Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξετάσεις Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού 2024: Υποβολή δικ/κών έως 25 Απριλίου | Προκήρυξη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξετάσεις Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού 2024: Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών έως 25 Απριλίου 2024 – Με τη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ.

Εξετάσεις Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού 2024

Σύμφωνα με την σχετική Προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) λήγει στις 25-04-2024 για τους υποψηφίους/ιες που επιθυμούν να εισαχθούν στις ΑΕΝ με τη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων 2024 του ΥΠΑΙΘΑ.

Δείτε την Προκήρυξη ΕΔΩ

______________________________

Αριθμός Εισακτέων

1. Ο αριθμός των Ελλήνων σπουδαστών/-στριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων – Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, καθορίζεται σε 1569 (773 Πλοίαρχοι και 796 Μηχανικοί).

2. Επιπλέον των ανωτέρω και σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 380/1976 «Περί εισαγωγής εις τας Δημοσίας Σχολάς Εμπορικού Ναυτικού υποψηφίων ειδικών τινών Κατηγοριών» (Α’ 178), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 31 του Ν. 4256/14 (Α’ 92), εισάγονται:

2.1. σε ποσοστό 10%, ήτοι 166 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (83 Πλοίαρχοι και 83 Μηχανικοί), υποψήφιων εκ τέκνων ή αδελφών αναπήρων και θυμάτων πολέμου και Εθνικής Αντίστασης, τέκνων ή αδελφών αναπήρων και θυμάτων ειρηνικής περιόδου ως και υποψηφίων που είναι πολύτεκνοι, κατά την έννοια του άρθρου 1 του ν. 1910/1944 (Α΄ 229), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α΄ 75), καθώς και υποψηφίων τέκνων των ανωτέρω πολυτέκνων. Η πολυτεκνική ιδιότητα διατηρείται ισοβίως σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α΄ 75).

2.2. σε ποσοστό 3%, ήτοι 45 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (22 Πλοίαρχοι και 23 Μηχανικοί), υποψήφιων γονέων και τέκνων πολυμελών οικογενειών με τρία (03) ζώντα τέκνα από νόμιμο γάμο ή νομιμοποιηθέντα ή νομίμως αναγνωρισθέντα ή υιοθετηθέντα, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων άγαμων μητέρων με τρία (03) μη αναγνωρισθέντα ζώντα τέκνα χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ηλικιακά όρια για την απόκτηση της ιδιότητας αυτής.

2.3. σε ποσοστό 2%, ήτοι 28 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (14 Πλοίαρχοι και 14 Μηχανικοί), υποψηφίων (α) ορφανών από τον ένα ή και από τους δύο γονείς ή τέκνων άγαμης μητέρας με ένα ή δύο μη αναγνωρισθέντα τέκνα, (β) με γονείς, τέκνα, αδέλφια, συζύγους που είναι τυφλοί ή κωφάλαλοι ή νεφροπαθείς, που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση ή πάσχουν από μυϊκή δυστροφία Duchenne ή ανήκουν στην κατηγορία ατόμων με ειδικές ανάγκες επειδή έχουν κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε αναπηρία άνω του εξήντα επτά τοις εκατό (67%).

3. Επιπλέον του αριθμού της ανωτέρω παρ.1 και σε ποσοστό 1% εισάγονται 12 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (05 Πλοίαρχοι και 07 Μηχανικοί) απόφοιτοι Εσπερινών Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ.

4. Μετά τα ανωτέρω ο συνολικός αριθμός των Ελλήνων σπουδαστών/-στριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. διαμορφώνεται σε 1820 (897 Πλοίαρχοι και 923 Μηχανικοί).

5. Η ειδικότερη κατανομή των σπουδαστών/-στριών κατά ειδικότητες, προέλευση, Ειδική Κατηγορία και Α.Ε.Ν. αναλύεται στο επισυναπτόμενο Παράρτημα Β.

Δείτε επίσης

Ενοποιημένο Σχέδιο Κυβερνητικής Πολιτικής: Στόχοι ΥΠΑΙΘΑ-Διορισμοί-Ενίσχυση θεσμού Ψυχολόγου/Κ.Λ.-Επιλογές στελεχών 

Αριθμός εισακτέων μαθητών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25 | Απόφαση 

Παράταση εγγραφών σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία έως Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 | Εγγραφο 

Εγγραφο για την αξιολόγηση από το Υπ. Παιδείας με τις αποφάσεις του Πρωτοδικείου και με παράθεση κυρώσεων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση