Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα Β τάξης ΕΠΑΛ στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα Β τάξης ΕΠΑΛ στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 5197 – 10.11.2021 η απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή με τον καθορισμό των “Γραπτώς Εξεταζόμενων” μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της B’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2021-2022, βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111).

“Γραπτώς Εξεταζόμενα” μαθήματα

Τα “Γραπτώς εξεταζόμενα” μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις της Β’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, είναι τα ακόλουθα:

1. Νέα Ελληνικά

2. Άλγεβρα (Μαθηματικά)

3. Γεωμετρία (Μαθηματικά)

4. Φυσική (Φυσικές Επιστήμες)

5. Μαθήματα Τομέα

Εξεταστέα ύλη και τρόπος αξιολόγησης των “Γραπτώς Εξεταζόμενων” μαθημάτων κατά τις προαγωγικές εξετάσεις

Η εξεταστέα ύλη και ο τρόπος αξιολόγησης των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της Β’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. καθορίζεται ως εξής ανά μάθημα:

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 5197 – 10.11.2021 Γραπτώς Εξεταζόμενα μαθήματα B’ τάξης ΕΠΑΛ-Τράπεζα Θεμάτων

Δείτε επίσης

Νέα Προγράμματα Σπουδών-Παρουσίαση: Από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
Εκθεση ΑΔΙΠΠΔΕ 2021: “Σχολικά Εγχειρίδια: Από τη Θεωρία στα Κριτήρια Αξιολόγησης”
Εγκύκλιος Μεταθέσεων Πρωτοβάθμιας 2021-22: Αιτήσεις από 11.11 έως 22.11.2021
Εγκύκλιος Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2021-22: Αιτήσεις από 11 έως 22.11.2021

Πριν φύγετε

Αξιολόγηση: Εγγραφο Κόπτση σε σχολικές μονάδες που αναρτούν προδιαμορφωμένα κείμενα της ΔΟΕ
 ΔΟΕ: Παράνομες εντολές προς στελέχη εκπαίδευσης από ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση