Ευρυδίκη: Δημοσίευση μελέτης. Προώθηση της ένταξης στα σχολεία των μαθητών από οικογένειες μεταναστών – ‘Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures’.
Ευρυδίκη: Δημοσίευση μελέτης – Ενταξη μαθητών από οικογένειες μεταναστών
Δημοσίευση μελέτης του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ – Ανακοίνωση ΥΠΠΕΘ
Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ, το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την οργάνωση και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για την εκπόνηση και δημοσίευση μελετών και εκθέσεων σχετικών με όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, δημοσιεύει τη μελέτη
με τίτλο
‘Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures’.
Η μελέτη διερευνά τις πολιτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικές αρχές για την προώθηση της ένταξης στα σχολεία των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών (έτος αναφοράς 2017/18).
Παρουσιάζει μια συγκριτική καταγραφή των εθνικών πολιτικών και παρεμβάσεων οι οποίες αποσκοπούν στην υποστήριξη των γλωσσικών, μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών αναγκών τους.
Επίσης, προσφέρει βαθύτερη ανάλυση των πολιτικών οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τις σχολικές μονάδες στην υποδοχή μαθητών με διαφορετικό γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο μεριμνώντας για την κοινωνική και συναισθηματική τους ευημερία, ώστε να δημιουργήσουν τις βέλτιστες συνθήκες για τη μάθηση και την ανάπτυξή τους.
Τέλος, εστιάζει σε νομοθεσία και κανονισμούς που καλύπτουν την πρωτοβάθμια, γενική υποχρεωτική και ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και την αρχική επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Η έκθεση είναι διαθέσιμη στην αγγλική γλώσσα (σύντομη και αναλυτική έκδοση), στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ, στον σύνδεσμο:
https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/integrating-students-migrant-backgrounds-schools-europe-national-policies-and-measures_en
__________________________________________________
Ευρυδίκη: Δημοσίευση μελέτης – Ενταξη μαθητών από οικογένειες μεταναστών
Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures
This Eurydice report investigates what top-level education authorities across Europe do to promote the integration of students from a migrant background into schools.
It presents a comparative mapping of a wide range of national policies and measures aimed at placing newly arrived migrant students in schools and addressing the various issues related to them.
It also offers a deeper analysis of some of the key policies that can enable schools to welcome students from diverse linguistic and cultural backgrounds and to take into account students’ social and emotional needs in order to encourage their learning and development.
The report focuses on top-level regulations and recommendations covering primary, general lower and upper secondary education as well as school-based initial vocational education and training.
In Part I, a comparative analysis covering all countries describes the existing policies and measures that impact the way newly arrived migrant students are placed in schools (in the reference year 2017/18) and how schools address the various issues related to them.
Part II analyses policies in ten selected education systems along two main dimensions: the way diversity is accommodated and how migrant students’ well-being is addressed.
The report also analyses the comprehensiveness of policy approaches, which puts equal emphasis on the diversity and well-being side.
Information covers 42 education systems, including the 28 EU Member States as well as Bosnia and Herzegovina, Switzerland, Iceland, Liechtenstein, Montenegro, Norway, Serbia, the former Yugoslav Republic of Macedonia and Turkey.
Βασίλης ΒούγιαςΔείτε ακόμη

Προσβασιμότητα: Δημοσιεύθηκε στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ η Ευρωπαϊκή Πράξη
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/evrudikh-dhmosiefsh-meleths-entaksh-mathitwn-apo-oikogeneies-metanastwn/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.