Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γράμμα προς τους γονείς μαθητών για την απεργία αποχή από την αξιολόγηση και την απεργία της Δευτέρας 11.10

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γράμμα προς τους γονείς μαθητών για την απεργία αποχή από την αξιολόγηση και την απεργιακή κινητοποίηση των εκπαιδευτικών της 11ης Οκτωβρίου 2021.

Γράμμα προς τους γονείς των μαθητών κοινοποίησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Κ. Σωτηρίου”, αναφορικά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την απεργία αποχή που κήρυξαν οι εκπαιδευτικοί και την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 11.10.2021, αλλά και τα γενικότερα ζητήματα των σχολείων της χώρας.

Δείτε το γράμμα
Γιατί ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την αξιολόγηση- Γιατί ΑΠΕΡΓΙΑ στις 11 Οκτώβρη
Γιατί επιμένουμε να υπερασπιζόμαστε το δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους/όλες τους/τις μαθητές/τριές μας

Αγαπητοί γονείς,

Τα σχολεία άνοιξαν

χωρίς να έχουν υλοποιηθεί τα βασικά αιτήματα που είχαμε εκπαιδευτικοί και γονείς.

Από την πρώτη στιγμή τονίσαμε ότι

χρειάζεται να μειωθεί ο αριθμός των παιδιών στα τμήματα μέχρι 15 το ανώτερο, να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας με μόνιμες προσλήψεις, να έχουμε τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ.

Αντί για όλα αυτά, το ΥΠΑΙΘ με τα μέτρα που νομοθέτησε, την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και την Τράπεζα Θεμάτων, απέκλεισε από τα Πανεπιστήμια χιλιάδες μαθητές μαθητές/τριες.

Ταυτόχρονα,

επειδή τα σχολεία έμειναν πολλούς μήνες κλειστά και αυτό δημιούργησε τεράστια μορφωτικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα, το εκπαιδευτικό και γονεϊκό κίνημα απαιτήσαμε μια σοβαρή δέσμη μέτρων για την αντιμετώπισή τους.

Απαιτήσαμε

μείωση και αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων και της σχολικής ύλης με εντοπισμό των μαθησιακών κενών που έχουν προκύψει τα δύο τελευταία χρόνια και παιδαγωγικό σχεδιασμό για την αντιμετώπισή τους, να λειτουργήσουν προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, να γίνουν προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Αντί γι’ αυτά

το ΥΠΑΙΘ αφήνει ακόμα και τώρα μεγάλα κενά στα σχολεία ακόμα και το 2ο μήνα από την έναρξη των σχολείων και φέρνει αντιεκπαιδευτικούς νόμους. Και μέσα σε αυτούς ….

Λέει για αξιολογημένα σχολεία

Κρύβει ότι θα  κατηγοριοποιήσει τα σχολεία  σε καλά και κακά, θα καλλιεργήσει  τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και ότι διεθνώς η αξιολόγηση τους συνδέθηκε με τη χρηματοδότησή τους. Τα «καλά»θα παίρνουν περισσότερα χρήματα και τα «κακά» λιγότερα. Σχολεία θα υποβαθμίζονται και θα οδηγούνται σε κλείσιμο.

Κρύβει

ότι  οι νόμοι τους  «ξεφορτώνουν» από την πλάτη του κράτους το βάρος της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και καλούν τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, τους γονείς  να ψάχνουν χορηγούς και χρηματοδότες και μετά να αξιολογούνται για την αποδοτικότητά τους.

Λέει  για καλά και κακά σχολεία

Κρύβει ότι αν το σχολείο του παιδιού σας είτε εξαιτίας του παιδιού σας, είτε εξαιτίας του συμμαθητή του, είτε εξαιτίας του εκπαιδευτικού δεν πιάσει τους στόχους, τότε υποβαθμίζεται και εσείς αρχίζετε ένα ατέρμονο κυνήγι του «καλού» σχολείου για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.

Αλλά να ξέρετε αυτά τα «καλά σχολεία» θα είναι λίγα και δε θα χωράνε όλοι!

Κρύβει

ότι  αν ζείτε σε ούτως ή άλλως υποβαθμισμένη περιοχή απλά πάρτε το απόφαση ότι το σχολείο σας είναι πολύ πιθανό μέχρι …και να κλείσει. Αλλά… δεν πειράζει, γιατί δεν χρειάζεται να σπουδάσουν και όλα τα παιδιά.

Κρύβει

ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη πως τα «κακά»  σχολεία θα βελτιωθούν, με κοινωνικές υπηρεσίες, με στήριξη στις αδύναμες οικογένειες, έστω με εξοπλισμό, και αύξηση των κονδυλίων, ώστε να βοηθηθούν…

Λέει για τους άριστους…

Κρύβει όμως ότι τα παιδιά σας στην ΣΤ’ θα   διαχωρίζονται σε κατηγορίες μαθητών, δίνοντας πανελλαδικές εξετάσεις στη γλώσσα και τα μαθηματικά από Τράπεζα θεμάτων.

Το ίδιο θα επαναληφθεί στη Γ’ Γυμνασίου αλλά μπορεί και σε άλλες μικρότερες τάξεις του δημοτικού.

Λέει για εργαστήρια δεξιοτήτων και  για καινοτομία
Κρύβει

όμως ότι όλα αυτά  δεν έχουν καμία σχέση με ένα σχολείο ολόπλευρης μόρφωσης.

Δε λέει ότι αυτά είναι περίπλοκα-ακατανόητα προγράμματα του ΙΕΠ, με  αποσπασματικές πληροφορίες αντί για βαθιά γνώση, για να «τρώνε» οι ημέτεροι και να πουλάνε έτοιμα προγράμματα οι έμποροι- ιδιωτικοί οίκοι που θα καθορίζουν και το τι θα διδάσκονται τα παιδιά.

Κρύβει

ότι η αξιολόγηση των παιδιών – με portfolio που θα τα ακολουθεί από τάξη σε τάξη από το δημοτικό στο γυμνάσιο και πιο πάνω θέλει να χαρακτηρίζει και να κατηγοριοποιεί τα παιδιά εμποδίζοντας την εξέλιξή τους.

Λέει  θα αξιολογήσουμε τους δασκάλους των παιδιών σας
Κρύβει

όμως ότι ο καλός κατ΄αυτούς  δάσκαλος θα είναι αυτός που θα κυνηγάει χορηγούς για να εξασφαλιστεί το πετρέλαιο, η γραφική ύλη, το αθλητικό υλικό κλπ.

Κρύβει

ότι ο ζωντανός, ο ευφάνταστος δάσκαλος της τάξης θα μετατραπεί σε έναν αμιγώς γραφειοκρατικό υπάλληλο που κοιτάει την απόδοση και τον «τζίρο», ξεχνάει τις παιδαγωγικές και κοιτάει να βγει λάδι στην αξιολόγηση.

Κρύβει

ότι θα αξιολογείται το σχολείο και ο δάσκαλος από τα αποτελέσματα των εξετάσεων των μαθητών και θα κατηγοριοποιούνται τα σχολεία, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί και θα μεγαλώνει ο ανταγωνισμός.

Κρύβει

ότι 2 χρόνια αυτός/αυτή ο δάσκαλος/δασκάλα στήριξε με δικιά του  υλικοτεχνική υποδομή το «θαύμα τους» της εξ αποστάσεως εκπαίδευση… χωρίς καμία στήριξη από κανένα!

Κρύβει

ότι η αξιολόγηση της Κεραμέως θα κάνει τον εκπαιδευτικό να κυνηγάει την καριέρα του και να τα έχει καλά με διευθυντές, συμβούλους κλπ κλπ. Δεν θα τον κάνει όμως καλύτερο δάσκαλο. Δε λέει ότι τα «αδύναμα»  παιδιά, θα είναι βαρίδια για τους εκπαιδευτικούς και για τα σχολεία με φιλοδοξίες διακρίσεων.

Κρύβει

ότι ο «καλός» δάσκαλος είναι αυτός που πληρώνει μόνος του την επιμόρφωσή του γιατί το κράτος σταμάτησε όλες τις διαδικασίες επιμόρφωσης.

Κρύβει

ότι θεωρεί «καλό» δάσκαλο αυτόν που δέχεται να δουλεύει επιπλέον απλήρωτες ώρες και υπερωρίες για ανούσιες γραφειοκρατικές εργασίες που τον αποπροσανατολίζουν και τον εμποδίζουν από το πραγματικό έργο της διδασκαλίας και της ενασχόλησής του με τα παιδιά.

Κρύβει

ότι αποκλειστικό στόχο έχουν να σκύψουμε όλοι το κεφάλι και να υποταχτούμε σε ένα σχολείο που δεν αντιστοιχεί στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, στις ανάγκες των μαθητών μας αλλά μοιάζει με επιχείρηση.

Λέει για στόχους
Κρύβει

 ότι για να πιάσει τους στόχους της αξιολόγησης ένα σχολείο θα ασχολείται αποκλειστικά με τις εξετάσεις και όχι με την ποιότητα της μάθησης. Κρύβει ότι όπου μπαίνουν οι εξετάσεις αυξάνεται η παραπαιδεία και τα φροντιστήρια, η γνώση γίνεται εργαλειακή και χάνεται η ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών.

Λέει  … για το καλό σας αλλά εμείς ξέρουμε ότι
  • Εν έτει 2021 και εν μέσω πανδημίας στοιβάζουν 25 παιδιά στην τάξη κι αν είναι τυχερά είναι σε κανονικά σχολεία γιατί κάποια χρόνια τώρα είναι στα προκάτ.
  • Στερούν τη στήριξη από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης σε μαθητές και γονείς που κάνουν τεράστιο αγώνα να στηρίξουν το παιδί τους που χρήζει ειδικής αγωγής.
  • Τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία ακόμα και το 2ο μήνα από την έναρξη των μαθημάτων είναι πολλά.
  • Δεν προσλαμβάνουν εκπαιδευτικούς και τα Τμήματα Ένταξης στα σχολεία μας δεύτερο χρόνο τώρα δε λειτουργούν και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μένουν αβοήθητα.
  • Διαλύουν το ολοήμερο σχολείο μέρα τη μέρα. Δεν το στελεχώνουν πολλές φορές μέχρι και το τέλος του σχ. έτους.
Στηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς και τον αγώνα τους 

στηρίζετε το  μέλλον όλων των παιδιών, το μέλλον όλων των σχολείων και της δημόσιας εκπαίδευσης συνολικά, το μέλλον όλων των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Το μέλλον του σχολείου που με τα οποία στραβά του, είναι δημόσιο και  δωρεάν. Είναι για όλα τα παιδιά και επιτρέπει ακόμα τους δασκάλους να αγωνίζονται για καθένα από αυτά!

Αγαπητοί γονείς,

σας καλούμε να αγωνιστούμε μαζί!Για το δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση!

Δείτε επίσης

Παράνομη και καταχρηστική η απεργία αποχή της ΑΔΕΔΥ κρίθηκε από το Δικαστήριο
ΑΔΕΔΥ: Κανονικά η 24ωρη απεργία τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021-Τα ΜΜΕ να αναπαράγουν σωστά την είδηση
Αξιολόγηση-έφεση απόφασης Πρωτοδικείου για απεργία αποχή: Εκδικάζεται τη Δευτέρα 11.10.021
Ανακοινώσεις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία Δευτέρα 11.10.2021-Συμμετέχει και η ΠΟΣΕΕΠΕΑ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Απεργία 11.10.2021: Συγκέντρωση στα Προπύλαια και πορεία προς τη Βουλή

Πριν φύγετε

Τροπολογία 7 άρθρων: Σχολικοί Νοσηλευτές-Βοηθοί Βρεφοκόμοι/Παιδοκόμοι-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΒΕ-ΚΔΒΜ-ΔΙΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση