Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φίλης για προγράμματα Ελληνικής Αγωγής: “Οι εκπαιδευτικοί γύρισαν την πλάτη στα προγράμματα Γεωργιάδη”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φίλης για προγράμματα Ελληνικής Αγωγής: “Οι εκπαιδευτικοί γύρισαν την πλάτη στα προγράμματα Γεωργιάδη-Κεραμέως”-Δήλωση του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε δήλωση προέβη ο Βουλευτής Τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ και τέως Υπουργός Παιδείας κος Νίκος Φίλης, αναφορικά με τα προγράμματα της Ελληνικής Αγωγής και την αναφορά της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζέττας Μακρή στα πλαίσια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης, πως μέχρι στιγμής το εν λόγω πρόγραμμα δεν έχει επιλεγεί από κανέναν.

Χαρακτηριστικά η κα Μακρή είπε:

“…μου έκανε εντύπωση μια επισήμανση που έκανε ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης όταν δημόσια και αναλυτικά τοποθετήθηκε. Μέχρι στιγμής το πρόγραμμά του δεν έχει επιλεγεί από κανέναν. Μπορεί οι λόγοι να είναι εκπαιδευτικοί; Εγώ δεν το πιστεύω”.

Δείτε ολόκληρη τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης ΕΔΩ 

Ο κος Φίλης αναφέρει στη δήλωσή του πως

οι εκπαιδευτικοί γύρισαν την πλάτη στα προγράμματα Γεωργιάδη επισημαίνοντας πως “δεν είναι δυνατόν Υπουργοί να εγκρίνουν πρόγραμμα άλλου Υπουργού, και κατόπιν από το βήμα της βουλής να επικροτούν το περιεχόμενό του, διαφημίζοντάς το στο πανελλήνιο, σε απευθείας μετάδοση”.

Σχετικά με το περιεχόμενο των προγραμμάτων της Ελληνικής Αγωγής ο Βουλευτής τόνισε πως:

“Διέγραψαν» από τα σχολεία κοινωνιολογία, καλλιτεχνικά μαθήματα, πολιτική αγωγή, το πιο καινοτόμο και σύγχρονο πρόγραμμα Ιστορίας που είχε υπάρξει, για να κατεβάσουν θεωρίες για τον… λευκό πρωτάνθρωπο που ζει στην Ελλάδα εδώ και 13 εκατομμύρια χρόνια. Και κάθε τι άλλο εθνικιστικό και ρατσιστικό για την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό, που ήταν πάντα τα «ανώτερα» στον κόσμο!’

Ακολουθεί η δήλωση του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ
“Οι εκπαιδευτικοί γύρισαν την πλάτη στα προγράμματα Γεωργιάδη-Κεραμέως’

Άκουσα την υφυπουργό Παιδείας, κα Μακρή, από το βήμα της Βουλής, στενοχωρημένη που «κανένα σχολείο δεν έχει επιλέξει τα προγράμματα της Ελληνικής Αγωγής».

Κι αυτό, παρά την έγκριση του ΙΕΠ και τη βούλα που έβαλε σήμερα η κα υφυπουργός, χαρακτηρίζοντάς τα «επιστημονικά σωστά και παιδαγωγικά κατάλληλα».

Εξακολουθούν λοιπόν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Καταρχάς, δεν είναι δυνατόν υπουργοί να εγκρίνουν πρόγραμμα άλλου υπουργού, και κατόπιν από το βήμα της βουλής να επικροτούν το περιεχόμενό του, διαφημίζοντάς το στο πανελλήνιο, σε απευθείας μετάδοση.

Οι πολιτικοί, ιδιαίτερα από θεσμικές θέσεις, οφείλουν να κατανοούν τις ευθύνες τους όταν μιλούν.

Έπειτα βέβαια, είναι το θέμα του περιεχομένου.

«Διέγραψαν» από τα σχολεία κοινωνιολογία, καλλιτεχνικά μαθήματα, πολιτική αγωγή, το πιο καινοτόμο και σύγχρονο πρόγραμμα Ιστορίας που είχε υπάρξει, για να κατεβάσουν θεωρίες για τον… λευκό πρωτάνθρωπο που ζει στην Ελλάδα εδώ και 13 εκατομμύρια χρόνια.

Και κάθε τι άλλο εθνικιστικό και ρατσιστικό για την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό, που ήταν πάντα τα «ανώτερα» στον κόσμο!

Το ξέρουν, εξάλλου, και τα κουτάβια! Αλλά όπως φαίνεται, όπως ομολόγησε δυσαρεστημένη η κα υφυπουργός, η εκπαιδευτική κοινότητα ξέρει καλύτερα.

Κανένα σχολείο δεν το έχει επιλέξει. Έχουμε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς μας.

Δείτε σχετικά

Η νέα διαδικασία έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΙΕΠ: Τι ανακοινώθηκε στη Βουλή 

Κεφαλίδου για εκπαιδευτικά προγράμματα: “Όταν η κυβέρνηση δεν έχει απαντήσεις, ένα “Συγνώμη λάθος” αρκεί;” 

Προγράμματα Ελληνικής Αγωγής: Διευκρινίσεις ΙΕΠ-Δήλωση Α. Γεωργιάδη-αντιδράσεις από ΣΥΡΙΖΑ 

Αλλαγή διαδικασίας έγκρισης προγραμμάτων από το ΙΕΠ με παρέμβαση της Νίκης Κεραμέως 

Πρόγραμμα Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής: Ανάκληση από ΙΕΠ-Δήλωση Τζούφη για πνευματικό μεσαίωνα 

Κεραμέως σε Τσίπρα για την Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής: Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τη χρηματοδοτούσε με 100.000 € 

Δείτε επίσης

Νόμος 4887/2022-voucher εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις Υπουργείου Παιδείας σε ΦΕΚ 

Επιμόρφωση-Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4η περίοδος: Αιτήσεις από τη Δευτέρα 07 έως Δευτέρα 28.02.2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση