Σάββατο, 10 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γκίκα-Βεβαίωση self-test: Με συζήτηση, συνεργασία και πειθώ δεν θα υπάρξει πρόβλημα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γκίκα-Βεβαίωση self-test: Με συζήτηση, συνεργασία και πειθώ δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τις βεβαιώσεις των τεστ που θα πρέπει να φέρουν οι μαθητές στο σχολείο.

Γκίκα-Βεβαίωση self-test

Η Γενική Γραμματέας Α/θμιας, Β/θμιας και ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ κα Α. Γκίκα μίλησε στην εκπομπή του καναλιού OPEN “Τώρα ό,τι….συμβαίνει” για το θέμα του ανοίγματος των σχολείων αλλά και των τεστ που προβλέπεται να γίνονται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και τις βεβαιώσεις των τεστ που θα πρέπει να φέρουν οι μαθητές στο σχολείο.

Σχετικά με τα σχολεία είπε

Διακαής πόθος μας είναι να ανοίξουν όλα τα σχολεία “αύριο”. Βέβαια αυτό δεν είναι εφικτό λόγω των επιδημιολογικών στοιχείων και με βάση την εισήγηση των επιδημιολόγων η επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων “τρενάρει”, καθυστερεί.

Εφόσον δεν είναι εφικτό

να ανοίξουν όλα τα σχολεία έχουμε μια προτεραιοποίηση και ξεκινάμε αναγκαστικά με τα Λύκεια, τα οποία έχουν κλείσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έχουν και τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Μιλάμε για άνοιγμα όλου του Λυκείου και θα θέλαμε βέβαια να είναι και το Γυμνάσιο μαζί.

Σκοπός είναι να ανοίξουν τα Λύκεια 12 Απριλίου, βέβαια όλα εξαρτώνται από την πορεία της πανδημίας.

_______________________

Σχετικά με τα self-test και την περίπτωση που δεν προσκομισθεί βεβαίωση τεστ στο σχολείο και ο μαθητής δεν θα έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων, ούτε με Τηλεκπαίδευση.

Αυτά τα τεστ δημιουργούν με τη μάσκα και όλα τα υπόλοιπα μέτρα μια ασπίδα προστασίας της διασποράς του ιού.

Σε περίπτωση που κάποιοι ξεχάσουν να φέρουν τη βεβαίωση του τεστ στο σχολείο, η εκπαιδευτική κοινότητα έχει τους δικούς της τρόπους επικοινωνίας, θα πρέπει να συζητηθεί το θέμα με τους γονείς και με τη συζήτηση και τη συνεργασία και με την πειθώ νομίζω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Προφανώς εφόσον έχει ανοίξει αυτή η βαθμίδα του σχολείου δεν θα μπορεί να γίνει Τηλεκπαίδευση.

Και με τη μάσκα είχαμε το ίδιο θέμα.

Υπήρχαν κάποιοι στην αρχή που ήταν αντιρρησίες, αλλά αυτό δεν συνεχίστηκε στην πορεία.

Με την πειθώ, τη συνεργασία, τη συζήτηση και με τη σχέση εμπιστοσύνης που υπάρχει μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών το θέμα λύθηκε.

Δείτε επίσης

self-test: Χωρίς υπεύθυνη δήλωση οι μαθητές δεν θα παρακολουθούν μαθήματα ούτε με Τηλεκπαίδευση
Επίσκεψη Μητσοτάκη στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου: Mε αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού | Video
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για Στρατιωτικές-Αστυνομικές σχολές-ΑΕΝ-Πυροσβεστική-Λιμενικό Σώμα-ΑΣΤΕ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση