Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης: Ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης: Ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών – Ερώτηση στη Βουλή από την κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτή Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης

Ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κο Κωστή Χατζηδάκη, σχετικά με τη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών – που παρατηρείται τον τελευταίο χρόνο – στα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, οι οποίοι εδώ και δεκαετίες εργάζονται σε συνθήκες επισφάλειας.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Πέμπτη, 1η Δεκεμβρίου 2022

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς:   Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστή Χατζηδάκη

 Θέμα: «Ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης».

 Οι εκπαιδευτικοί στα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών εδώ και δεκαετίες εργάζονται σε συνθήκες επισφάλειας, αφού υπογράφουν συμβάσεις ορισμένου χρόνου δύο (2) φορές τον χρόνο (Σεπτέμβρης-Μάιος και Ιούνιος-Ιούλιος).

Τον τελευταίο χρόνο πολλοί ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, αξιοποιώντας τον νόμο Χατζηδάκη, υποχρεώνουν τους εργαζόμενους να υπογράψουν δίμηνες συμβάσεις, με επιδίωξη την περεταίρω συρρίκνωση των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Ο χώρος της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος και οι γονείς καταβάλλουν υψηλά ποσά για εκπαιδευτικές υπηρεσίες, για τις οποίες είναι αναγκαίο να υπάρχουν θεσμοθετημένοι κανόνες.

Μετά τα ανωτέρω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  1. Υπάρχει πρόθεση να διαμορφωθεί ένα σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο, που να διασφαλίζει την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών;
  2. Είναι στις προθέσεις σας να απαγορεύσετε τη σύναψη συμβάσεων ορισμένου χρόνου πριν την λήξη του Ακαδημαϊκού έτους;

Η ερωτώσα βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Δείτε επίσης

Ιδιωτικοί Βρεφονηπιακοί Σταθμοί: Συστηματική απαξίωση του κλάδου-Ερώτηση στη Βουλή 

Οδηγίες ΑΣΕΠ για αιτήσεις στον Πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό-Προκήρυξη 2Γ/2022

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply