Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Για ποιους λόγους δεν ανοίγουν οι Πίνακες για κατάθεση νέων στοιχείων-Ισχύς Πινάκων 3ΕΑ, 4ΕΑ, 5ΕΑ έως και το σχολ. έτος ’21 -’22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Για ποιους λόγους δεν ανοίγουν οι Πίνακες για κατάθεση νέων στοιχείων-Ισχύς Πινάκων 3ΕΑ/19, 4ΕΑ/19, 5ΕΑ/19 έως και το σχολικό έτος ’21 ’22.

Για ποιους λόγους δεν ανοίγουν οι Πίνακες

Τους λόγους για τους οποίους δεν προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία το άνοιγμα των Αξιολογικών Πινάκων ΑΣΕΠ για την κατάθεση νέων δικαιολογητικών και στοιχείων εκπαιδευτικών παρέθεσε στη Βουλή, σε απάντηση σχετικής Ερώτησης η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Ζέττα Μακρή.

Συγκεκριμένα είπε:

“Το άνοιγμα κατ’ έτος των εν λόγω πινάκων για την κατάθεση νέων δικαιολογητικών και στοιχείων από την πλευρά των εκπαιδευτικών δεν προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και θα σας πω γιατί.

Γιατί η υποβολή νέων στοιχείων στην ουσία

θα συνεπάγεται την εκκίνηση νέας διαδικασίας κατάταξης και λόγω του μεγάλου αριθμού των αιτούντων θα ήταν αδύνατον να ολοκληρωθεί εγκαίρως η διαδικασία αυτή,, η διαδικασία της κατάταξης και μάλιστα πριν από την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων του επόμενου σχολικού έτους.

Επιπροσθέτως, θα ήταν αδύνατον να αναμορφωθούν οι ήδη εκδοθέντες πίνακες

με την προσθήκη από τους εκπαιδευτικούς νέων δικαιολογητικών,εφόσον όλη η διαδικασία υπόκειται στον έλεγχο του ΑΣΕΠ, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διαδικασία και εν τέλει αναμορφώνει τους πίνακες μετά το πέρας των ενστάσεων.

Η πολυπλοκότητα των κριτηρίων και των αντίστοιχων δικαιολογητικών

που ορίζει ο νέος νόμος για τη διαδικασία κατάταξης των υποψηφίων σε πίνακες βάσει προτεραιότητας με αρμόδιο φορέα το ΑΣΕΠ επιβάλλουν τη διασφάλιση του απαιτούμενου χρόνου για τον έλεγχο των όποιων επικαλούμενων από τους υποψηφίους κριτηρίων και δικαιολογητικών, για τη διαδικασία εξέτασης των ενστάσεων των υποψηφίων από το ΑΣΕΠ.

Κατά συνέπεια

η διατήρηση των αξιολογικών πινάκων ισχύει για το χρονικό διάστημα δύο ετών επαναλαμβάνω και όχι τριών ετών, όπως εσείς επιμένετε να ρωτάτε.

Γιατί η τριετία καταργήθηκε ήδη με το άρθρο 64 του ν.4622/20, όπως ισχύει τώρα, τροποποιούμενο με το άρθρο 56 του ν.4589/19, ή μάλλον που τροποποίησε το άρθρο 19.

Προβλέφθηκε από τον νομοθέτη αυτή η διετία για να διασφαλίζεται η ακεραιότητα και η διαφάνεια της όλης διαδικασίας.

Οι οριστικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

προκηρύξεις 3ΕΑ/19, 4ΕΑ/19, 5ΕΑ/19 ισχύουν μέχρι και το σχολικό έτος ’21 ’22, γιατί κρίθηκαν οι ενστάσεις από τον ΑΣΕΠ και εκδόθηκαν οι αναμορφωμένοι αξιολογικοί πίνακες διοριστέων.

Και σε ότι αφορά στους οριστικούς αξιολογικούς πίνακες γενικής εκπαίδευσης,

δηλαδή οι προκηρύξεις 1ΓΕ/19, 2ΓΕ/19, 1ΓΤ/20, 2ΓΤ/20 δεν έχουν αναμορφωθεί, διότι μέχρι αυτήν τη στιγμή εκκρεμεί η ολοκλήρωση της διαδικασίας από το ΑΣΕΠ”.

Δείτε σχετικά

Ανοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών: Αναφορά στη Βουλή επιστολή εκπαιδευτικών

Δείτε επίσης

Διορισμοί-Ζέττα Μακρή: Mε την κατανομή θα γίνει καταγραφή των υφιστάμενων οργανικών θέσεων
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει
Προκήρυξη ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019-Κλήρωση ισοβαθμούντων
Κλήρωση ΑΣΕΠ-ΠΑΣΑΔ: Να γίνει άμεσα δημοσιοποίηση των Πινάκων για να είναι νόμιμες οι διαδικασίες
Προσωρινοί Πίνακες 1ΓΕ/2019: Εκπαιδευτικών Α/θμιας ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73 και Β/θμιας ΠΕ79
Επανέκδοση προσωρινών πινάκων 1ΓΕ/2019 ΑΣΕΠ ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων
Αριθμός αιτήσεων 1ΓΕ/2019: Αναλυτικά ανά κλάδο και ειδικότητα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση