Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γιατί είναι αναγκαίο να έχουμε νέους Πίνακες Ειδικής Αγωγής έως τέλη Ιουλίου: Φωνές ανησυχίας εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γιατί είναι αναγκαίο να έχουμε νέους Πίνακες Ειδικής Αγωγής έως τα τέλη Ιουλίου: Φωνές ανησυχίας των εκπαιδευτικών – Επιστολή.

Εκπαιδευτικοί κοινοποίησαν επιστολή με την οποία εκφράζουν την ανησυχία τους για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος έκδοσης και ολοκλήρωσης των διαδικασιών της αναμενόμενης Προκήρυξης ΕΑΕ όσο και για την έγκαιρη έκδοση προσωρινών πινάκων έως μέχρι τα τέλη Ιουλίου το πολύ  δεδομένου ότι  η ισχύς των νυν πινάκων λήγει στις 31.08.2022.

Για τους εκπαιδευτικούς είναι επιτακτική ανάγκη να μην υπάρξουν καθυστερήσεις τόσο στην έκδοση της προκήρυξης και κατάθεσης των δικαιολογητικών όσο και στην έκδοση των προσωρινών πινάκων και εξ αυτού του λόγου καλούν το ΥΠΑΙΘ να πράξει τα δέοντα.

Ακολουθεί η επιστολή

14/4/2022

ΘΕΜΑ: Γιατί είναι αναγκαίο να έχουμε νέους Πίνακες Ειδικής Αγωγής έως τα τέλη Ιουλίου. Φωνές ανησυχίας των εκπαιδευτικών.

Εν αναμονή της επικείμενης προκήρυξης  της Ειδικής Αγωγής (1ΕΑ5ΕΑ/ 2022) με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα  εκπαιδευτικών, ΕΕΠ, καθώς και ΕΒΠ προσωπικού, εκφράζουμε την ανησυχία μας τόσο για την τυπική τήρηση του χρονοδιαγράμματος έκδοσης και ολοκλήρωσης των διαδικασιών της αναμενόμενης προκήρυξης όσο και για την έγκαιρη έκδοση προσωρινών πινάκων έως μέχρι τα τέλη Ιουλίου το πολύ  δεδομένου ότι  η ισχύς των νυν πινάκων λήγει στις 31/8/2022.

Με δεδομένο αυτό, συνάγεται ότι από  τη νέα σχολική χρόνια 2022-2023, θα πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες από τους οποίους θα προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές.

Δυστυχώς όμως χιλιάδες εκπαιδευτικοί βιώνουμε εδώ και παρά πολύ καιρό την αγωνία καθώς παρά τις οποιεσδήποτε ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας και του ΑΣΕΠ, ότι στόχος τους είναι η προκήρυξη να έχει εκδοθεί πριν τις 20 Απριλίου και να ξεκινήσει η κατάθεση δικαιολογητικών, αντί αυτού καμία  απολύτως ενέργεια δεν φαίνεται να έχει γίνει αναφορικά με την άμεση έκδοσή της, την εκκίνηση υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών, καθώς επίσης και της συνολικότερης επίσπευσης της διαδικασίας, ούτως ώστε να ολοκληρωθεί σε χρόνο τέτοιο που να επιτρέπει την έγκαιρη έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

Γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη επιμονή στην έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων σε έγκαιρο χρόνο; Επειδή από το 2019, έτος το οποίο πραγματοποιήθηκε η τελευταία προκήρυξη Ειδικής Αγωγής, πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν αποκτήσει ακαδημαϊκά προσόντα, τα όποια δεν δύνανται να χρησιμοποιήσουν για να εργαστούν έως και σήμερα.

Έαν λοιπόν τα προσωρινά αποτελέσματα καθυστερήσουν πέραν του ανωτέρου χρονικού διαστήματος, παρά το γεγονός ότι θα έχουν καταθέσει τα ακαδημαϊκά τους αποκτήματα, δεν θα μπορούν να εργαστούν στα σχολεία για ακόμη ένα ολόκληρο έτος.

Τα εναπομείναντα χρονικά περιθώρια είναι στενά, καθώς ακόμη και με την άμεση αποστολή της προκήρυξης στο Εθνικό Τυπογραφείο, η καθυστέρηση  είναι  εμφανής με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε με μαθηματική ακρίβεια σε παρόμοια λάθη του παρελθόντος.

Ανατρέχοντας κανείς στην προκήρυξη της 3ΕΑ/2019, όπου οι προσωρινοί πίνακες εκδόθηκαν καθυστερημένα (Νοέμβριος 2019), με αποτέλεσμα οι προσλήψεις  εκείνης της χρονιάς να γίνουν από παλιούς πίνακες, αντιλαμβάνεται κανείς για ποιο ακριβώς λόγω η τήρηση και η επίσπευση του συνολικού χρονοδιαγράμματος είναι επιτακτική. Εξάλλου, Υπουργείο Παιδείας και ΑΣΕΠ διατείνονται ότι η διαδικασία έχει δεχθεί ήδη τέτοιας επεξεργασίας, ούτως ώστε να αποφευχθούν λάθη του παρελθόντος και να επιταχυνθεί η έκδοση των αποτελεσμάτων.

Εκείνο που ζητούμε λοιπόν είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και να έχουν καταρτιστεί οι προσωρινοί πίνακες από τέλη Ιουλίου έως αυστηρά το πολύ 10 Αυγούστου 2022, και αυτό γιατί κάθε χρονιά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου, οι εκπαιδευτικοί καλούμαστε να δηλώσουμε περιοχές προτίμησης πρόσληψης, ύστερα από σχετική πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτό σημαίνει πως οι προσωρινοί πίνακες θα πρέπει να έχουν καταρτιστεί από το ΑΣΕΠ έως αυτό το διάστημα, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα έχουμε δικαίωμα να υποβάλλουμε την αίτηση δήλωσης περιοχών καθώς πολύ απλά δεν θα βρισκόμαστε στον αξιολογικό πίνακα του ΑΣΕΠ.

Έτσι λοιπόν, είναι επιτακτική ανάγκη να μην υπάρξουν καθυστερήσεις τόσο στην έκδοση της προκήρυξης και κατάθεσης των δικαιολογητικών όσο και στην έκδοση των προσωρινών πινάκων.

Επομένως, κατευθύνουμε την θερμή μας παράκληση προς Υπουργείο Παιδείας και ΑΣΕΠ να αφουγκραστούν την ανησυχία μας και να πράξουν τα δέοντα.

Δείτε επίσης

Ανάγκη μόνιμων διορισμών: Ερώτηση στη Βουλή για το αν προτίθεται το ΥΠΑΙΘ να καθιερώσει γραπτό διαγωνισμό 

Συνάντηση ΣΑΚΕΑ με Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ Α. Κόπτση: Διορισμοί-Προκήρυξη ΕΑΕ-Νέες οργανικές-Παράλληλη Στήριξη 

Κεραμέως: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών πιο δίκαιο-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ τις επόμενες εβδομάδες 

ΑΣΕΠ: Νέες Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής έως 20 Απριλίου-Επιδίωξη να είναι σαφείς-πλήρεις-κατανοητές 

Σχετικά με την επικαιροποίηση φακέλων αναπληρωτών για την κατάρτιση πινάκων ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή – Ενημέρωση 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση