Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φίλης στο ΜΕΓΚΑ για νομοσχέδιο: Ρυθμίσεις που θα υποβαθμίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φίλης στο ΜΕΓΚΑ για νομοσχέδιο: Ρυθμίσεις που θα υποβαθμίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση – Πανεκπαιδευτικός αγώνας για να μη γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στην προ του 2015 διάλυση.

Φίλης στο ΜΕΓΚΑ για νομοσχέδιο

Στην εκπομπή “Κοινωνία Ωρα MEGA” μίλησε ο Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης για το υπό Διαβούλευση νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ και το αποσυρθέν Πρόγραμμα Τηλεκατάρτισης επιστημόνων.

Για το νομοσχέδιο είπε
  • Πρόκειται για απόπειρα παραβίασης της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και υφαρπαγής της κοινοβουλευτικής ψήφου.
  • Η κυβέρνηση βρήκε ανοιχτή την πόρτα με τις έκτακτες συνθήκες και αξιοποιώντας τις περαιτέρω, επιχειρεί τώρα να περάσει ακόμα και νόμο, οι διατάξεις του οποίου μάλιστα δεν είναι επείγουσες.
  • Πρόκειται για ρυθμίσεις που θα υποβαθμίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλες τις βαθμίδες.
Δυσπρόσιτο σχολείο
  • Ολόκληρη η φιλοσοφία του νομοσχεδίου είναι να καταστεί το δημόσιο σχολείο πιο δυσπρόσιτο στους μαθητές και να στραφούν οι οικογένειες στη λύση της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
  • Διέπεται από μια σκληρά ταξική ιδεολογία και ιδεοληψία της νεοφιλελεύθερης δεξιάς, που θέλει να τα δώσει όλα στο ιδιωτικό σύστημα εκπαίδευσης.
  • Πανεκπαιδευτικός αγώνας για να μη γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στην προ του 2015 διάλυση.
Για παράδειγμα
  • Στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, αναιρείται η μείωση στους 22 μαθητές ανά τάξη που είχε θεσμοθετηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και προβλέπεται να φτάσουν και τους 26.
  • Κάτι που σημαίνει δυσμενέστερες συνθήκες για τα παιδιά μας αλλά και λιγότερους εκπαιδευτικούς στις τάξεις, μόνιμους και αναπληρωτές.
Για το Πρόγραμμα τηλεκατάρτισης που απεσύρθη
  • Το είδαμε πρόσφατα και με την αριστεία των ΚΕΚ και τη δήθεν εκπαίδευση – επιμόρφωση, που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια βάναυση προσβολή των επιστημόνων μας.
  • Να πρέπει να περάσουν 100 ώρες μπροστά από κωμικές σελίδες για να εισπράξουν ένα βοήθημα 600 €.
  • Αλλού ήταν βέβαια η ουσία, στα 84 εκατομμύρια που θα λάμβαναν δώρο τα ιδιωτικά ΚΕΚ και οι 7 πλατφόρμες, και όχι στην με οποιοδήποτε τρόπο ενίσχυση και επιμόρφωση των μηχανικών, των δικηγόρων και των άλλων επιστημόνων.
  • Ηταν νίκη ο εξαναγκασμός της κυβέρνησης σε άτακτη υποχώρηση με την ουρά στα σκέλια και μας δείχνει το δρόμο και για το πολυνομοσχέδιο.

Δείτε το video

 Δείτε σχετικά

 Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας
Διατάξεις θεμάτων διορισμού-πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο

Πριν φύγετε

Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 – με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών
Φίλης για νομοσχέδιο: Εστω και τώρα, την τελευταία στιγμή, λίγη σοβαρότητα στα θέματα Παιδείας!
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση