Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φροντιστηριακή προϋπηρεσία για Ψηφ. Φροντιστήριο: Η αμεσότητα εξαιρετικά ισχυρό προσόν-Τι είπε η Υφ. ΠΑΙΘΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φροντιστηριακή προϋπηρεσία για Ψηφιακό Φροντιστήριο: Η αμεσότητα είναι εξαιρετικά ισχυρό προσόν – Τι είπε η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ στη Βουλή στα πλαίσια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης.

Φροντιστηριακή προϋπηρεσία για Ψηφιακό Φροντιστήριο

“Μιλήσατε για αδιαφανείς προσλήψεις στο ψηφιακό φροντιστήριο. Είναι διαφανέστατες και σύμφωνες με την προκήρυξη η οποία έχει βγει και στην οποία ορθότατα υπολογίζεται η φροντιστηριακή εμπειρία, γιατί η αμεσότητα που πρέπει να υπάρχει, την οποία κατά κάποιο τρόπο εμποδίζει ή διαφοροποιεί το ψηφιακό φροντιστήριο, είναι εξαιρετικά ισχυρό προσόν και ορθότατα λαμβάνεται υπ’ όψιν”.

Με αυτά τα λόγια απάντησε εχθές Δευτέρα 23.09.2024 στη Βουλή η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Ζέττα Μακρή κατά τη διάρκεια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης του Προέδρου της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης κου Δημήτριου Νατσιού προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: “Συγχωνεύσεις τμημάτων σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης”.

Η τοποθέτηση του Βουλευτή για τις προσλήψεις για το Ψηφιακό Φροντιστήριο

Ο Προέδρου της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» και Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης κος Νατσιός είχε τοποθετηθεί προηγουμένως για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών για τις ανάγκες του Ψηφιακού Φροντιστηρίου ως εξής;

“Προσλαμβάνετε με απολύτως αδιαφανή κριτήρια εκπαιδευτικούς ακόμα και με φροντιστηριακή προϋπηρεσία και τους μοριοδοτείτε σκανδαλωδώς, προκειμένου να στήσετε τον δικό σας επιτελικό κομματικό στρατό. Από τα ιλαροτραγικά που συνέβησαν ήταν να αναγνωρίζεται η εμπειρία σε φροντιστήριο μόνο για το ψηφιακό φροντιστήριο, αλλά όχι για τα σχολεία και να βγαίνει απόφαση μοριοδότησης προϋπηρεσίας φροντιστηρίου αφού έχουν ολοκληρωθεί οι αιτήσεις πρόσληψης”.

Δείτε επίσης

Ο Πρωθυπουργός στην έναρξη μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου 

Ράνια Θρασκιά: Πρεμιέρα για το Ψηφιακό Φροντιστήριο εν μέσω σφοδρών καταγγελιών από τους εκπαιδευτικούς – Αναφορά στη Βουλή 

ΟΛΤΕΕ για Ψηφιακό Φροντιστήριο: Να συμπεριληφθούν όλα τα μαθήματα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ 

Εναρξη Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Για την Γ’ Λυκείου με τη διδασκαλία σε 11 μαθήματα 

 Μάθημα Πληροφορικής Γυμνασίου: Διαθέσιμο το Πρόσθετο Ψηφιακό Εγχειρίδιο

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση