Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φιλόλογοι ΕΑΕ: Αλαλούμ με τις προσλήψεις-Υπεραριθμίες στην Α/θμια-Χωρίς στήριξη μαθητές στην Β/θμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φιλόλογοι ΕΑΕ: Αλαλούμ με τις προσλήψεις – Υπεραριθμίες στην Α/θμια – Χωρίς στήριξη εκατοντάδες μαθητές στην Β/θμια Εκπαίδευση.

Φιλόλογοι ΕΑΕ

Νέα επιστολή διαμαρτυρίας κοινοποίησε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ αναφέροντας “ανοργανωσιά και την προχειρότητα” από πλευράς ΥΠΑΙΘ σχετικά με τις υπεραριθμίες εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και τα κενά σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Παράλληλη Στήριξη.

Ακολουθεί η επιστολή

Αλαλούμ με τις προσλήψεις στο ΥΠΑΙΘ! Η πέτρα του σκανδάλου φαίνεται να είναι οι υπεράριθμες προσλήψεις στην Α/θμια…χωρίς στήριξη εκατοντάδες μαθητές στην Β/θμια!

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε με την ανοργανωσιά και την προχειρότητα με την οποία το ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να επισφραγίσει τις καινοτομίες και την ποιότητα στην εκπαίδευση. Λίγο πριν ηχήσει το πρώτο κουδούνι στα σχολεία και ήδη στα άδυτα του Υπουργείου επικρατεί το χάος με τους αρμόδιους να αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στο ύψος των περιστάσεων και των ουσιαστικών απαιτήσεων στην εκπαίδευση.

Άπειρες, σύμφωνα με πληροφορίες εκπαιδευτικών, είναι οι περιπτώσεις δασκάλων και νηπιαγωγών οι οποίοι κατά την ανάληψη υπηρεσίας τους την τρέχουσα εβδομάδα διαπιστώνουν εμβρόντητοι ότι είναι υπεράριθμοι και ουδέποτε το συγκεκριμένο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο δήλωσε κάποιο κενό, προτρέποντάς τους να προσφύγουν στην Α/θμια!

Κι ενώ το ίδιο το ΥΠΑΙΘ προωθεί και δημιουργεί πλασματικά κενά στην Α/θμια εκπαίδευση, εξακολουθεί να απαξιώνει την Β/θμια με ασύστολα κυνικό τρόπο δείχνοντας αναλγησία ακόμα και στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με αποτέλεσμα εκατοντάδες μαθητές να προστρέχουν σε ιδιωτική ΠΣ ή να μένουν αβοήθητοι.

Όλα τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιώσουν οι μαρτυρίες αναπληρωτών φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης οι οποίοι αμέσως μετά την τοποθέτησή τους διαπιστώνουν ότι δεν πληρούνται οι θέσεις προκειμένου ο εκάστοτε μαθητής να παρακολουθεί τις 11 και 12 ώρες που δικαιούται σύμφωνα με την διάγνωση και την αξιολόγηση των ΚΕΔΑΣΥ ή ακόμα χειρότερα επαληθεύουν ότι η Παράλληλη Στήριξη λειτουργεί με 7 μαθητές ανά έναν εκπαιδευτικό!

Όλα αυτά εύλογα οδηγούν σε απόγνωση τους αναπληρωτές φιλολόγους Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης οι οποίοι, αντί να αφοσιώνονται απρόσκοπτα στο δύσκολο και απαιτητικό έργο τους, καλούνται να επωμιστούν επιπρόσθετα βάρη και να «αναπληρώσουν» τις φειδωλές προσλήψεις του ΥΠΑΙΘ! Ελλείψεις, παραλείψεις, κενά, δυσλειτουργία στην Ειδική Αγωγή Β/μιας εκπαίδευσης και ταυτόχρονα υπεράριθμοι στην Α/θμια!

Ωστόσο, αμηχανία και άγνοια για καίρια θέματα που αφορούν την Παράλληλη στήριξη εκφράζουν οι πρόσφατες δηλώσεις της αρμόδιας Υπουργού κα. Ν. Κεραμέως στον σταθμό «Παρασκηνιακά» σήμερα 06/09/2022.

Επιτέλους το ΥΠΑΙΘ να φανεί αντάξιο των περιστάσεων! Να απολογηθεί για την ευνοϊκή μεταχείριση ορισμένων ειδικοτήτων και να τοποθετηθεί ευθέως χωρίς ελιγμούς και υπεκφυγές για την κατά τα άλλα «ολόπλευρη ενίσχυση της παρεχόμενης δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης» που ευαγγελίζεται η Υπουργός κα. Ν. Κεραμέως στην εν λόγω συνέντευξή της!

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Δείτε επίσης

Ποσοστά κάλυψης κενών στη Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή 

Ελλιπείς προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή 

Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής: “Με ποιο σκεπτικό δίνεται βαρύτητα μόνο στην Α/θμια εκπαίδευση;” 

Επιστολή διαμαρτυρίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Β/θμια 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Πριν φύγετε

Προσεχώς: Νέο σύστημα διορισμών-Προσλήψεις Ψυχολόγων, Κ.Λ, Σχολ. Νοσηλευτών-Αξιολόγηση-Επέκταση ωραρίου σχολείου-Προγράμματα σπουδών ΣΜΕΑΕ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply