“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γαβρόγλου – Μητσοτάκης: 12 Ερωτήσεις του Υπουργού Παιδείας προς τον Πρόεδρο της ΝΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γαβρόγλου – Mητσοτάκης: 12 Ερωτήσεις του Υπουργού Παιδείας προς τον Πρόεδρο της ΝΔ. Ανοιχτή Δημόσια Επιστολή για ζητήματα της Εκπαίδευσης.

Γαβρόγλου – Μητσοτάκης: 12 Ερωτήσεις του Υπουργού Παιδείας προς τον Πρόεδρο της ΝΔ

Σε Ανοιχτή Δημόσια Επιστολή προς τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας (ΝΔ) Κυριάκο Μητσοτάκη προχώρησε ο Υπουργός Παιδείας Ερευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου.

Στην εισαγωγική αναφορά ο Υπουργός Παιδείας αναφέρεται στην πολυγλωσσία στις τοποθετήσεις των συνεργατών και ορισμένων Βουλευτών της ΝΔ, για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης αλλά και στις ασάφειες στο Πρόγραμμα της Ν.Δ. για την Εκπαίδευση.

Θεωρεί δε πως θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η αποσαφήνιση των θέσεων από τον Πρόεδρο του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

Η Επιστολή περιέχει δώδεκα (12) Ερωτήσεις προς τον Κ. Μητσοτάκη και διατρέχουν σχεδόν όλο το φάσμα της Εκπαίδευσης.

Γαβρόγλου – Μητσοτάκης: 12 Ερωτήσεις του Υπουργού Παιδείας προς τον Πρόεδρο της ΝΔ

Η έκτη κατά σειρά Ερώτηση του κου Γαβρόγλου έχει να κάνει με το θέμα των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση.

Ερωτά λοιπόν ο Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κ. Μητσοτάκη:

“Συμφωνείτε με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών 4.500 στην Ειδική Αγωγή το 2019, και 10.500 στη Γενική Εκπαίδευση τα επόμενα δύο χρόνια;”

Δείτε ολόκληρη την Ανοιχτή δημόσια επιστολή του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου προς τον Πρόεδρο της Ν.Δ. Κ. Μητσοτάκη

Δείτε ακόμη:

Μεταρρυθμίσεις και Δράσεις Υπουργείου Παιδείας 2015 – 2019

Πίνακες Κατάταξης ΑΣΕΠ: Σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) περιλαμβάνεται παράταση ισχύος έως 23 Αυγούστου 2019

_________________________________________________

Πίνακες Κατάταξης ΑΣΕΠ: Σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) περιλαμβάνεται παράταση ισχύος έως 23 Αυγούστου 2019

Σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), την οποία κατέθεσε η Κυβέρνηση λίγες ημέρες πριν τις Εκλογές, περιλαμβάνεται και η παράταση έως 23 Αυγούστου 2019 (αντί 15.7.2019) της ισχύος των Πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών που ίσχυαν κατά τη δημοσίευση του νόμου 4589/2019.

Ακολούθως δημοσιεύουμε την επίμαχη παράγραφο του νόμου 4589/2019

Παράγραφος 1.β, άρθρου 66, του νόμου 4589/2019.

Η ισχύς των πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης και της Ε.Α.Ε., μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου παρατείνεται έως και την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων, εφόσον έως τις 15.7.2019 δεν έχουν εκδοθεί οι πίνακες αυτοί.

Για την παράταση εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους πίνακες κατάταξης των οποίων η ισχύς παρατείνεται σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, η οποία μπορεί να διαρκεί έως τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020″.

Η διατύπωση στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) είναι η εξής:

“Έως τις 23.8.2019, η ισχύς των πινάκων κατάταξης των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2018-2019, προκειμένου να διασφαλιστεί η εμπρόθεσμη πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2019-2020”

Αν δεν εγκριθεί σε 40 ημέρες η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) δεν ισχύει

Ομως, ως είναι γνωστό, για να ισχύσει μια Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) πρέπει να εγκριθεί από τη Βουλή εντός διαστήματος 40 ημερών από την έκδοση της, δηλαδή με άλλα λόγια από την Βουλή που θα προκύψει μετά τις Εθνικές Εκλογές.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση