθινοπωρινών και χειμερινών μηνών, να μολυνθούν από τον κορωνοϊό, ευρισκόμενοι εντός των τάξεων.

Η ΟΛΜΕ είχε προτείνει, προ μηνών, να λειτουργήσουν ψηφιακές τάξεις, ειδικά για αυτές τις ομάδες, με πλήρη διαφάνεια στο θέμα της τοποθέτησης εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να τοποθετηθούν στο ψηφιακό σχολείο οι εκπαιδευτικοί που επίσης ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και είχαν εμπειρία από πέρυσι, καθώς, η νόσηση από τον κορωνοϊό είναι ακόμα ενδεχόμενη.

Οι μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, φέροντας σοβαρότατα προβλήματα υγείας, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης τα σχολικά μαθήματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιοποιήσουν προς όφελός τους το δικαίωμα της δωρεάν εκπαίδευσης.

Οι συγκεκριμένοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, ούτε με τηλεκπαίδευση, ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, διότι το Υπουργείο σας δεν λάβει ειδική πρόνοια για το ζήτημα αυτό. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας, είτε δια ζώσης, είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται της πρόσβασης στην εκπαίδευση, μέχρι και σήμερα, ως μη όφειλε.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Προτίθεσθε να λάβετε ειδικά μέτρα, όπως προτείνουμε παραπάνω, προκειμένου για τους μαθητές και τις μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και υποφέρουν από σοβαρότατα προβλήματα υγείας, τα οποία δεν τους επιτρέπουν να παρακολουθήσουν δια ζώσης τα μαθήματα του σχολείου τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιοποιήσουν προς όφελός τους το δικαίωμα της δωρεάν εκπαίδευσης;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Ομάδες αυξημένου κινδύνου-εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία για την μη τήρηση οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης 

Αντιστοίχιση πτυχίων των πρώην ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά με πτυχία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής – Ερώτηση στη Βουλή 

 Προχωράει άμεσα η αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Επίκειται έκδοση Υπουργικής Απόφασης και Εγκυκλίου

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση