Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γυμνάσιο-Λύκειο Υπάτης: Στη Βουλή το κτιριακό του πρόβλημα με κατάθεση Ερώτησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γυμνάσιο-Λύκειο Υπάτης: Στη Βουλή το κτιριακό του πρόβλημα από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης κο Κυριάκο Βελόπουλο με κατάθεση Ερώτησης.

Γυμνάσιο-Λύκειο Υπάτης

Ερώτηση κατατέθηκε στη Βουλή από την Ελληνική Λύση και τον Πρόεδρό της κο Κυριάκο Βελόπουλο, σχετικά με το θέμα «Επιεικώς απαράδεκτες κτιριακές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς στο ΓυμνάσιοΛύκειο της Υπάτης».

Το θέμα προέκυψε μετά τη δημοσιοποίηση μιας σειράς φωτογραφιών από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το κτίριο όπου λειτουργεί το Γυμνάσιο και το Λύκειο της Υπάτης. Μάλιστα οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κάνουν λόγο για μια σειρά εγγράφων με τα οποία έχουν ενημερώσει τους αρμόδιους αλλά δεν έχουν πάρει απαντήσεις.

Αναφορικά με την Επερώτηση, ο κος Βελόπουλος ζητά, μεταξύ άλλων, να πληροφορηθεί σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν οι αρμόδιοι, προκειμένου να βελτιωθούν οι συνθήκες που βιώνουν καθημερινά εκπαιδευτικοί και μαθητές στο Γυμνάσιο-Λύκειο της Υπάτης.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Θεσσαλονίκη, 23/10/2023

Του:  Κυριάκου Βελόπουλου, Προέδρου του Κόμματος, Βουλευτή Β3′ Νότιου Τομέα Αθηνών

ΠΡΟΣ: Τoν κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΘΕΜΑ: «Επιεικώς απαράδεκτες κτιριακές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς στο Γυμνάσιο – Λύκειο της Υπάτης»

 Κύριε Υπουργέ,

Κραυγή αγωνίας από τη σχολική αλλά και την τοπική κοινότητα για τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στο κτιριακό συγκρότημα του Γυμνασίου – Λυκείου της Υπάτης. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, χρήστες του συγκεκριμένου σχολείου, καθημερινά έρχονται αντιμέτωποι με τις απαράδεκτες κτιριακές συνθήκες που παραπέμπουν όχι σε σχολικό συγκρότημα προηγμένης ευρωπαϊκής χώρας αλλά επιεικώς τριτοκοσμικής. Το κτίριο βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη με το λεβητοστάσιο να είναι πλημμυρισμένο και τα καλοριφέρ εκτός λειτουργίας με τον χειμώνα προ των πυλών, σοβάδες να πέφτουν από το υπόστεγο στο προαύλιο με προφανή κίνδυνο ατυχήματος και το συστεγαζόμενο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) να έχει εγκαταλειφθεί λόγω φθορών και να παραμένει κλειστό την τελευταία δωδεκαετία! Τις εικόνες «απείρου κάλους» συμπληρώνουν οι σκουριασμένες μεταλλικές πόρτες στις τάξεις και τα πλαστικά νάιλον ριγμένα προχείρως για στεγάνωση στις στέγες χώρων του σχολείου. Η Δ/νση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ,παρά τις επανειλημμένες κρούσεις προς τους θεσμικούς παράγοντες και τη γνωστοποίηση των προβλημάτων, το μόνο που λαμβάνουν ως τώρα είναι υποσχέσεις. Προφανώς, η ασφάλεια και οι ανθρώπινες συνθήκες μαθημάτων για τους 80 μαθητές και 20 εκπαιδευτικούς του σχολείου δεν αποτελούν για τους ιθύνοντες προτεραιότητα. Για τον λόγο αυτό, η σχολική κοινότητα σε μια απέλπιδα προσπάθεια εκπέμπει προς την Πολιτεία αίτημα για άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων και δη προτού χειροτερέψει η κατάσταση λόγω του επερχόμενου χειμώνα και προτού συμβεί ατύχημα που θα στοιχίσει σε ανθρώπινη ζωή.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε και να βελτιώσετε τις απαράδεκτες συνθήκες που βιώνουν καθημερινά εκπαιδευτικοί και μαθητές στο Γυμνάσιο – Λύκειο της Υπάτης;
  2. Για ποιους λόγους δε φροντίζετε στην εξασφάλιση ισότητας στην εκπαίδευση, μεριμνώντας όλοι οι μαθητές, απανταχού την επικράτεια, να έχουν τις ίδιες φυσιολογικές συνθήκες σχολικής καθημερινότητας;
  3. Συχνά γίνεται λόγος από κυβερνητικά χείλη περί ανάγκης εναρμόνισης των ελληνικών σχολείων σύμφωνα με τα προτάγματα και τις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης. Πώς εξυπηρετούν απαράδεκτες εικόνες σαν αυτές του Γυμνασίου – Λυκείου της Υπάτης την ανωτέρω φιλοδοξία;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Δείτε επίσης

Κάλυψη κενών Γερμανικής Γλώσσας ζητείται με Επερώτηση στη Βουλή 

Προσλήψεις αναπληρωτών βήμα «σημειωτόν»: Ζητείται άμεση κάλυψη των κενών ΠΕ11 και ΠΕ11 Ειδικής Φυσικής Αγωγής 

Απαντήσεις για γραπτό ΑΣΕΠ-διορισμούς 2024-νέες οργανικές-προσλήψεις αναπληρωτών-τι δρομολογεί το Υπ. Παιδείας

Πιερρακάκης για Ψηφιακή Ενισχυτική Διδ/λία-Ψηφιακό απουσιολόγιο-Myschool-Επαγγ/κή Εκ/ση-Ιδ. Παν/μια 

Οι νέοι μισθοί στο δημόσιο με Πίνακες και παραδείγματα-Μισθολογικά κλιμάκια | Εγκύκλιος ΥΠ.ΟΙΚ 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση