Κυριακή, 13 Ιουλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γαύδος-Μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γαύδος-Μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης: Ερώτηση στη Βουλή από τη Χαρά Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.

Γαύδος-Μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης

Ερώτηση κατέθεσε η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚΚινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, με θέμα την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης στην ακριτική Γαύδο.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Απαράδεκτη η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης στην ακριτική Γαύδο

Όπως ήδη γνωρίζετε, με δήλωσή μου στις 18 Αυγούστου 2022, σχετικά με την απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει το ακριτικό  Γυμνάσιο Γαύδου με 2 μαθητές, που είναι απαράδεκτη, σας έχω καταθέσει πρόταση για τη δημιουργία υποδομών  για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη Γαύδο και σε όλα τα παραμεθόρια, ακριτικά και δυσπρόσιτα σχολεία και για την αναβάθμιση των υποδομών των σχολικών μονάδων αυτών.

Το θέμα της Γαύδου είναι η αφορμή για να προβληματιστούμε και να δώσετε, ως αρμόδια Υπουργός, λύσεις στο μείζον ζήτημα της εκπαίδευσης στις ακριτικές περιοχές της χώρας που κινδυνεύουν με ερήμωση.

Επανέρχομαι σήμερα με Ερώτηση για το τεράστιο θέμα που έχει δημιουργηθεί με την απόφαση του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης στο νησί της ακριτικής Γαύδου, που έχει ως αποτέλεσμα την αναγκαστική μετακίνηση της οικογένειας με τα 2 παιδιά (μαθητές της Α΄ Γυμνασίου και το μικρότερο παιδί που θα πάει νηπιαγωγείο), από την ακριτική Γαύδο σε άλλη περιοχή της Κρήτης. Αυτή δεν είναι πολιτική υποστήριξης της μικρο – νησιωτικότητας. Αποδεικνύετε έτσι την αδιαφορία του κράτους και της κυβέρνησής σας απέναντι στις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες των παιδιών, ειδικά στις παραμεθόριες περιοχές και στα ακριτικά μας νησιά.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα. Υπουργός:

  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε να αναθεωρήσετε τη συγκεκριμένη απόφαση –και υιοθετώντας τις καλές  πρακτικές  που ισχύουν στα ψαροχώρια της Σκανδιναβίας, τις ορεινές περιοχές της Ευρώπης, τις απομακρυσμένες περιοχές του Καναδά και της Αυστραλίας- για να λειτουργήσει άμεσα το Γυμνάσιο στη Γαύδο με τη λειτουργία της ηλεκτρονικής τάξης-σχολείου, τοποθετώντας έναν εκπαιδευτικό, που εκτός από το μάθημα της ειδικότητας του/της, θα εποπτεύει  και τα άλλα μαθήματα που θα γίνονται εξ αποστάσεως;
  2. Τι απαντάτε στη συγκεκριμένη οικογένεια, που ενώ επιθυμεί να παραμείνει ενωμένη με τα τρία της παιδιά στην ακριτική Γαύδο, εσείς τους αναγκάζετε, με την απόφασή σας αυτή, να χωριστούν και η μητέρα να παρατήσει την εργασία της εκεί και με τα παιδιά να φύγουν για να φοιτήσουν σε Γυμνάσιο σε άλλη περιοχή της Κρήτης;

Η ερωτώσα βουλευτής

Δείτε επίσης

Γυμνάσιο στη Γαύδο: Εθνικό ζήτημα κατά την ΠΕΚ

Κεφαλίδου-Γυμνάσιο Γαύδου: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όλα τα παραμεθόρια και δυσπρόσιτα σχολεία 

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας στη ΔΟΕ για τη Β Φάση, επιλογές στελεχών, εκλογές αιρετών, Πίνακες ΑΣΕΠ 

Τι απάντησε το ΑΣΕΠ για κωδικούς τίτλων σπουδών ΕΒΠ-Παιδαγωγική Επάρκεια-Οριστικούς Πίνακες

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply