Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Για ποιους λόγους ανοίγουν τα σχολεία 10 Μαΐου: Τα τρία δεδομένα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Για ποιους λόγους ανοίγουν τα σχολεία 10 Μαΐου: Τα τρία δεδομένα όπως τα παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξη που παραχώρησε.

Για ποιους λόγους ανοίγουν τα σχολεία

Τα τρία δεδομένα που συνέβαλαν στη σταδιακή επαναλειτουργία των σχολείων και το άνοιγμα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης από 10 Μαΐου 2021 παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξη που παραχώρησε στο iefimerida.gr.

Η Υπουργός απαντώντας στην παρακάτω ερώτηση ανέφερε:
Η ερώτηση

“Κυρία υπουργέ, ανακοινώσατε το άνοιγμα όλων των βαθμίδων των σχολείων στις 10 Μαΐου.

Με δεδομένο ότι η πανδημία παραμένει σε έξαρση στη χώρα και καταγράφονται κρούσματα και στα σχολεία, θα μάς εξηγήσετε το σκεπτικό με το οποίο δόθηκε το «πράσινο φως», από την κυβέρνηση και τους ειδικούς;”.

Η απάντηση

“Τρία είναι τα δεδομένα που συνέβαλαν στη σταδιακή επαναλειτουργία των σχολείων μας:

• πρώτον,

ότι έχει προχωρήσει σημαντικά ο εμβολιασμός με αποτέλεσμα να έχει ήδη θωρακιστεί ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού που περιλαμβάνει και τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας,

• δεύτερον,

ότι έχουμε πλέον το πολύ χρήσιμο εργαλείο των self-test και

• τρίτον,

ότι ο δείκτης θετικότητας έχει σταθεροποιηθεί και βαίνει μειούμενος.

Γινόμαστε συχνά αποδέκτες της ερώτησης γιατί ανοίγουμε τώρα ενώ τα κρούσματα είναι περισσότερα.

Η απάντηση είναι ότι

δεν είναι κρίσιμο να εστιάζουμε στον απόλυτο αριθμό κρουσμάτων, γιατί αυτός εξαρτάται κάθε φορά από τον αριθμό των ελέγχων που γίνονται.

Προφανώς όσο περισσότεροι έλεγχοι γίνονται, αυτό μπορεί να μας οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό κρουσμάτων.

Στην αρχή της πανδημίας

ξεκινήσαμε με 800 ελέγχους την ημέρα. Πλέον αγγίζουμε τους 80.000 ελέγχους την ημέρα, ενώ σε αυτά προστίθεται και ένας σημαντικός αριθμός self-test που ξεπερνάει το 1 εκατομμύριο εβδομαδιαίως.

Συνεπώς το κρίσιμο είναι το ποσοστό θετικότητας μεταξύ των ελέγχων που γίνονται.

Η δια ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη

και η επιστροφή των παιδιών στο φυσικό τους περιβάλλον με όρους ασφάλειας και προστασίας συνιστά απόλυτη προτεραιότητά μας, και για μαθησιακούς, και για ψυχοσυναισθηματικούς λόγους.

Η τηλεκπαίδευση

είναι ένα σημαντικό εργαλείο που κράτησε ζωντανή την εκπαιδευτική διαδικασία χάρη στην εξαιρετικά μεγάλη προσπάθεια εκπαιδευτικών, μαθητών και των οικογενειών τους, αλλά σαφώς δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία”.

Δείτε επίσης

Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν εμβολιαστεί έως τώρα-Τι θα γίνει με τους Πανεπιστημιακούς
Θεσσαλονίκη-self tests: Το ωράριο διάθεσης από τα Φαρμακεία
Δημόσιο-self test: H απόφαση εφαρμογής του υποχρεωτικού διαγνωστικού ελέγχου covid από Μ. Δευτέρα 26.04
Προγραμματισμός διάθεσης self test: Ημερομηνίες για Δημόσιο-εκπαιδευτικούς-μαθητές-κληρικούς

Δείτε ακόμη

Μετακινήσεις το Πάσχα: ΦΕΚ με μέτρα περιορισμού της υπερτοπικής κυκλοφορίας έως και τη Δευτέρα 10.05.2021
ΦΕΚ-Μέτρα κορονοϊού από 26.04 έως 03.05.2021: Ανά πεδίο δραστηριότητας και επίπεδο επιδημιολογικής επιβάρυνσης
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply