Η σειρά διορισμού κατά κλάδο και ειδικότητα-Ο υποψήφιος δεν μπορεί να επιλέξει κλάδο κατά προτεραιότητα. Εκπαιδευτικός που διορίζεται αποκλείεται από τους διορισμούς στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για διορισμό.
Η σειρά διορισμού
Α. Ο διορισμός των εκπαιδευτικών διενεργείται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη σειρά των κλάδων ή ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παρ.2 του άρθρου 29 του ν.4521/2018 (Α΄ 38)(Δείτε παρακάτω τη σειρά σε Πίνακα), βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων.
Β. Ο υποψήφιος δεν μπορεί να επιλέξει κλάδο κατά προτεραιότητα.
Γ. Εκπαιδευτικός που διορίζεται αποκλείεται από τους διορισμούς στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για διορισμό.
Δ. Οι εκπαιδευτικοί των κοινών κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίζονται στην Πρωτοβάθμια ή στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
E. Κατά τη ροή των διορισμών υποψηφίων του κλάδου ΠΕ79 οι αιτήσεις των υποψηφίων για διορισμό στα Μουσικά Σχολεία θα εξεταστούν κατά προτεραιότητα.
_____________
Ως προς τη ροή των μουσικών ειδικεύσεων,
θα ακολουθηθεί η σειρά που αποτυπώνεται στη με αριθμ. 135367/Γ7/20-10-2008 υπουργική απόφαση (Β΄ 2279), όπως συμπληρώθηκε με την με αριθμ. 68096/Γ7/12-06-2009 (Β΄ 1211) υπουργική απόφαση καθορισμού των μουσικών ειδικεύσεων, λαμβάνοντας υπόψη και την Πράξη 33/7-7- 2021 της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, με βάση την οποία η ειδίκευση «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» θα εξεταστεί στο τέλος. Ως εκ τούτου, η σειρά ροής των μουσικών ειδικεύσεων είναι η εξής:
1. Θεωρητικά Βυζαντινής Μουσικής
2. Βιολί (κλασσικό)
3. Βιόλα
4. Βιολοντσέλο
5. Κοντραμπάσο
6. Κιθάρα κλασική
7. Κιθάρα ηλεκτρική
8. Μπάσο ηλεκτρικό
9. Πιάνο
10. Φλάουτο
11. Κλαρινέτο
12. Όμποε
13. Σαξόφωνο
14. Φαγκότο
15. Τρομπέτα
16. Τρομπόνι
17. Κόρνο
18. Τούμπα
19. Ακορντεόν
20. Κρουστά Ευρωπαϊκά (Κλασικά-Σύγχρονα)
21. Παραδοσιακό Βιολί
22. Κανονάκι
23. Σαντούρι
24. Ταμπουράς
25. Ούτι
26. Μπουζούκι (Τρίχορδο)
27. Μαντολίνο
28. Λύρα Κρητική
29. Λύρα Μακεδονίας
30. Λύρα Πολίτικη
31. Λύρα Δωδεκανήσου
32. Λύρα Ποντιακή
33. Λαούτο
34. Παραδοσιακό Κλαρίνο
35. Γκάιντα
36. Ζουρνάς
37. Νέι- Καβάλι- Παραδοσιακοί Αυλοί
38. Κρουστά Παραδοσιακά
39. Διεύθυνση χορωδίας.
40. Μουσική Τεχνολογία (Εφαρμογές Η/Υ).
41. Διεύθυνση Ορχήστρας.
42. Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής.
_____________
Η παρ.2 του άρθρου 29 του ν.4521/2018
2. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά την ενοποίηση της παραγράφου 1, υπάγεται συνολικά σε κλάδους και ειδικότητες ως εξής:
Α. ΠΕ κατηγορία |
|
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ | |
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | |
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ |
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ | |
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ | |
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | |
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | |
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |
ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) | |
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | |
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ41 ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ |
|
ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ | |
ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ | |
ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
ΠΕ 73 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥ- ΣΗΣ ΘΡΑΚΗΣ | |
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | |
ΠΕ79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ | ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΠΕ79.02 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ |
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | |
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | |
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | |
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | |
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ |
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | |
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ | ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΠΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΠΑΣ ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
ΠΕ89 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | ΠΕ89.0Ι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ |
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | |
ΠΕ91 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ |
Β. ΤΕ Κατηγορία |
|
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ | |
ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | |
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | |
ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ | |
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | |
ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | |
ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ | |
ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | |
ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | |
ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ | |
ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ. ΑΚΤΙΝ.) | |
ΤΕ02 | ΤΕ02.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ02.03 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΤΕ02.04 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ- ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕ02.05 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΕ02.06 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕ02.07 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ |
ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ | |
Γ. ΔΕ Κατηγορία |
|
ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ | |
ΔΕ0 1.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ | |
ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ | |
ΔΕ0 1.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ | |
ΔΕ0 1.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ |
ΔΕ02 | ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ |
Δ. ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ |
|
ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ | |
ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ | |
ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ | |
ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ | |
ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ | |
ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ | |
ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ – ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ | |
ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ | |
ΠΕ31 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ:
α) ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ, β) ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙ- ΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ, γ) ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΩΦΩΝ |
|
ΠΕ35 ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΝΕΥΡΟΛΟΠΑ ή ΝΕΥΡΟΛΟΓΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΝΕΥ- ΡΟΛΟΠΑ | |
ΠΕ36 ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ | |
ΔΕ01 ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ |
Δείτε σχετικά
Αιτήσεις για μόνιμο διορισμό κλάδων ΠΕ01, 02, 03, 04.01, 04.02, 04.04, 04.05, 05, 06, 08, 33, 60, 70, 78 και ΠΕ79.01
Δείτε επίσης
Τροπολογίες για αναπληρωτές στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ-Συμβάσεις-προσκόμιση δικαιολογητικών-αναζήτηση αποδοχών
Το νομοσχέδιο στην Ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα-Συνέχιση της κόντρας Φίλη-Κεραμέως στη σημερινή 2η Ανάγνωση
Δείτε ακόμη
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/h-seira-diorismou-ana-klado-kai-eidikothta-ti-provlepei-o-nomos/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.