Χρονοδιάγραμμα Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2024-2025.
Χρονοδιάγραμμα Συλλογικού Προγραμματισμού αξιολόγησης σχολικής μονάδας
Με το υπ. αριθ. πρωτ. 120071/ΓΔ4/14-10-2024 έγγραφο της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ζ. Μακρή κοινοποιήθηκε στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης, στις Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, στους Συμβούλους Εκπ/σης Π.Ε. & Δ.Ε. και στις Σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, για το σχολικό έτος 2024-2025.
Δείτε το έγγραφο ΕΔΩ
Αναλυτικά
ΘΕΜΑ: Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, για το σχολικό έτος 2024-2025
Σχετ.: 1)Το ΦΕΣΕ με αρ. πρωτ. 8763/11-10-2024 ΓΓΑΒΕΕΑ
2) Το με αρ. πρωτ. 12589/08-10-2024 (Ανακοινοποίηση στο ορθό 10-10-2024) έγγραφο του Ι.Ε.Π.
Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch- eval.iep.edu.gr/) λόγω έκτακτων αναγκαίων διαδικασιών συντήρησης της πλατφόρμας θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 από 11 έως 21 Οκτωβρίου 2024.
Το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, διαμορφώνεται ως ακολούθως:
Για το τρέχον σχολικό έτος, κατά τον σχεδιασμό των προγραμματισμένων δράσεων, το υπουργείο Παιδείας προτείνει να δοθεί έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών
ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), όπως:
- Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων – δεξιοτήτων ζωής (π.χ. αυτεπίγνωση, ενσυναίσθηση, λήψη απόφασης, επίλυση προβλήματος, διαχείριση συναισθημάτων)
- Ανάπτυξη κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων (π.χ. αναγνώριση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους, διαχείριση συναισθημάτων)
- Επιλογή και εφαρμογή προσεγγίσεων για την παρέμβαση σε περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού (π.χ. σχολική διαμεσολάβηση, πρακτικές επανορθωτικής/αποκαταστατικής δικαιοσύνης, ενίσχυση του θύματος)
- Συνεργασίες – δικτύωση (π.χ. μεταξύ των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, επικοινωνία σχολείου-οικογένειας)
- Σχολική ηγεσία – πολιτική του σχολείου για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (π.χ. διαμόρφωση, εφαρμογή και διάχυση του Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου, διαχείριση κρίσεων)
- Ενδοσχολική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα παραπάνω θέματα.
Η υποβολή γίνεται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης της σχολικής μονάδας και η πρόσβαση είναι δυνατή με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
Για ερωτήματα τεχνικής φύσης σχετικά με την πλατφόρμα μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60.
Για ερωτήματα παιδαγωγικού ή διοικητικού περιεχομένου παρακαλούμε να απευθύνεστε στους αρμόδιους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίστοιχα.
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΖΕΤΤΑ Μ. ΜΑΚΡΗ
Δείτε επίσης
Σχολικά Γεύματα σε 1.882 σχολεία: Η Απόφαση για την υλοποίηση του Προγράμματος | Πίνακας
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/hronodiagramma-syllogikou-programmatismou-axiologisis-sholikon-monadon-gia-to-2024-25/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
1 Σχόλιο
ΑΝΤΕ ΡΕ ΑΠΟ ΔΩ ΠΕΡΑ………………………………….. :'( :'( :'( :'(…………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!