Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

GEFYRA: Η πλατφόρμα που “γεφυρώνει” το χάσμα δεξιοτήτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

GEFYRA: Η πλατφόρμα που “γεφυρώνει” το χάσμα δεξιοτήτων – Στόχος του προγράμματος είναι να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της έλλειψης επαγγελματικών δεξιοτήτων στους νέους 16 με 29 ετών, από όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας.

GEFYRA: Η πλατφόρμα που “γεφυρώνει” το χάσμα δεξιοτήτων

Τι είναι το Gefyra Project

Το Gefyra Project, συνεργασία του Δικτύου CSRHELLAS και της Owiwi:Hire Once, κατανοώντας τις ανάγκες της αγοράς εργασίας έρχεται να γεφυρώσει το κενό που υπάρχει στην επικοινωνία ανάμεσα στις εταιρείες που αναζητούν νέους για πρακτική άσκηση και τους νέους όλων των ειδικοτήτων που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην αγορά εργασίας.

Σκοπός

Το Πρόγραμμα GEFYRA έχει ως γνώμονα τον νέο και θέτει ως προτεραιότητα τις δικές του ανάγκες με μοναδικό στόχο την επαγγελματική αποκατάστασή του ανεξαρτήτως ακαδημαϊκών σπουδών ή περιοχή κατοικίας.

Που αποσκοπεί το Πρόγραμμα GEFYRA

Στόχος του προγράμματος είναι να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της έλλειψης επαγγελματικών δεξιοτήτων στους νέους 16 με 29 ετών από όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας.

Το πρόγραμμα GEFYRA επιδιώκει τη:

1. δημιουργία ενός νέου μοντέλου προσφοράς από τις επιχειρήσεις ποιοτικών θέσεων «προετοιμασίας για απασχόληση» σε 3 άξονες:  1. μαθητεία (νέων από 16 ετών),  2. πρακτική άσκηση (νέων επί πτυχίο),  3. επαγγελματική εκπαίδευση (νέων πτυχιούχων) με απώτερο στόχο τη μετατροπή σημαντικού αριθμού αυτών σε θέσεις μόνιμης απασχόλησης

2. μείωση του χάσματος δεξιοτήτων και μέσω αυτού στη συμβολή στην αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων.

3. ανάσχεση του φαινομένου της διαρροής εγκεφάλων στο εξωτερικό.

Στόχοι του Προγράμματος

Στόχοι του προγράμματος είναι:

Α. η δημιουργία 3.000 θέσεων «προετοιμασίας για απασχόληση» στους παραπάνω 3 άξονες,

Β. η ανάπτυξη 150 συνεργειών μεταξύ επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, Σχολές ΟΑΕΔ),

Γ. η λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα υποστηρίζει α) τη διασύνδεση των προσφερόμενων θέσεων από πλευράς επιχειρήσεων με την αντίστοιχη ζήτηση από πλευράς νέων και β) την ανάπτυξη των συνεργειών μεταξύ επιχειρηματικής και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων/σχολών/τμημάτων,

Η Πλατφόρμα

Πλατφόρμα Gefyra : https://gefyraproject.owiwi.co.uk/

Δείτε ακόμη:

Αναδοχή: Διαδικασία πιστοποίησης Κοινωνικών Λειτουργών | Τρόπος και ύψος αμοιβής

ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ: Πρόσκληση για φοίτηση στα Προγράμματα της ΑΣΠΑΙΤΕ για το 2019-10

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση