Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φίλης στη Βουλή για συγχωνεύσεις τμημάτων: Παραδοχή Υπουργείου Παιδείας-100.000 μαθητές σε αίθουσες 26-29 ατόμων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φίλης στη Βουλή για συγχωνεύσεις τμημάτων: Παραδοχή Υπουργείου Παιδείας-100.000 μαθητές σε αίθουσες των 26 -29 ατόμων – Αντί για αραίωση, πύκνωση με υγειονομικές και παιδαγωγικές συνέπειες.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή της Επίκαιρης Ερώτησης του με θέμα: “Μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων ενάντια σε κάθε εκπαιδευτική και υγειονομική λογική”, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και τ. Υπουργός Υπουργείου Παιδείας Νίκος Φίλης, αναφέρθηκε σε “άκρως επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλει συγχωνεύσεις τμημάτων στην παρούσα συγκυρία”.

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζ. Μακρή

απαντώντας στον Νίκο Φίλη παραδέχτηκε, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, ότι τουλάχιστον 100.000 μαθητές θα συνωστίζονται σε τμήματα 26, 27, 28 και 29 ατόμων όταν ολοκληρωθεί η διατεταγμένη συγχώνευση τμημάτων. Άλλοι τόσοι, σε τμήματα των 25 μαθητών.

“Αυτή είναι η πολιτική ενός υπουργείου” τόνισε ο Ν. Φίλης “που βρίσκεται σε πόλεμο με την εκπαιδευτική κοινότητα και προτεραιότητά του είναι να πηγαίνει τους δασκάλους και τους καθηγητές στα δικαστήρια”

Η “συμπύκνωση” τμημάτων πηγαίνει αντίθετα τόσο στις οδηγίες των ειδικών

που ζητούν λιγότερους μαθητές σε κάθε αίθουσα όσο και στις παιδαγωγικές ανάγκες της περιόδου, αφού τα παιδιά επιστρέφουν σε δια ζώσης μάθημα μετά από 18 μήνες τηλεκπαίδευσης, τόνισε χαρακτηριστικά.

Αντί λοιπόν

να αναλογούν λιγότεροι μαθητές ανά διδάσκοντα, το υπουργείο τους πολλαπλασιάζει και μάλιστα επιβάλλοντας φέτος συγχωνεύσεις ενώ είχε συμπληρωθεί ένας μήνας μαθήματος, ανέφερε ενώ

Την ίδια στιγμή μεγάλα είναι τα κενά στην παράλληλη στήριξη, με αποτέλεσμα μαθητές που έχουν ανάγκη να μη διαθέτουν ακόμα εκπαιδευτικό ή συνοδό, ενώ μπαίνει ο Νοέμβρης.

Ο Νίκος Φίλης υπενθύμισε ότι

απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ από το 2016 ήταν η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών στην Ειδική Αγωγή.

Για αυτό η πρώτη προκήρυξη

μόνιμου προσωπικού της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ μετά τις απαγορεύσεις των μνημονίων αφορούσε 4.500 εκπαιδευτικούς και ειδικούς επιστήμονες, που η κυβέρνηση ΝΔ κατόρθωσε απλώς να καθυστερήσει επί ένα χρόνο.

Από όλη την Ελλάδα, έρχονται εκατοντάδες μηνύματα για βίαιες συγχωνεύσεις και ελλείψεις αναπληρωτών, είπε ο Ν. Φίλης:

“Δεκάδες κοινοβουλευτικές ερωτήσεις έχουν καταθέσει βουλευτές όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ και ολόκληρης της αντιπολίτευσης, αλλά και της Νέας Δημοκρατίας, αναδεικνύοντας τους υγειονομικούς και παιδαγωγικούς κινδύνους.

Πάνω από 1.000 κενά επισήμανε μόνο ο διευθυντής Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής. Τουλάχιστον 10.000 τα κενά πανελλαδικά, μόλις για 2.500 προσλήψεις δεσμεύεται η κυβέρνηση”.

“Απόδειξη της κυβερνητικής αποτυχίας,

η προσφυγή του πρώην υφυπουργού και προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων Β. Διγαλάκη και άλλων βουλευτών της ΝΔ στο υπουργείο Εσωτερικών, με στόχο την αναζήτηση πόρων ώστε να καλυφθεί ένα μέρος έστω των τεράστιων κενών.

Κάτι που δείχνει

την απόγνωση βουλευτών της ΝΔ από τις συγχωνεύσεις στις εκλογικές τους περιφέρειες και τις οργισμένες αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών.

Αυτές είναι οι επιλογές της κυβέρνησης για το δημόσιο σχολείο -σε αντίθεση με τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, όταν η σχολική χρονιά ξεκινούσε με όλους τους εκπαιδευτικούς και τα βιβλία στις τάξεις, από την πρώτη μέρα” κατέληξε ο Ν. Φίλης.

Δείτε σχετικά

Συζήτηση στη Βουλή για συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων
Μακρή: 2500 προσλήψεις αναπληρωτών σήμερα και πάνω από 2500 σε 10 μέρες

Δείτε επίσης

Κεραμέως-φασόν απαντήσεις αξιολόγησης: Δεν συνιστούν συμμετοχή-Δικαστική απόφαση και νόμος περιέχουν κυρώσεις
 Ενημέρωση για προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Για Γ Φάση-Ειδική πρόσκληση-Παράλληλη Στήριξη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση