“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Φυσικοί ΕΑΕ: Χαιρετίζουμε την επιστολή των ΠΕ04 Γεωλόγων-Βιολόγων ΕΑΕ για τις Οργανικές στα Τ.Ε.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φυσικοί ΕΑΕ: Χαιρετίζουμε την επιστολή των συναδέλφων ΠΕ04 Γεωλόγων και Βιολόγων ΕΑΕ για τη διάταξη με τις Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης.

Φυσικοί ΕΑΕ

Χαιρετίζουμε την επιστολή των συναδέλφων ΠΕ04 Γεωλόγων και Βιολόγων ΕΑΕ, για τα ζητήματα που θίγονται σε αυτή, σύμφωνα με την οποία αιτείται η αναδιατύπωση της Τροπολογίας του άρθρου 6 παρ. 1 του νόμου 3699/2008 που κατατέθηκε προς ψήφιση στη βουλή, από τα Υπουργεία Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία είναι καταφανώς άνιση μεταξύ των ειδικοτήτων των ΤΕ έτσι ώστε:

1. Στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04 προοριζόμενοι για τα ΤΕ. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.

2. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.

Επιπροσθέτως, προτείνεται να ληφθεί υπόψη ο συνολικός αριθμός των μαθητών και ο συνολικός αριθμός των μαθητών με διάγνωση της κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,καθώς οι περισσότερες σχολικές μονάδες της περιφέρειας είναι κάτω των 300 μαθητών και με αυξημένα ποσοστά μαθητών με διάγνωση.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, σε περίπτωση εφαρμογής της τροπολογίας να αποκλειστεί μεγάλος αριθμός μαθητών από την φοίτησή τους στα ΤΕ.

Ομάδα Αναπληρωτών Φυσικών

ΠΕ04.01 ΕΑΕ-ΦΥΣΙΚΟΙ ΕΑΕ

  _______________________

Δείτε επίσης

Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης: Στο ψηφισθέν νομοσχέδιο με 4 διατάξεις του ΥΠΑΙΘ
Διαμαρτυρία για τις Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης
Αποχώρηση ΟΛΜΕ από συνάντηση με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Απουσίαζαν Υπουργός και Υφυπουργός
Ανάλυση Εγκυκλίου Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας: Του Αιρετού Ν. Κορδή
Εγκύκλιοι Μεταθέσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας: Για το 2019-20

_______________________

Δείτε ακόμη

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας σε Τμήματα Ενταξης: Πίνακες ανά Δ/νση

  ____________________

Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση