Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ημαθία-3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο: 2η Ανακοίνωση-Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Σύγχρονη και Ασύγχρονη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ημαθία-3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο: 2η Ανακοίνωση- “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Σύγχρονη και Ασύγχρονη: Μέθοδοι, Ιδέες και Πρακτικές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”- 21 και 22 Μαΐου 2021.

Ημαθία-3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο
 «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Σύγχρονη και Ασύγχρονη: Μέθοδοι, Ιδέες και Πρακτικές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
  Διοργάνωση:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Με την υποστήριξη του Δήμου Ηρωικής Πόλης Νάουσας

  Χορηγοί:

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάουσας

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ιστοσελίδα Συνεδρίου: http://dipe.ima.sch.gr/confima3/

Ηλεκτρονική επικοινωνία: imathia.conference@gmail.com

Ημερομηνίες και τόπος διεξαγωγής του Συνεδρίου: Νάουσα, 21 και 22 Μαΐου 2021 Πολυχώρος Πολιτισμού Χρήστος Λαναράς «ΕΡΙΑ»

 

  • ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
  • ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
  ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:

 

  1. Πυρινός Δημήτριος, Διευθυντής Δ.Π.Ε. Ημαθίας, Πρόεδρος
  2. Νικολαΐδης Νικόλαος, Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Δ.Π.Ε Ημαθίας, Μέλος
  3. Αντωνιάδου Ευθυμία, Διευθύντρια Δ.Σ. Προδρόμου-Αγ. Τριάδας, μέλος
  4. Τσουλής Μιλτιάδης, Διευθυντής 3 Δ.Σ Βέροιας, μέλος
  5. Τριανταφύλλου Γεώργιος, Αντιδήμαρχος Παιδείας Δ. Νάουσας, μέλος
  6. Μπαλτατζίδου Θεοδώρα, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Δ.Νάουσας, μέλος
  7. Σταμάτης Σωτήριος, Πρόεδρος Συλλόγου Δ/Ν Νάουσας, μέλος
  8. Μιχαηλίδου Σταυρούλα, Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Ημαθίας, μέλος
 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΕΠΙΤΡΟΠΗ:

 

  1. Κόπτσης Αλέξανδρος, Περιφερειακός Διευθυντής Π.Ε & Δ.Ε Κ. Μακεδονίας, Πρόεδρος
  2. Παπαγεωργίου Αικατερίνη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  3. Αμανατίδης Νικόλαος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  4. Μακαρατζής Γεώργιος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 , 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  5. Γώτη Ευθυμία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  6. Μπαμπαλώνα Ελένη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86 Πληροφορικής, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  7. Ταϊλαχίδης Σάββας, Προϊστάμενος Κ.Ε.Σ.Υ Ημαθίας, μέλος
  8. Μπίνιας Νικόλαος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  9. Ράπτης Γεώργιος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  10. Αναστασιάδου Αλεξάνδρα, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 Αγγλικών, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
  11. Χαρίσης Αθανάσιος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία, 3ο ΠΕΚΕΣ, μέλος
 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να παρουσιαστούν παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και καινοτόμες πρακτικές, από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εφαρμόστηκαν μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύγχρονης και ασύγχρονης, ώστε να αναδειχθεί η δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών με ανταλλαγή εμπειριών, απόψεων και γνώσεων.

 ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Αναστασιάδης Παναγιώτης Καθηγητής Δια Βίου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με την χρήση των ΤΠΕ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης & Ιδρυτής και Διευθυντής του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Λαμπρινός Νικόλαος  Καθηγητής της Διδασκαλίας της Γεωγραφίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του ΑΠΘ & Ιδρυτής και Πρόεδρος του Κέντρου Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης

Κουτρομάνος  Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση στο Παιδαγωγικό Τμήμα  Δ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Μπράτιτσης  Θαρρενός Αναπληρωτής Καθηγητής στην «Πληροφορική με έμφαση στην ανάπτυξη    εκπαιδευτικού    λογισμικού»    στο    Παιδαγωγικό    Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

 ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

 -Σε Εκπαιδευτικούς της Α/θμιας Εκπαίδευσης (δασκάλους, νηπιαγωγούς, εκπ/κούς ειδικοτήτων)

-Σε Στελέχη της Εκπαίδευσης

-Σε ερευνητές και επιστήμονες (Υποψήφιους διδάκτορες, μεταπτυχιακούς κ.λ.π)

Ημαθία-3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο
 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:
  • Ηλεκτρονική διαχείριση τάξης, πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης, συνδυασμός εργαλείων σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης
  • Καινοτόμα προγράμματα, διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογία
  • Ψυχική ανθεκτικότητα, προαγωγή ατομικής και δημόσιας υγείας
  • Ευάλωτες ομάδες και τηλεκπαίδευση
  • Διαπροσωπικές σχέσεις και επικοινωνία μέσω διαδικτύου
  • Πρακτικές συνεκπαίδευσης (παράλληλης στήριξης, ειδικής αγωγής, ΕΕΠ και ΕΒΠ)
  • Συνέργειες σχολείων ή τάξεων
 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

 

  • Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις: 2000-3000 λέξεις (συμπεριλαμβανομένων και των βιβλιογραφικών αναφορών). Αφορούν σε εξ αποστάσεως ολοκληρωμένες παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές και εργασίες (διδακτικές προτάσεις, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μεθόδους, εποπτικά μέσα, τηλεδιασκέψεις, διδακτική αξιοποίηση λογισμικών, διδακτικά εργαλεία και εφαρμογές Τ.Π.Ε., εκπαιδευτικό υλικό και τρόπους αξιοποίησής του, εκπαιδευτικές δράσεις, θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης κ.ά.). Για τη συμπερίληψή της στα πρακτικά του συνεδρίου, η εισήγηση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν τουλάχιστον εκ των συγγραφέων της

 

  • Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων, 1500-2500 λέξεις (μη συμπεριλαμβανομένου του Παραρτήματος” το οποίο θα περιλαμβάνει το πλήρες εκπαιδευτικό σενάριο). Αφορά σε Εκπαιδευτικά Σενάρια με τη χρήση ΤΠΕ, που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, ή οπουδήποτε αλλού, όλων των ειδικοτήτων Α/θμιας εκπαίδευσης (Γενικής και Ειδικής Αγωγής). Θα πρέπει να υποβληθούν και τυχόν φύλλα εργασίας που έχουν χρησιμοποιηθεί. Για τη συμπερίληψη των σεναρίων στα πρακτικά του συνεδρίου, η εισήγηση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν τουλάχιστον εκ των συγγραφέων της.

 

  • Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: 2000-3000 λέξεις (συμπεριλαμβανομένων και των βιβλιογραφικών αναφορών). Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός εξ αποστάσεως προγράμματος (π.χ. Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων όπως Αγωγής υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικού θέματος κλπ., διαδικτυακή σύμπραξη σχολείων ή τμημάτων, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, e- twinning, Teachers4Europe κ.ά.) ή μιας δράσης (π.χ., μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.). Σκοπός είναι η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τρόπου εφαρμογής των δράσεων αυτών, των ιδεών που προέκυψαν, των αποτελεσμάτων τους, των συμπερασμάτων τους καθώς και η άντληση κατάλληλης ανατροφοδότησης για διδακτική χρήση. Για τη συμπερίληψή του στα πρακτικά του συνεδρίου, το καινοτόμο Πρόγραμμα ή Δράση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο συνέδριο από έναν εκ των συγγραφέων του.

 

  • Παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές εφαρμογές στην ειδική αγωγή και πρακτικές συνεκπαίδευσης (παράλληλης στήριξης, ειδικής αγωγής, ΕΕΠ και ΕΒΠ).

 

  • Αναρτημένες Ανακοινώσεις (posters): 1500-1600 λέξεις (συμπεριλαμβανομένων και των αναφορών). Οι αναρτημένες ανακοινώσεις εκτυπώνονται από τους εισηγητές/τριες και παραμένουν αναρτημένες στον χώρο διεξαγωγής του συνεδρίου στη διάρκεια των εργασιών. Οι εισηγητές/τριες μπορούν να βρίσκονται εκεί, προκειμένου να απαντούν σε ερωτήσεις των ενδιαφερομένων.
 ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
  • Κεντρικές ομιλίες, την Παρασκευή 21 Μαΐου 2021.
  • Προφορικές παρουσιάσεις, το Σάββατο 22 Μαΐου 2021.
  • Συνεδρία στρογγυλής τράπεζας, το Σάββατο 22 Μαΐου 2021.
  • Αναρτημένες ανακοινώσεις (Posters), το Σάββατο 22 Μαΐου 2021. Όλες οι εισηγήσεις θα παρουσιαστούν στον ίδιο χώρο, σε ολομέλεια.
Ημαθία-3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο
 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:
  • Διεξαγωγή Συνεδρίου: 21 και 22 Μαΐου 2021
  • Καταληκτική ημερομηνία υποβολής εισηγήσεων και posters: 5 Μαρτίου 2021
  • Ενημέρωση αποδοχής εργασιών: 9 Απριλίου 2021
  • Ανακοίνωση τελικού προγράμματος: 21 Απριλίου 2021
 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ–ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ (ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ-POSTERS):

Σημειώνεται ότι όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το Συνέδριο (είτε με εισήγηση είτε με απλή παρακολούθηση) και επιθυμούν να λάβουν βεβαίωση  συμμετοχής, οφείλουν σε κάθε περίπτωση να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική Δήλωση Συμμετοχής.

Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων (300), θα τηρηθεί προτεραιότητα των αιτήσεων συμμετοχής.

Για δήλωση συμμετοχής ως σύνεδρος: http://dipe.ima.sch.gr/confima3/participants.php

Οδηγίες μορφοποίησης εργασιών: http://dipe.ima.sch.gr/confima3/instructions.php

Υποβολή εργασιών (εισηγήσεων- Posters) ως εισηγητές/τριες: http://dipe.ima.sch.gr/confima3/contributions_maint.php

Επισημαίνεται ότι Δήλωση Συμμετοχής ως σύνεδροι θα υποβάλουν και όσοι καταθέσουν αίτηση για προφορική εισήγηση ή poster. Κάθε εισηγητής μπορεί να συμμετέχει με μόνο μία εισήγηση ή poster.

 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ:

Οι εισηγήσεις που θα κατατεθούν θα αξιολογηθούν ανώνυμα από δύο μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής. Οι εργασίες που θα αξιολογηθούν θετικά, θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο και θα συμπεριληφθούν στα πρακτικά του Συνεδρίου, τα οποία θα εκδοθούν σε ηλεκτρονική μορφή, με ISBN και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου και στην Ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.

Σημειώνεται πως θα  αξιολογηθούν  θετικά  οι  εισηγήσεις  που,  πέραν  της  αυστηρής  τήρησης των αναγκαίων  τεχνικών  προδιαγραφών,  θα  είναι  επιστημονικά  τεκμηριωμένες,  θα  υπηρετούν τον σκοπό του Συνεδρίου και θα αναφέρονται αποκλειστικά σε πρακτικές που εφαρμόστηκαν στην τάξη και προάγουν την καινοτομία στην Εκπαίδευση.

Εισηγήσεις που δεν θα πληρούν τις ανωτέρω τεχνικές προδιαγραφές και επιστημονικές προϋποθέσεις, δεν θα αξιολογηθούν και δε θα συμπεριληφθούν στα πρακτικά του Συνεδρίου.

Οι συγγραφείς, των οποίων οι εισηγήσεις θα γίνουν αποδεκτές από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου για παρουσίαση, θα ενημερωθούν μέσω email για τον τρόπο, τον χώρο και τον χρόνο παρουσίασης της εργασίας τους.

  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Ιστοσελίδα Συνεδρίου: http://dipe.ima.sch.gr/confima3/

Ηλεκτρονική Επικοινωνία: imathia.conference@gmail.com

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας: Νικολαΐδης Νίκος, τηλ.: 2331070981,2331350293

Ο Δ/ΝΤΗΣ Δ.Π.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ

ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΥΡΙΝΟΣ

Δείτε επίσης

ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Παρουσίαση Ετήσιας Έκθεσης για την Εκπαίδευση | video
Ψηφιακός μετασχηματισμός ΑΕΙ: Αντίγραφο πτυχίου-εγγραφές-δηλώσεις μαθημάτων-Τηλεκπαίδευση
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας: Τις ζητά το ΥΠΑΙΘ με έγγραφο προς ΔΔΕ
Task Force-Πλατφόρμα ελέγχου covid 19: Εγγραφο με οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας
Εγκύκλιος επαναλειτουργίας Γυμνασίων-Λυκείων: Ενημέρωση γονέων-υπενθύμιση μέτρων covid τις 2 πρώτες ώρες
Ζέττα Μακρή-πρόστιμα μαθητών: “Δεν υπάρχει πρόβλεψη για πρόστιμα συγκεκριμένα σε μαθητές”
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση