ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, πασχόντων από κάταγμα ή βλάβη άνω άκρων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ-ΕΠΑΛ.
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι με την αριθμ.Φ.251/22806/Α5/2021 Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ B 897 – 08.03.2021 καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Για την διαδικασία υποβολής των σχετικών αιτήσεων και γνωματεύσεων ισχύουν τα παρακάτω:
1. Οι απόφοιτοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,
που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, υποβάλουν τις αιτήσεις με τις σχετικές γνωματεύσεις στο Λύκειο υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις μαζί με την Αίτηση Δήλωση τους έως και 19 Μαρτίου 2021.
Σε περίπτωση που δεν έχουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά δίνεται η δυνατότητα υποβολής τους το αργότερο μέχρι τέλος Μαρτίου 2021.
Ειδικότερα οι απόφοιτοι
θα πρέπει να εκδηλώσουν στο email του σχολείου την επιθυμία τους για μετάβαση στη σχολική μονάδα για υποβολή της Αίτησης-Δήλωσης και των σχετικών γνωματεύσεων όπου απαιτείται και στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές με απαντητικό email να ορίσουν ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο Λύκειο καθώς και να αποστείλουν στους υποψηφίους συνημμένα την αριθμ. Φ.251/22933/Α5/26-02-2021 (Β’826) ΥΑ (ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων).
2. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,
που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, υποβάλουν τις αιτήσεις με τις σχετικές γνωματεύσεις στο Λύκειο που έχουν υποβάλει την Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, το αργότερο μέχρι τέλος Μαρτίου 2021.
Ειδικότερα οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,
εφόσον δεν έχουν ήδη καταθέσει στο Λύκειό τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, θα πρέπει να εκδηλώσουν στο email του σχολείου την επιθυμία τους για μετάβαση στη σχολική μονάδα για υποβολή των σχετικών γνωματεύσεων και στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές με απαντητικό email να ορίσουν ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο Λύκειο καθώς και να αποστείλουν στους υποψηφίους συνημμένα την αριθμ.Φ.251/22806/Α5/2021 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 897 Β΄) (Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες…)
Συνεπώς,
οι υποψήφιοι χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS 3 (μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία) θα μεταβαίνουν στη σχολική μονάδα φέροντας μαζί τους το απαντητικό email του σχολείου (σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή) στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής ημέρα και ώρα μετάβασης, το απολυτήριο τους εάν πρόκειται για αποφοίτους, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και το αντίστοιχο ΦΕΚ της υπουργικής απόφασης όπως αναφέρεται παραπάνω, σε περίπτωση που χρειαστεί να δικαιολογήσουν την μετακίνηση τους.
Τέλος επισημαίνεται ότι,
με την ως άνω υπουργική απόφαση ρυθμίζεται ο τρόπος εξέτασης στις πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων.
Συγκεκριμένα
οι ως άνω υποψήφιοι δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση.
Εάν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, εξετάζονται προφορικά.
________________________
Αναλυτικά το ΦΕΚ
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Άρθρο 1
Υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, ανάλογα με τις δυνατότητές τους, ως ακολούθως:
Α) Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον ν. 958/1979 (Α’ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα,iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από γνωμάτευση που χορηγείται από την Υγειονομική Επιτροπή του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) για τις περιπτώσεις (i) έως και (iii).
Για την περίπτωση (iv) απαιτείται γνωμάτευση από τα οικεία Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 (Α’ 102) ή τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ), στην οποία θα αναγράφεται ακριβώς η ειδική μαθησιακή δυσκολία του υποψηφίου έτσι, όπως αναφέρεται στην περίπτωση Α (iv) και η παραπομπή του για προφορική εξέταση, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία.
Β) Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι
με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδο-οικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν γνωμάτευση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση.
Στην περίπτωση αυτή,
η γνωμάτευση χορηγείται από το οικείο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ) άλλων Υπουργείων, ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του υποψηφίου λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.
Γνωματεύσεις που έχουν τυχόν εκδοθεί από τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδι-κών ΕκπαιδευτικώνΑναγκών (ΚΕΔΔΥ) ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ) χωρίς την παραπάνω διαδικασία και ισχύουν, πρέπει να επαναξιολογηθούν κατά τα ανωτέρω.
Γ) Οι υποψήφιοι με φάσμα αυτισμού εξετάζονται:
i) γραπτά ή
ii) προφορικά.
Για τις περιπτώσεις αυτές
απαιτείται γνωμάτευση από τα οικεία ΚΕΣΥ ή τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 ή τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ), στην οποία θα αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από τη γνωμάτευση των αναφερομένων Κέντρων.
Δ) Εξετάζονται γραπτά οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα
ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας.
Η σχετική αίτηση
υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από γνωμάτευση η οποία χορηγείται από τις Υγειονομικές Επιτροπές των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) του ΕΦΚΑ για όσους έχουν προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, ενώ για τα προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) απαιτείται γνωμάτευση από τα ΚΕΣΥ ή τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 ή τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ).
Ε) Περαιτέρω επισημάνσεις:
1. Ειδικά για τους υποψηφίους
που είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον ν. 958/1979 (Α’ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφός, βαρήκοος), γνωματεύσεις χορηγούνται και από τις Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ) ή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.
2. Όταν υπάρχει διάσταση απόψεων
μεταξύ των εκθέσεων αξιολόγησης – γνωματεύσεων των ΚΕΣΥ και των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων για τον ίδιο μαθητή ή όταν οι γονείς και κηδεμόνες διαφωνούν με το αποτέλεσμα της έκθεσης αξιολόγησης – γνωμάτευσης του ΚΕΣΥ, οι γονείς ή κηδεμόνες έχουν δικαίωμα προσφυγής σε πενταμελή Δευτεροβάθμια Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ), η οποία συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Η απόφαση της ΔΕΔΑ είναι οριστική.
Αν υπάρχει διάσταση απόψεων
μεταξύ των εκθέσεων αξιολόγησης – γνωματεύσεων των ΚΕΣΥ και των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων για τον ίδιο μαθητή και οι γονείς ή κηδεμόνες δεν προσφύγουν στην πενταμελή ΔΕΔΑ, υπερισχύει η έκθεση αξιολόγησης – γνωμάτευσης των ΚΕΣΥ.
3. Τυχόν γνωματεύσεις που έχουν εκδοθεί από τα ΚΕΔΔΥ
και αναφέρονται στις ανωτέρω ειδικές μαθησιακές δυσκολίες γίνονται δεκτές με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου.
4. Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των ΙΠΔ
για οποιοδήποτε λόγο, έχουν μόνιμη ισχύ σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 17 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α’ 193), εφόσον βρίσκονταν σε ισχύ κατά την έναρξη ισχύος του ως άνω Νόμου. Όσον αφορά στις γνωματεύσεις των ΚΕΣΥ, ανάλογα με το είδος και τον βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και των μαθησιακών δυσκολιών, προσδιορίζεται ο χρόνος επαναξιολόγησης, ο οποίος αναγράφεται στην έκθεση αξιολόγησης – γνωμάτευσης.
Αν δεν αναγράφεται χρόνος επαναξιολόγησης, οι εκθέσεις των ΚΕΣΥ έχουν μόνιμη ισχύ, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 51 του ν. 4547/2018 (Α’ 102).
Σημειώνεται ότι
επαναξιολόγηση απαιτείται στις περιπτώσεις αλλαγής σχολικής βαθμίδας.5. Οι περιπτώσεις των υποψηφίων που δεν εντάσσονται σε αυτές που αναφέρονται στις παραγράφους Α, Β, Γ και Δ του άρθρου 1 της παρούσας υπουργικής απόφασης εξετάζονται με την προβλεπόμενη διαδικασία των γραπτών πανελλαδικών εξετάσεων.
Δεν γίνονται δεκτές οι γνωματεύσεις,
οι οποίες αναφέρουν αναπηρίες ή μαθησιακές δυσκολίες διαφορετικές από εκείνες που αναγράφονται στο άρθρο 1 της παρούσας υπουργικής απόφασης.
Οι γνωματεύσεις των Υγειονομικών Επιτροπών, των ΚΕΣΥ, των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων καθώς και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠΔ) εκδίδονται κατά προτεραιότητα μετά από σχετική αίτηση του ενδιαφερομένου.
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Άρθρο 2
Υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων.
Οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων
που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του ν. 4186/2013 (Α’ 193) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση – Δήλωση.
Για την περίπτωση αυτή
οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, θα πρέπει το αργότερο εντός δύο (2) ημερών, εκ των οποίων τουλάχιστον η τελευταία εργάσιμη, από την ημέρα λήξης του Προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων είτε των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων είτε των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας των ημερησίων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων κατά περίπτωση, ανάλογα με τη συμμετοχή τους στις αντίστοιχες εξεταστικές διαδικασίες, να καταθέσουν σχετική αίτηση προς την ΕΕΔΔΕ που εδρεύει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει το Λύκειο κατάθεσης της αίτησης-δήλωσής τους.
Στην περίπτωση των Ειδικών Μαθημάτων
και των νέων Μουσικών Μαθημάτων η προθεσμία κατάθεσης της σχετικής αίτησης είναι το αργότερο εντός δύο ημερών από την ημέρα εξέτασης του αντίστοιχου μαθήματος που είχε δηλώσει.
Η αίτηση για συμμετοχή στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις,
θα πρέπει να συνοδεύεται από
α) δικαιολογητικά ασθενείας ή ιατρική γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο τα οποία φέρουν σφραγίδα Διευθυντή είτε Κλινικής ΕΣΥ ή Εργαστηρίου ή Πανεπιστημιακού Τμήματος ή από Δημόσιο Κέντρο Υγείας, τα οποία φέρουν σφραγίδα του Διευθυντή του Κέντρου, ή
β) δικαιολογητικά ασθενείας ή ιατρική γνωμάτευση από Ιδιωτικό Νοσοκομείο τα οποία φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του θεράποντος ιατρού και του Διοικητικού Διευθυντή της ιδιωτικής Κλινικής, από τα οποία να προκύπτει η αδυναμία του υποψηφίου να συμμετάσχει σε γραπτή εξέταση.
Στη γνωμάτευση/δικαιολογητικά ασθενείας, εκτός από το κάταγμα ή την προσωρινή βλάβη, πρέπει να πιστοποιείται ρητώς η αδυναμία χρήσης του άνω άκρου για γραφή και να αναγράφεται το χρονικό διάστημα ισχύος τους, το οποίο πρέπει να εμπεριέχει την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων.
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Άρθρο 3
Ορισμός Επιτροπών Εξέτασης και Διαδικασία εξέτασης
1. Οι υποψήφιοι των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ των ανωτέρω περιπτώσεων Α, Β και Γ ii) του άρθρου 1 της παρούσης, για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξετάζονται ως ακολούθως:
α) Στο οικείο Βαθμολογικό Κέντρο (Β.Κ.) που λειτουργεί στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει οργανικά το σχολείο υποβολής της αίτησης – δήλωσης τους για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, ενώπιον Επιτροπής Εξέτασης.
Για τον χώρο λειτουργίας της Επιτροπής Εξέτασης
μπορεί να ορίζεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή της Διεύθυνσης ΔΕ Ειδικό Εξεταστικό Κέντρο, ως παράρτημα του Β.Κ. Η Επιτροπή Εξέτασης του εδαφίου αυτού ορίζεται από τον Πρόεδρο του οικείου Β.Κ. και αποτελείται από:
i. Τον Πρόεδρο ή ένα μέλος της Επιτροπής του οικείου Β.Κ. ως Πρόεδρο.
ii. Δύο (2) εκπαιδευτικούς λειτουργούς ΔΕ για κάθε εξεταζόμενο μάθημα από αυτούς που το δίδαξαν ένα τουλάχιστον σχολικό έτος κατά την τελευταία τριετία, ως εξεταστές-βαθμολογητές.
Στην Επιτροπή μπορεί να παρίσταται
Στον χώρο λειτουργίας της επιτροπής εξέτασης
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Σε περίπτωση αδυναμίας ορισμού ιατρού
Με απόφαση του Διευθυντή Δ.Ε.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εξέτασης
Σε περίπτωση που το πλήθος των υποψηφίων είναι άνω των 80 και όχι μεγαλύτερο των 90,
Εφόσον ο αριθμός των προφορικά εξεταζόμενων υποψηφίων είναι σχετικά μικρός,
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
2. Οι υποψήφιοι των ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ
H Επιτροπή εξέτασης του Βαθμολογικού Κέντρου ή του Ειδικού Εξεταστικού Κέντρου αποτελείται από:
Με απόφαση του Προέδρου της επιτροπής
Στον χώρο λειτουργίας της επιτροπής εξέτασης
3. Οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Ειδικότερα ο χρόνος προετοιμασίας
ΦΕΚ: Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία
Άρθρο 4
Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις 2021
Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 897 – 08.03.2021 Εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια
Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια
Δείτε επίσης
Πανελλαδικές 2021: Οδηγίες ΥΠΑΙΘ για τις αιτήσεις αποφοίτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Δικαιολογητικά-8 έως 19.03
ΦΕΚ: Αιτήσεις Πανελλαδικών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2021 από 08.03. έως 19.03.2021
Ορισμός Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής: Eλάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Καταγραφή ύλης Γυμνασίου-Λυκείου | Εγκύκλιος
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/fek-eksetasi-uposifiwn-me-anapiria-eidikes-ekpaideftikes-anagkes-me-vlaves-anw-akrwn-gia-panelladikes/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.