Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Γυμνάσιο στη Γαύδο: Εθνικό ζήτημα κατά την ΠΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Γυμνάσιο στη Γαύδο: Εθνικό ζήτημα κατά την Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) – “Καθήκον της Πολιτείας να παρέχει στους κατοίκους των νησιών αυτών όλα τα απαραίτητα εφόδια για να παραμένουν υπερήφανα σ αυτά”.

Γυμνάσιο στη Γαύδο

Εθνικό ζήτημα θεωρεί πως είναι η λειτουργία Γυμνασίου στην ακριτική Γαύδο η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) και ζητά από το ΥΠΑΙΘ την άμεση λειτουργία Γυμνασίου στη Γαύδο με δια ζώσης παρουσία όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού που απαιτείται για την στελέχωσή του, επισημαίνοντας το καθήκον της Πολιτείας να παρέχει στους κατοίκους των νησιών αυτών όλα τα απαραίτητα εφόδια για να παραμένουν υπερήφανα σ αυτά.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΕΚ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (Π.Ε.Κ.)

Η λειτουργία του Γυμνασίου της Γαύδου είναι εθνική υπόθεση

Η απόφαση της κυβέρνησης της ΝΔ να μην λειτουργήσει Γυμνάσιο στο ακριτικό νησί της Γαύδου δεν πλήττει μόνο τα εκπαιδευτικά δικαιώματα των μαθητών του νησιού αλλά υπονομεύει και την χάραξη εθνικής στρατηγικής σε σχέση με τις παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές και πως αυτές μπορούν να ενισχυθούν.

Σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον και με την τουρκική προκλητικότητα να έχει ξεπεράσει κάθε όριο η κυβέρνηση όχι μόνο δεν επενδύει στην κατοίκιση των ακριτικών παραμεθόριων περιοχών μας αλλά εξοβελίζει από αυτές και τους ήδη υπάρχοντες ακρίτες μας!

Τα παιδιά τα οποία κατοικούν στην Γαύδο θα αναγκαστούν λόγω της μη λειτουργίας του Γυμνασίου -για να συνεχίσουν την υποχρεωτική εκπαίδευσή τους -να φύγουν από το νησί με ανυπολόγιστες συνέπειες σε οικονομικό και κυρίως ψυχολογικό επίπεδο για αυτά και την οικογένειά τους.

Ως Π.Ε.Κ. απαιτούμε την άμεση λειτουργία Γυμνασίου στη Γαύδο με δια ζώσης παρουσία όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού που απαιτείται για την στελέχωσή του.

Η λειτουργία Γυμνασίου στη Γαύδο αφενός υπηρετεί το συνταγματικό δικαίωμα στην ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση, αφετέρου ενισχύει την εθνική μας κυριαρχία στις ακριτικές παραμεθόριες περιοχές.

Νησιά όπως η Γαύδος και το Καστελόριζο αποτελούν τους προμαχώνες της πατρίδας μας και οι ακρίτες μας έχουν δικαίωμα συνταγματικό και εθνικό να απολαμβάνουν το δημόσιο αγαθό της παιδείας. Η πολιτεία έχει καθήκον να παρέχει στους κατοίκους τους όλα τα απαραίτητα εφόδια για να παραμένουν υπερήφανα στα νησιά αυτά! Είναι ζήτημα Παιδείας!

Είναι ζήτημα Εθνικό!

Δείτε επίσης

Γαύδος-Μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης: Ερώτηση στη Βουλή 

Κεφαλίδου-Γυμνάσιο Γαύδου: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όλα τα παραμεθόρια και δυσπρόσιτα σχολεία 

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας στη ΔΟΕ για τη Β Φάση, επιλογές στελεχών, εκλογές αιρετών, Πίνακες ΑΣΕΠ 

Τι απάντησε το ΑΣΕΠ για κωδικούς τίτλων σπουδών ΕΒΠ-Παιδαγωγική Επάρκεια-Οριστικούς Πίνακες

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply