Ημερίδα Προσβάσιμου: «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» – Τετάρτη 19/06/2019 στο Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Αργυρούπολης.
Ημερίδα Προσβάσιμου: Τετάρτη 19/06/2019 | Αργυρούπολη
Δελτίο Τύπου ΙΕΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο
«Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
– Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).
Το Ι.Ε.Π. συνδιοργανώνει μαζί με το
4ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ) Αττικής και
την αρωγή των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ Δ’ Αθήνας
επιμορφωτική ημερίδα στο πλαίσιο της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313,
την Τετάρτη 19/06/2019 στο Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Αργυρούπολης.
Σκοπός της επιμορφωτικής ημερίδας είναι η παρουσίαση συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης από τους/τις Ειδικούς/-ές Επιστήμονες/Εμπειρογνώμονες, οι οποίοι/-ες έχουν υπογράψει συμβάσεις με το ΙΕ.Π. Η επιμόρφωση θα απευθύνεται στο σύνολο του προσωπικού των ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, Τμημάτων Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης Π.Ε. & Δ.Ε. Δ΄ Αθήνας.
Πρόγραμμα Ημερίδας
Δελτίο Τύπου
Βασίλης ΒούγιαςΔείτε ακόμη

Μητρώο Επιμορφωτών ΕΠΑΛ: Ψυχολόγοι και εκπαιδευτικοί | Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ
Συναισθήματα με Νόημα: Πώς εκφράζονται στις νοηματικές γλώσσες;
Κοινωνικός Λειτουργός στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας | Αρθρο
Ευρυδίκη: Ενταξη μαθητών από οικογένειες μεταναστών | Δημοσίευση μελέτης
____________________________________________
Ευρυδίκη: Δημοσίευση μελέτης – Ενταξη μαθητών από οικογένειες μεταναστών
Δημοσίευση μελέτης του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ – Ανακοίνωση ΥΠΠΕΘ
Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ, το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την οργάνωση και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για την εκπόνηση και δημοσίευση μελετών και εκθέσεων σχετικών με όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, δημοσιεύει τη μελέτη
με τίτλο
‘Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures’.
Η μελέτη διερευνά τις πολιτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικές αρχές για την προώθηση της ένταξης στα σχολεία των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών (έτος αναφοράς 2017/18).
Παρουσιάζει μια συγκριτική καταγραφή των εθνικών πολιτικών και παρεμβάσεων οι οποίες αποσκοπούν στην υποστήριξη των γλωσσικών, μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών αναγκών τους.
Επίσης, προσφέρει βαθύτερη ανάλυση των πολιτικών οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τις σχολικές μονάδες στην υποδοχή μαθητών με διαφορετικό γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο μεριμνώντας για την κοινωνική και συναισθηματική τους ευημερία, ώστε να δημιουργήσουν τις βέλτιστες συνθήκες για τη μάθηση και την ανάπτυξή τους.
Τέλος, εστιάζει σε νομοθεσία και κανονισμούς που καλύπτουν την πρωτοβάθμια, γενική υποχρεωτική και ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και την αρχική επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Η έκθεση είναι διαθέσιμη στην αγγλική γλώσσα (σύντομη και αναλυτική έκδοση), στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ, στον σύνδεσμο:
https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/integrating-students-migrant-backgrounds-schools-europe-national-policies-and-measures_en
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/hmerida-prosvasimou-tetarth-19-06-2019-arguroupolh/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.