Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η διοικητική δομή του Υπουργείου Παιδείας: 170.570 το σύνολο του προσωπικού-6.547.630.000 € ο προϋπολογισμός 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η διοικητική δομή του Υπουργείου Παιδείας: 170.570 το σύνολο του τακτικού προσωπικού – 6.547.630.000 € ο προϋπολογισμός για το 2024.

Η διοικητική δομή του Υπουργείου Παιδείας

Σε 170.570 ανέρχεται το σύνολο του τακτικού προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και των ΝΠΔΔ με βάση την απογραφή του Οκτωβρίου του 2023 και το ταμειακό σύνολο του προϋπολογισμού για το έτος 2024 ανέρχεται σε 6.547.630.000 €, σύμφωνα με το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2024 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ακολούθως παρουσιάζεται η διοικητική δομή του ΥΠΑΙΘΑ με τη λίστα οργανισμών, δομών, φορέων και μονάδων που εποπτεύονται από το Υπουργείο ή αποτελούν αντικείμενο διαχείρισής του.

Αναλυτικά

Η διοικητική δομή του Υπουργείου Παιδείας

Σύνολο τακτικού προσωπικού Υπουργείου & ΝΠΔΔ (βάσει «Απογραφής» Οκτωβρίου 2023)

170.570

Στοιχεία προϋπολογισμού (για το έτος 2024)

Ταμειακό σύνολο 6.547.630.000 €

Διοικητική δομή Υπουργείου

Λίστα οργανισμών, δομών, φορέων και μονάδων που εποπτεύονται από το Υπουργείο ή αποτελούν αντικείμενο διαχείρισής του

Διοικητική δομή / Ομαδοποίηση διοικητικών δομών

Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής

Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης

Γενική Γραμματεία Ανώτατης Εκπαίδευσης

Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων

Κεντρική Υπηρεσία

Γενική Γραμματεία Αθλητισμού

Εποπτευόμενος φορέας / Ομαδοποίηση εποπτευόμενων φορέων

Βιβλιοθήκες Γενικά Αρχεία

Περιφερειακές Υπηρεσίες

Φορείς Ανώτατης Εκπαίδευσης

Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης – Σιβιτανίδειος

Εκκλησιαστικά σχολεία – Μητροπόλεις

ΔΟΑΤΑΠ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΙΕΠ, ΕΟΠΠΕΠ, ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, λοιποί φορείς

Εποπτευόμενος φορέας / Ομαδοποίηση εποπτευόμενων φορέων (τ. Αθλητισμού)

Εθνικά Αθλητικά Κέντρα (ΝΠΔΔ)

Εποπτευόμενοι φορείς (ΝΠΙΔ)

Αθλητικές Ομοσπονδίες

___________________________

Διατύπωση Στόχων και Σύνδεση με Στρατηγικές Επιλογές του Κυβερνητικού Προγραμματισμού

Στόχος 1: Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο Δημόσιο Σχολείο – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 2: Νέα εποχή στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Εφαρμογή Εθνικής Στρατηγικής και άρση θεσμικών αγκυλώσεων – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 3: Άμεση και αποτελεσματική διασύνδεση της ΕΕΚ/ΔΒΜ με τις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινωνίας-οικονομίας και της τεχνολογίας – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 4: Εγγύηση και Προστασία Θρησκευτικής Ελευθερίας – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 5: Ψηφιακή μεταρρύθμιση συνόλου εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών ΥΠΑΙΘΑ (ενδυνάμωση της ψηφιακής εμπειρίας για όλους τους εμπλεκόμενους) – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 6: Βελτίωση της οργάνωσης και της λειτουργίας του αθλητικού οικοσυστήματος – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 7: Εκσυγχρονισμός, συντήρηση και αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Στόχος 8: Ενίσχυση της εξωστρέφειας και ανάδειξη του αθλητισμού στην κοινωνία – Προσδοκώμενα Αποτελέσματα – Δράσεις – Έργα

Δείτε σχετικά

Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαίδευση: Τα 22 έργα στις εκπ/κές και διοικητικές υπηρεσίες του Υπ. Παιδείας

Το χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης: Περ/κών Δ/ντών-Εποπτών Ποιότητας-Πρ/νων ΚΕΔΑΣΥ-Πρ/νων Εκπ/κών Θεμάτων 

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας για το ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι περιλαμβάνεται στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2024 

Δείτε επίσης

Νέες διευκρινίσεις για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Υπουργείο Παιδείας 

Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση: Τι ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση