Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Για τα κενά στα σχολεία και το Ολοήμερο κατατέθηκε Επίκαιρη Ερώτηση για συζήτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Για τα κενά στα σχολεία και το Ολοήμερο κατατέθηκε Επίκαιρη Ερώτηση για συζήτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή Στέφανο Παραστατίδη του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

Για τα κενά στα σχολεία και το Ολοήμερο – Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή

Επίκαιρη Ερώτηση προς συζήτηση στη Βουλή κατέθεσε ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κος Στέφανος Παραστατίδης αναφορικά με την ετοιμότητα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ως προς την καταγραφή και την κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό και Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αλλά και για τη λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων.

Συγκεκριμένα ο Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ:

1. Πόσα θα είναι τα κενά κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Ειδικής εκπαίδευσης και αν και πότε αυτά θα καλυφθούν;

2. Αν υπάρχει δέσμευση λειτουργίας των Ολοήμερων σχολείων στο σύνολό τους και αν όχι σε πόσο χρονικό διάστημα πρόκειται αυτό να γίνει;

Ακολουθεί η Επίκαιρη Ερώτηση

Ημερομηνία Κατάθεσης: 3/9/2023

ΘΕΜΑ: “ Ετοιμότητα Υπουργείου ως προς την καταγραφή και την κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και λειτουργίας των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων.”

Λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα της 26ης Ιουλίου, καταθέσατε από κοινού με συναδέλφους σας υπουργούς, τροπολογία η οποία περιείχε μεταξύ άλλων διατάξεις του Υπουργείου σας που αφορούσαν παρατάσεις θητείας διαφόρων εργαζομένων στον χώρο της παιδείας, διδακτικού και λοιπού προσωπικού, παρατάσεις οι οποίες αποφασίστηκαν όπως ρητά αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση λόγω καθυστερήσεων ολοκλήρωσης των σχετικών διαδικασιών αξιολόγησης.

Ενόψει του ανοίγματος των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πληθαίνουν οι ανησυχίες των γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών σε σχέση με την ετοιμότητα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ως προς την έγκαιρη και αποτελεσματική στελέχωση σε προσωπικό των σχολείων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης της Επικράτειας.

Δεδομένου ότι τα κενά εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ανέρχονταν συνολικά στα 3748 για την γενική εκπαίδευση και στα 142 για την Ειδική Αγωγή, μετά το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς με τα περισσότερα από αυτά να καταγράφονται, κατ’ αναλογία με τον μαθητικό πληθυσμό κάθε τόπου, σε τουριστικές περιοχές (πχ Κέρκυρα, Λασίθι, Κυκλάδες κ.λπ), και με γνωστό το πρόβλημα στέγης που αντιμετωπίζουν οι καθηγητές που διορίζονται σε τέτοιες περιοχές.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Πόσα θα είναι τα κενά κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και αν και πότε αυτά θα καλυφθούν;

2. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα Ολοήμερα σχολεία για τα οποία αρχικώς ο Πθ δεσμεύτηκε ότι θα υπάρχει παράταση του ωραρίου λειτουργίας τους έως τις 18:00 και εν συνεχεία εσείς δεσμευτήκατε στις προγραμματικές σας δηλώσεις ότι θα υπάρξει παράταση του ωραρίου λειτουργίας τους έως τις 17:30, δεσμεύεστε ότι θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν στο σύνολό τους και αν όχι σε πόσο χρονικό διάστημα πρόκειται αυτό να γίνει;

Ο ερωτών βουλευτής

Στέφανος Παραστατίδης

Δείτε επίσης

Υφυπουργός Παιδείας για κενά: Η χρονιά θα ξεκινήσει με κενά που δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή 

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2023-24 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης 

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2023 ΕΕΠ-ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ-Γενικά σχολεία | Ανάληψη υπηρεσίας 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Οδηγός για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Πρόσληψη-τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας-ωράριο-μισθολογικά-άδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση