Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ημερίδα: Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση-Διαχείριση Περιπτώσεων Κακοποίησης/Παραμέλησης Ανηλίκων-07.05.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ημερίδα: Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση-Διαχείριση Περιπτώσεων Κακοποίησης/Παραμέλησης Ανηλίκων – Σάββατο 7 Μαΐου 2022, ώρες: 11:00-14:00 διαδικτυακά και δωρεάν.

Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Αττικής και το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ), αποδέχτηκε την πρόταση των Κοινωνικών Λειτουργών και συγγραφέων του Οδηγού για τους Κοινωνικούς Λειτουργούς στην Εκπαίδευση και υποστηρίζουν τη διοργάνωση διαδικτυακής Ημερίδας, το Σάββατο 7 Μαΐου 2022, ώρες: 11:00-14:00, με τίτλο:

Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση: Διαχείριση Περιπτώσεων Κακοποίησης/Παραμέλησης Ανηλίκων”.

Βασικοί στόχοι της Ημερίδας είναι:
  • Εννοιολογικό πλαίσιο του φαινομένου της Κακοποίησης/ Παραμέλησης ανηλίκων.
  • Ανάδειξη, με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο, του ρόλου των Κοινωνικών Λειτουργών που εργάζονται σε ΣΜΕΑΕ, Ε.Δ.Υ, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και σε Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων.
  • Εκτίμηση παραγόντων επικινδυνότητας και σχεδιασμός παρέμβασης από τους κοινωνικούς λειτουργούς.
  • Διασύνδεση και συνεργασία με αρμόδιες υπηρεσίες, φορείς, αρχές/θεσμούς.
  • Νομικό πλαίσιο της ΚαΠα-Π και του ρόλου του κοινωνικού λειτουργού.
  • Προβλήματα που συναντάμε στο πεδίο και σχετικές προτάσεις.

Στην Ημερίδα θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του Οδηγού για Κοινωνικούς Λειτουργούς στην Εκπαίδευση “Κακοποίηση/Παραμέληση Ανηλίκων: Εκτίμηση παραγόντων επικινδυνότητας & Παρέμβαση”.

Η συμμετοχή στην Ημερίδα είναι ΔΩΡΕΑΝ. 

Η Ημερίδα θα προβάλλεται ταυτόχρονα σε livestreaming από τη Σελίδα του Συλλόγου στο Facebook: “Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής”.

Δείτε το  Πρόγραμμα Ημερίδας 7-5-2022

Δείτε σχετικά

Κακοποίηση-παραμέληση ανηλίκων: Οδηγός για Κοινωνικούς Λειτουργούς στην Εκπαίδευση 

Δείτε επίσης

Χειλεανάγνωση: Η σχέση της με την ανάπτυξη της ομιλίας-Tα οφέλη της χρήσης μάσκας με διαφάνεια στην εκπαίδευση

Διαταραχή της Αρθρωσης: μια δυσκολία της ομιλίας | Της Λαμπριάνας Τσιακπίνη

Δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης σε μαθητές με Φωνολογική Διαταραχή για το σχολείο και το σπίτι

Τεχνικές που καθησυχάζουν ένα παιδί που βιώνει άγχος-Ανεπιθύμητες συμπεριφορές-Τρόποι διαχείρισης

Εξ αποστάσεως υποστήριξη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τα πρωτόκολλα του ΙΜΕΓΕΕ

Πριν φύγετε

Ερευνα για Τηλεκπαίδευση: Mαθητές μιλούν για άγχος, ψυχική εξάντληση, μοναξιά, φόβο, θλίψη, θυμό

Μοριοδότηση προϋπηρεσίας δυσπρόσιτων-τρίμηνων συμβάσεων: Τι προβλέπουν οι Προκηρύξεις ΑΣΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση