Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γιατί δεν άνοιξαν τα σχολεία: Τι είπε η Καθηγήτρια Παιδιατρικής κα Παπαευαγγέλου στην ενημέρωση συντακτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γιατί δεν άνοιξαν τα σχολεία: Τι είπε η Καθηγήτρια Παιδιατρικής κα Βάνα Παπαευαγγέλου στην ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών Υπουργείου Υγείας.

Γιατί δεν άνοιξαν τα σχολεία

Κατά τη σημερινή ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών Υπουργείου Υγείας από την Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας Βάνα Παπαευαγγέλου και τον Επίκουρο Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ Γκίκα Μαγιορκίνη, είχαμε μια αναφορά της κας Παπαευαγγέλου για την απόφαση να μην επαναλειτουργήσουν διαζώσης τα σχολεία πριν τις 7 Ιαναουαρίου 202.

Συγκεκριμένα η κα Παπαευαγγέλου είπε:

Θα ήθελα σήμερα να κάνω μία ιδιαίτερη αναφορά στη λειτουργία των σχολείων και στην εισήγηση της Επιτροπής μας να μην ανοίξει τελικά η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πριν τις σχολικές διακοπές των Χριστουγέννων.

Παρά την υποτονική βελτίωση της επιδημιολογικής εικόνας της χώρας, εισηγηθήκαμε την αναβολή της έναρξης εκπαιδευτικής διαδικασίας δια ζώσης για μετά τις γιορτές για δύο κυρίως λόγους.

Όπως έχει τονιστεί πολλές φορές,

το πιο σημαντικό κριτήριο για την άρση των μέτρων του lockdown είναι η κατάσταση των ΜΕΘ και, δυστυχώς, η εικόνα στις ΜΕΘ δεν βελτιώθηκε όπως θα θέλαμε. Έτσι, οποιαδήποτε αύξηση της κινητικότητας μέσα και έξω από τα σχολεία, θα μπορούσε εύκολα να επιβαρύνουν το επιδημιολογικό φορτίο.

Επίσης,

αμφισβητήθηκε το όφελος αφού παρέμεναν μόλις 7 ημέρες διδασκαλίας μέχρι τις αργίες των Χριστουγέννων, εξ ου και υπήρξε προβληματισμός για την αναστάτωση που θα προκαλούσε το άνοιγμα των σχολείων στα παιδιά.

Η απόφασή μας αυτή βέβαια,

σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί τη σταθερή θέση της Επιτροπής μας ότι η εκπαίδευση αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς και ότι τα σχολεία είναι τα τελευταία που πρέπει να κλείνουν και τα πρώτα που θα επανέρχονται σε λειτουργία με τη βελτίωση των επιδημιολογικών δεδομένων.

Αν και εκτιμάται ότι

η τηλεκπαίδευση λειτουργεί πολύ καλά σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εκπαίδευση με φυσική παρουσία.

Οι δημιουργικές σχέσεις αλλά και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και των δασκάλων τους, έχουν μεγάλη σημασία για την κοινωνική και συναισθηματική ολοκλήρωση των παιδιών και των εφήβων, τη σωματική και την ψυχική τους υγεία.

Επίσης,

εξακολουθούμε σθεναρά να υποστηρίζουμε ότι δεν παρατηρείται μετάδοση μέσα στα σχολεία, ιδιαίτερα στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, εισηγούμαστε το άνοιγμα της εκπαιδευτικής δραστηριότητας μετά τα Φώτα και θα συζητηθεί και τις επόμενες εβδομάδες με τα νέα δεδομένα.

Δείτε επίσης

Ανακοινώσεις Πέτσα: Κλειστά τα σχολεία έως 7 Ιανουαρίου 2021
Νέο ΦΕΚ παράτασης περιοριστικών μέτρων λόγω κορονοϊού: Από 7 έως 14.12.2020

Δείτε ακόμη

Συζήτηση στη Βουλή για το ΕΝΕΕΓΥΛ Περιστερίου: Ζητάει βοήθεια απέναντι στον κορονοϊό
Συνέχιση λειτουργίας ειδικών σχολείων με ποια μέτρα και ποια σταθμά; Επιστολή 1.369 εργαζομένων
Παράσταση διαμαρτυρίας ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας στις 9.12 για τα ειδικά σχολεία
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply