Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης: Eκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης: Eκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-2023 – Τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια.

Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης

Πρόσληψη 780 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (ΟΠΣ 5184989)

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 213 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 199 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 191 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (Κωδικός ΟΠΣ 5184989) για το σχολ. έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 11 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023», για το σχολ. έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 400 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων ΠΕ23-Ψυχολόγων και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» με κωδικό ΟΠΣ 5070727 για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 70 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023» (2022ΣΕ44520000) για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 3 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδου ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με κωδικό ΟΠΣ 5184907, για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 20 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ» με κωδικό ΟΠΣ 5010706, για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 39 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (με κωδικό ΟΠΣ: 5184992) για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 406 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδου ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (με κωδικό ΟΠΣ: 5184989) για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 299 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Γ Φάση-ειδική 2.631: Δηλώσεις προτίμησης 22.11-Ανάληψη υπηρεσίας από 24 έως και 25.11.2022 

Ολες οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο και δομή για το 2022/23-Εσπασε το φράγμα των 7.000 

Γ Φάση-προσλήψεις εκπαιδευτικών γενικής 2022: 2.253 σε Α/θμια (518) και Β/θμια (1.735) 

Το ΦΕΚ με τις σχολικές μονάδες που θα ασκούν καθήκοντα Κ.Λ και Ψυχολόγοι

Καθηκοντολόγιο Κοινωνικών Λειτουργών-Ψυχολόγων σε γενικά σχολεία | ΦΕΚ 

Δείτε επίσης

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Αύξηση μισθού εκπαιδευτικών την επόμενη τετραετία σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση