Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ-27.11: Δεν υπάρχουν αδιάβατοι δρόμοι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ-27.11: Δεν υπάρχουν αδιάβατοι δρόμοι-Ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων ΔΕ.

Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ

Χαιρετίζουμε τις 40 ΕΛΜΕ (53,3%) απ’ όλη την Ελλάδα που στην Γ.Σ. των Προέδρων της ΟΛΜΕ στις 27/11/2021 πρέσβευσαν την ανάγκη και την αγωνία των εκπαιδευτικών όλης της χώρας, μεταφέροντας το αγωνιστικό μήνυμα της συνέχισης της Απεργίας – Αποχής ενάντια στην αξιολόγηση.

Παρά τους αρνητικούς συσχετισμούς στις ΕΛΜΕ

εκείνες που δεν συντάχθηκαν με την κήρυξη της απεργίας – αποχής, η αξιολόγηση έχει αποδοκιμαστεί από την πολύ πλατιά πλειοψηφία των εκπαιδευτικών.

Παρ’ όλη την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας

να τρομοκρατήσει, τους εκπαιδευτικούς με ποινές, απειλές, δικαστήρια, αλλά και την προσπάθεια της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ, που με κατά παραγγελία γνωμοδοτήσεις επιχείρησε να σπείρει τον φόβο και να παρουσιάσει την υποταγή τους ως θάρρος, χιλιάδες εκπαιδευτικοί και Σύλλογοι Διδασκόντων επιμένουν να αντιστέκονται στα κυβερνητικά μέτρα.

Αυτό επιβεβαιώνεται

και από τις πρόσφατες παρατάσεις, πάνω στις παρατάσεις, που ανακοινώνει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ στις προθεσμίες για την κατάθεση σχεδίων, ομάδων, εκθέσεων αποτίμησης κλπ.

Είναι περισσότερο από έκδηλη η αδυναμία τους να προχωρήσουν ανεμπόδιστα τα αντιδραστικά – αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια!

Η Γ.Σ των Προέδρων έδειξε ότι ο δρόμος της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ είναι υπαρκτός.

Μπορεί να μην συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσοστό του 66,7% που απαιτεί το καταστατικό της ΟΛΜΕ, όμως το υψηλό ποσοστό(53,3%) που συντάχθηκε με την απεργία – αποχή καταγράφεται ως ένα πλατύ πλειοψηφικό ρεύμα μέσα στον κλάδο!

Την ίδια ώρα,

μπροστά στην αφωνία και τη σιγή που επιβάλλουν ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΕΚ στην ΟΛΜΕ, πολλές ΕΛΜΕ προχωρούν συντονίζουν τον κοινό τους αγωνιστικό βηματισμό ενάντια στην αξιολόγηση και την αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Ιδιαίτερα ελπιδοφόρο είναι το γεγονός

ότι δίπλα στις 8 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που έχουν ήδη κηρύξει απεργία – αποχή σε τοπικό επίπεδο, νέες ΕΛΜΕ ήρθαν στην Γ.Σ των προέδρων με αντίστοιχες αποφάσεις, υιοθετώντας μια γραμμή άμεσης και αποφασιστικής συνέχισης του αγώνα.

Οι τακτικές απολογιστικές Γενικές Συνελεύσεις

που πραγματοποιούν οι ΕΛΜΕ τις επόμενες ημέρες πρέπει να ενισχύσουν ακόμα πιο αποφασιστικά το ρεύμα της απεργίας – αποχής, να διευρύνουν το αγωνιστικό μέτωπο των πρωτοβάθμιων σωματείων!

Συνάδελφοι,

Η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση είναι μάχη για την υπεράσπιση
  • Του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου ενάντια στα σχέδια για την ταξική κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο σχολικών μονάδων, την παραπέρα ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίησή του!
  • Των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριων μας ενάντια στους νέους ταξικούς φραγμούς που ορθώνονται, στην υποβάθμιση του περιεχομένου των σπουδών, στον ακραίο ανταγωνισμό που επιβάλλουν οι συνεχείς εξετάσεις και η εντατικοποίηση!
  • Των εργασιακών μας δικαιωμάτων, ενάντια στην αύξηση του φόρτου εργασίας, στην αύξηση του ωραρίου, στην χειραγώγηση, την απόλυση, την απώλεια των οργανικών θέσεων!

Δεν πρέπει να υπάρξει καμία απογοήτευση!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους

να συσπειρωθούν στις ΕΛΜΕ τους, να απαιτήσουν μαζικά από τα σωματεία τους την συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, να ενισχυθεί ο συντονισμός της δράσης των ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ.

Κόντρα στην γραμμή της υποταγής

και της άνευ όρων παράδοσης του κλάδου, έχουμε τη δύναμη να οικοδομήσουμε πανεκπαιδευτικό μέτωπο αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης! Δεν υπάρχουν αδιάβατοι δρόμοι για το εκπαιδευτικό κίνημα!

29 Νοέμβρη 2021

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ

Δείτε επίσης

ΔΟΕ-Καταγγελία: Αυθαίρετες προφορικές εντολές και πιέσεις από στελέχη εκπαίδευσης για την αξιολόγηση
Επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής για την αξιολόγηση: Γνωμοδότηση περί νομιμότητας από Νομική Σύμβουλο ΟΛΜΕ
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο

Πριν φύγετε

Προϋπολογισμός 2022-Υπουργείο Παιδείας: Τι περιλαμβάνει για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
 Ερώτηση στη Βουλή: Παραχώρηση μαθημάτων του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος σε ιδιώτες μέσα από τους Δήμους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση